Montako homoseksuaalia tunnet?
Kommentit (38)
Mä näin kerran kun kaksi homppelia pussaili puiston penkillä. Hajosin totaalisesti :D
Avoimesti en yhtään mutta yksi läheinen on ja toinen puolituttu.
En tiedä kaikkien tuttavieni suuntautumista, minusta esimerkiksi työssä tavattujen ihmisten seksuaalinen suuntautuminen ei kuulu itselleni. Miksi edes pitäisi kuulua?
Jos työkaveritkin lasketaan niin ehkä 20-25? Avoimuudeksi määrittelen sen etteivät he ole kaapissa. Ulkonäöltä eivät välttämättä näytä erilaisilta kuin heterotkaan.
Naispuolisia aika monta, miehiä en valitettavasti...
Eihän kukaan väittänytkään että pitäisi kuulua sinulle. Kysymys oli vain montako tunnet.
En yhtään, aiemmissa työpaikoissa on ollut avoimesti homoja ja lesboja työkavereita, mutta siitä on niin kauan aikaa, etten voi sanoa heitä enää tuntevani.
Parikymmentä semmoista, joiden kanssa asia on tavalla tai toisella tullut puheeksi, ja luultavasti ainakin muutamia sellaisia, joiden kanssa ei ole tullut keskusteltua mistään aiheeseen liittyvästä.
Millä tasolla tunnen? Henk.koht tuttuja tulee äkkiä mieleen 5, muita ihmisiä suurinpiirtein saman verran.
Kaksi miestä ja monta naista... en jaksa laskea. Ehkä luku osuu suunnilleen välille 25-30. Itse olen heteromies (vaikka sitä ei kysyttykään). Yksi julkkis naisten joukossa.
Kaksi: minä ja mun mies.