Jestas miten hyviä TAATELIT on!
Kommentit (46)
Taateleistakin saa pikku rähinän aikaiseksi. XDD
Taateleista saa kunnon ripulin ja suolen toimintaan. Syön itsekin monesti taateleita ja olen vain laihtunut entisestään, vaikka alipainoinen olen muutenkin. Todella hyvin toimii varsin taateleilla! Juon myös viiniä joka viikonloppu.
AP kehu taateleiden makua ja täällä puhutaan sokerista, terveellisyydestä ja kaloreista? Perus naiset taas :DDDDD LOL!
Taatelit on heikon ihmisen nautinto, ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Taateleista saa kunnon ripulin ja suolen toimintaan. Syön itsekin monesti taateleita ja olen vain laihtunut entisestään, vaikka alipainoinen olen muutenkin. Todella hyvin toimii varsin taateleilla! Juon myös viiniä joka viikonloppu.
Taateleiden ihmisperäisestä basillikuonasta saa tosiaan kivan ripulin :)
Onko sun taatelit varrella ?
SLURPS !
Meillä oli kerran jumalanpalvelus autiomaassa. Oli pimeä ilta ja soihdut valaisi taatelimetsikköä. Muistan syöneeni taateleita suoraan puusta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli kerran jumalanpalvelus autiomaassa. Oli pimeä ilta ja soihdut valaisi taatelimetsikköä. Muistan syöneeni taateleita suoraan puusta.
Saattoi olla jopa joku jouluun liittyvä hartaus, en muista tarkasti.
En ole koskenut taateleihin sen jälkeen, kun yksi tuttu oli työmatkalla Afrikassa ja näki viljelijöiden kasaavan taatelinsa isoiksi kasoiksi puun juurelle ja sitten kaikki kylän koirat kävivät kusemassa niiden päälle.
sitten ne jossain vaiheessa pakattiin Eurooppaan vietäväksi.
NAMIA
Vierailija kirjoitti:
Sokeri on hyvää, ja sitähän taateleissa riittää.
Mitä, vain 72 grammaa sadassa grammassa kivettömissä kuivatuissa taateleissa, leivässä ja puurossa ja pähkinöissä on varmaan enemmän,
Vierailija kirjoitti:
En ole koskenut taateleihin sen jälkeen, kun yksi tuttu oli työmatkalla Afrikassa ja näki viljelijöiden kasaavan taatelinsa isoiksi kasoiksi puun juurelle ja sitten kaikki kylän koirat kävivät kusemassa niiden päälle.
NAMIA
Oliko ne koirat vartavasten siihen koulutettuja..??
Omnomnom kun saisikin kunnon tuoreita luksustaateleita :O Siellä missä niitä kasvatetaan, ne myydään monen eri hintaisina, ne mitä Suomessa myydään, ei suinkaan ole sutä ihan ykkösluokkaa!
Vierailija kirjoitti:
Niihin sokerisiin taateleihin tarttuu kaikki lika varpaista ja nöyhtä varpaiden välistä, lisäks työmiesten hiki valuu päälle, yöks!
Pieni suola vain korostaa makeutta ja muita makuja. Työn jäljen voi oikein maistaa <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NAMIA
Oliko ne koirat vartavasten siihen koulutettuja..??
Hyvä kysymys. Tuskin siellä koiria koulutetaan mihinkään, mutta kai se imelä haju niitä DDDD
Vierailija kirjoitti:
Jep
Taatelit on terveellisiä, syön näin talvella 3-4 päivässä
Vierailija kirjoitti:
Eipä niitä moni söis jos näkis niiden kuivatuksen, likaiset ihmiset talloo niitä littuun ja kääntelee hangoilla, nou tänks :(
Tämä. Hyi helvetti! Oksettaa jo koko taateliklimpin näkeminenkin.
Ei tule tyhjästä sana taatelintallaaja.
Itse pidän juuri kuivahkoista taateleista. En niistä ihan kuivista harkoista kuitenkaan. Parhaimmillaan purutuntuma ja maku on toffeemaisen kinuskin luokkaa.
Kaupat yrittää myydä vettä kuivatun taatelin kilohinnalla.
Kyllä on naisten elämä surkeaa. Tästäkin keskustelusta tehtiin heti kalorikeskustelu, vaikka AP ei sanallakaan puhunut kaloreista. Surullista. :D
Miesten palstalla olis ollut aivan erilainen keskustelu tällaisen aloituksen alla.
Kyllä naiset on säälittäviä.
T: nainen itsekin