Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jestas miten hyviä TAATELIT on!

Vierailija
18.12.2017 |

Pehmeät TAATELIT! Nam!!!!!!!

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silkkaa karkkiahan ne ovat. Paljon energiaa muuten, mietipä. Kokonainen taateli aina kerralla.

Vierailija
2/46 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä! Taatelit on ihania ❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taatelisiirappi - OMMONMOMMON

Vierailija
4/46 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silkkaa karkkiahan ne ovat. Paljon energiaa muuten, mietipä. Kokonainen taateli aina kerralla.

Eiköhän sieltä tullu joku taas heti lässyttämään. Ja ei, ne ei oo karkkia, ne on taateleita. Ja oli ne sille kuinka karkkia tahansa, niin hemmetin hyviä ovat! Ja ainiin, mä muuten söin niitä myös suklaakuorrutteella! ;)

Ap

Vierailija
5/46 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavinta mitä olen ikinä syönyt :D

Vierailija
6/46 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Puurossa, pähkinöistä, leivässä, myslissä, kasvispyöryköissä, jauhelihassa jne on enemmän energiaa per 100g kuin taateleissa.

Vierailija
7/46 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskinä olet sitten

mä ostan karkiksi vain noita herukkasekoitus-pusseja lidlistä, seon 6 e litra ja 1,5 eurolla saa jo pussin, menee päivä pari ja se on syöty

ei varmaan haittaa

Vierailija
8/46 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi voi voi VOI!!! Onx ihan niin, että ovat epäterveellisiä??? Kuin karkkia!!!

Jaa, syön silti, koska ovat hyvänmakuisia. Siis mä en vaan ymmärrä näitä typpejä, jotka tulee selittämään jostain epäterveellisyydestä, kun toteaa jostain asiasta, että maistuupa hyvälle. Entä sitten, jos ei olisikaan maailman terveellisintä? Tuskin tässäkään tapauksessa ap edes kuvitteli, että kyse olisi jostain kaikkein terveellisimmästä herkusta, jota kannattaa vetää päivittäin kaksin käsin.

Vierailija
9/46 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmisiä vaivaa? Esim. Jotkut tekee banaanista banaanijäätelöä ja siinä on kaloreita ihan saman verran kuin jäätelössäkin. Ja niissä teidän smoothieissa ja pähkinöissä on paljon enemmän kaloreita helposti kuin karkeissa.

Terveellisyys ja kalorit eivät kulje käsi kädessä. Ilmankos se yleensä meneekin niin, että terveysfanaatikot on vähän ylipainoisia.

Vierailija
10/46 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niitä moni söis jos näkis niiden kuivatuksen, likaiset ihmiset talloo niitä littuun ja kääntelee hangoilla, nou tänks :(

Vierailija
11/46 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite syön suklaata melkeen joka päivä ja oon laihtunut yli 10kg parissa kuukaudessa. Tätä ei terveysmammat tietenkään halua uskoa.

Vierailija
12/46 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikesprogedboogie kirjoitti:

läskinä olet sitten

mä ostan karkiksi vain noita herukkasekoitus-pusseja lidlistä, seon 6 e litra ja 1,5 eurolla saa jo pussin, menee päivä pari ja se on syöty

ei varmaan haittaa

Karkiksi? No jokainen kärsii tavallaan. :)

Vierailija
13/46 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paria isoa herkkutaatelia nahkanyssäkässä jos haluat imeskellä ja maistella.

Vierailija
14/46 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikesprogedboogie kirjoitti:

läskinä olet sitten

ei varmaan haittaa

En ole "läskinä", kiitos vaan kysymästä! :D

Ap

Vierailija
15/46 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri on hyvää, ja sitähän taateleissa riittää.

Vierailija
16/46 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin sokerisiin taateleihin tarttuu kaikki lika varpaista ja nöyhtä varpaiden välistä, lisäks työmiesten hiki valuu päälle, yöks!

Vierailija
17/46 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmisiä vaivaa? Esim. Jotkut tekee banaanista banaanijäätelöä ja siinä on kaloreita ihan saman verran kuin jäätelössäkin. Ja niissä teidän smoothieissa ja pähkinöissä on paljon enemmän kaloreita helposti kuin karkeissa.

Terveellisyys ja kalorit eivät kulje käsi kädessä. Ilmankos se yleensä meneekin niin, että terveysfanaatikot on vähän ylipainoisia.

Jep. Ei ole terveellisyydellä ja kaloreilla mitään tekemistä toistensa kanssa. Itse asiassa monesti se terveellisempi vaihtoehto on kaloririkkaampi. Monesti vähän epäterveellisti syöjät ovat hoikahkoja. Siksi aina naurattaa, kun terveys ja kalorit tungetaan samaan lauseeseen. Ne eivät kuulu yhteen! Esim. Oliiviöljy ja rasva ovat terveellisiä, mutta niissä on aivan h*lvetisti energiaa!

Vierailija
18/46 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä niitä moni söis jos näkis niiden kuivatuksen, likaiset ihmiset talloo niitä littuun ja kääntelee hangoilla, nou tänks :(

Ap. puhui pehmeistä, ei kokoon litistetyistä kuivatuista taateleista.

Vierailija
19/46 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niihin sokerisiin taateleihin tarttuu kaikki lika varpaista ja nöyhtä varpaiden välistä, lisäks työmiesten hiki valuu päälle, yöks!

Taidanpa jättää väliin.

Vierailija
20/46 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinhän viiniäkin perinteisesti aloitetaan tekemään niin, että rypäleitä tallotaan jaloilla murskaksi ja silti sitä luonnehditaan suurenmoisen hienoksi tuotteeksi. Ei se tekotapa tuotteen arvoa laske, ellei jopa päinvastoin. Mitä enemmän on käytetty ihmistyövoimaa jonkin asian valmistamiseksi, niin usein sen arvokkaampaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän