Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostaako joku vielä Fazerin Parhain karkkipusseja? :D

Vierailija
18.12.2017 |

Se Fazerin sininen klassikkopussi, jossa on kruunun kuva. Mietin tänään kaupassa, että vieläkö noita joku oikeasti ostaa herkkuhetkiin. Mielestäni aina ollut karkkipussi, jossa pari syötävää karkkia ja loput ihan hirveitä. Mummolla oli aina noita tarjolla.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun 6-vuotiaan lemppari karkkipussi :)

Miksi kuusivuotias syö karkkia tai tietää, mikä on karkkipussi?

Oletko koskaan tavannut 6-vuotiasta? Puolet niistä osaa mm. lukea ja jotkut ovat jopa käyneet kotipihan ulkopuolellakin, ehkä ihan kaupassakin. Jos tuon ikäinen ei tiedä, mikä on karkki, niin lienee kehitysvammainen.

Miksi kuusivuotiaalla on lempikarkkipussi? Miten se on mahdollistettu? Hänet on siis altistettu karamelleille elämässään. Vastuutonta.

Oot aika huono provoilija. 0/5

Vierailija
42/50 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuon ekan kommentin kirjoittaja, mutta veikkaan että siksi että se ei ole kellarissa kasvatettu, vaan sosiaaliselta elämältään normaali 6-vuotias.

Minäkään en ole kummankaan edellisen kirjoittaja ja minun mielestäni on ihan tavallista ja OK että 6-vuotias syö karkkia esim. kerran viikossa ja juhlatilaisuuksissa. Se että 6-vuotiaalla on lempi karkkipussi saattaa toki kuulostaa siltä että karkkipäivänä saisi syödäkseen 200 gramman pussillisen karkkia. Tuon ikäiselle pienempikin määrä kerrallaan riittäisi, esim. suklaapatukka ja karkkiaski, tai vastaavasti pieni karkkipussi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niistä karkeista sisältää mantelia vai sisältääkö kaikki?

Vierailija
44/50 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paras kirjoitti:

Jääkarhukarkit on niissä nro.1 karkki

Isoäitini aina osti pussin, kun olin pieni. Olin kuulemma kerran itkenyt kovasti, koska pussissa ei ollut yhtään lemppariani eli jääkarhukarkkeja.

Vierailija
45/50 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle ne eivät kyllä lemppareita ole. Toisaalta syön kyllä niitäkin silloin tällöin. Muutenkaan kovat karkit eivät suosikkeja ole ja niitä tulee sitten liikaa rouskutettua ja hampaat eivät kestä. Ja en siis ole mikään vanha mummo vaan muuten hampaat huonossa kunnossa.

Vierailija
46/50 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan tavannut 6-vuotiasta? Puolet niistä osaa mm. lukea ja jotkut ovat jopa käyneet kotipihan ulkopuolellakin, ehkä ihan kaupassakin. Jos tuon ikäinen ei tiedä, mikä on karkki, niin lienee kehitysvammainen.

Miksi kuusivuotiaalla on lempikarkkipussi? Miten se on mahdollistettu? Hänet on siis altistettu karamelleille elämässään. Vastuutonta.

Meillä Porvoossa ollaan niin vastuuntuntoisia, että täällä on karkkien myynti kokonaan kielletty. Jos lapset haluavat makeaa, niin heille annetaan porkkana.

Vierailija
47/50 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yllättynyt että noita vielä myydään, sen verran pahoja ne olivat. Jokusen kerran tuli silti syötyä noita lapsena kun tarjottiin. Jälkeenpäin ajatellen söin karkkia enimmäkseen siksi että minun odotettiin tekevän niin.

Vierailija
48/50 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaissa tuntuu ihanalta tätä lukiessa! Täytyy ostaa jonain päivänä. 😜

Vierailija
49/50 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KissKissit on tuon karkkipussin autokarkit. Eli siis ne parhaat.

Vierailija
50/50 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

>parhain :DDDDDDDDDDDDDD ooks joku autisti