Ostaako joku vielä Fazerin Parhain karkkipusseja? :D
Se Fazerin sininen klassikkopussi, jossa on kruunun kuva. Mietin tänään kaupassa, että vieläkö noita joku oikeasti ostaa herkkuhetkiin. Mielestäni aina ollut karkkipussi, jossa pari syötävää karkkia ja loput ihan hirveitä. Mummolla oli aina noita tarjolla.
Kommentit (50)
https://www.fazer.fi/tuotteet-ja-asiakaspalvelu/1597/fazerin-parhain-22…
Sivulla näkyy, että pussissa on nykyään 7 karkkia: Kiss-Kiss, Islanti, Tosca, Lakta, Orange, Suometar, Rex.
Jaa Islanti on se jääkarhu. Orange ja Suometar outoja. Mitäs ne entiset olikaan?
Noihan on nykyään ihan täyttä p a s k a a koska nekin on pilattu palmuöljyllä. Ei ne ole enää edes saman makuisia kuin aikoinaan.
Just tänään ostin, laitan siitä lapsen joulukalenteriin.
Meillä nuo oli automatkan karkkeja, miehen perheessä niitä syötiin juhannuksena. Meidän ipana on välillä valinnut sen karkkipäiväkarkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mukana ei ole myöskään tokyo eikä regina.
Tokyon muistan - se oli vaaleanpunaisessa kääreessä - mutta millainen tuo Regina oli?
Miksi aikuiset ihmiset syövät karkkia? Tekee tosi hyvää hampaille :D
Regina oli vähän kuin Rex mutta tumma. Paperi taisi olla punakultainen.
Vierailija kirjoitti:
Se Fazerin sininen klassikkopussi, jossa on kruunun kuva. Mietin tänään kaupassa, että vieläkö noita joku oikeasti ostaa herkkuhetkiin. Mielestäni aina ollut karkkipussi, jossa pari syötävää karkkia ja loput ihan hirveitä. Mummolla oli aina noita tarjolla.
_mummolla oli_ <-- siinäpä ne taikasanat tulivat elippä vanhushöppänät niitä ostelee.
Minun mielestäni kaikki karamellit Fazerin Parhaista ovat hyviä ._. Paitsi ehkä "Rex", mikä ei myöskään ole varsinaisesti huono, mutta aika keskinkertainen.
Todella kauheita ne kaikki karkit. Korkeintaan sitä pitkulaista jääkarhukarkkia voisi syödä, mutta sitäkin vain siksi, että se on niistä huonoista se paras.
Vierailija kirjoitti:
Todella kauheita ne kaikki karkit. Korkeintaan sitä pitkulaista jääkarhukarkkia voisi syödä, mutta sitäkin vain siksi, että se on niistä huonoista se paras.
no varmasti maistuu pitkulainen jääkarhukarkki ;)
Vierailija kirjoitti:
Mun 6-vuotiaan lemppari karkkipussi :)
Miksi kuusivuotias syö karkkia tai tietää, mikä on karkkipussi?
Mieheni ostaa niitä. Valitettavasti.
Ostan. Tykkään tosi paljon Laktoista, Jääkarhukarkista, KissKissistä ja Toscasta. Ne Rexit vain oikeastaan ovat pahoja, muut syö mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan tavannut 6-vuotiasta? Puolet niistä osaa mm. lukea ja jotkut ovat jopa käyneet kotipihan ulkopuolellakin, ehkä ihan kaupassakin. Jos tuon ikäinen ei tiedä, mikä on karkki, niin lienee kehitysvammainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuon ekan kommentin kirjoittaja, mutta veikkaan että siksi että se ei ole kellarissa kasvatettu, vaan sosiaaliselta elämältään normaali 6-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan tavannut 6-vuotiasta? Puolet niistä osaa mm. lukea ja jotkut ovat jopa käyneet kotipihan ulkopuolellakin, ehkä ihan kaupassakin. Jos tuon ikäinen ei tiedä, mikä on karkki, niin lienee kehitysvammainen.
Miksi kuusivuotiaalla on lempikarkkipussi? Miten se on mahdollistettu? Hänet on siis altistettu karamelleille elämässään. Vastuutonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi osata lukea jo kolmevuotiaana, mutta silti olla suojeltu karkeilta asianmukaisesti. Ei tuon ikäisen tarvitse syödä karkkeja eikä varsinkaan tietää karkkipusseista niin paljon, että osaa sanoa, että joku pussi on hänen lempikarkkipussinsa.
Mukana ei ole myöskään tokyo eikä regina.