Tämäkin nuorimies otti itsensä niskasta ja lähti Tallinnaan katsomaan naista
Olen 21-vuotias, opiskelen ja asun PK-seudulla. En vaan ole niin sosiaalinen että saisin naisen omista piireistä. Siksi tein kuten joku täällä ilmoitti tehneensä ja varasin miniloman Tallinnaan. Kuten täällä sanottiin, hommasin heti prepaid-puhelimen ja -liittymän paikan päältä ja aloin katsoa erästä www-sivua.
Perjantai-iltapäivänä olin maissa ja sain samalle illalle sovittua naisen kanssa treffit. Tehtiin niin että hän viettäisi perjantai-lauantaiyön kanssani ja veisi minut lauantaina päivällä katsomaan nähtävyyksiä kaupungilla. Lopuksi vielä hotelliin muutamaksi tunniksi ja sen jälkeen iltalautalla takaisin kotiin.
Molemmilla oli mukavaa ja varsin hauskaa, ja molemmat hyötyi. Kummatkin on täysikäisiä (tarkistin tytyn henkkarit) ja aikuisia. Mitä väärää nyt teidän mielestä tapahtui?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Miksi miksi sä luulet että ketään kiinnostaa sun huorissa käyminen?
No yksi hyvä indikaattori siihen on se, että sinäkin ketjun avasit, aloitusviestin luit ja vielä siihen vastasit. Jos tuo ei kerro kiinnostuksesta, niin mikä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko sanaakaan tarinasta.
Tarinan ainoa tarkoitus taitaa olla yritys ärsyttää ja provosoida naisia raivostumaan h*orissa käymisestä ja vieläpä virolaisissa h*orissa käymisestä. Kummassakaan ei onnistuta, koska tarinan näkee jo kauas keksityksi.
Mutta jos leikitään, että juttu olisi tosi: Kyllähän sitä kuka tahansa rahasta hekottaa ja esittää viihtyvänsä. Itsekin joskus pakon edessä esitän pitäväni ääliö-pomoni juttuja hauskoina, vaikka oikeasti tekisi mieli lähinnä hakata päätä seinään. Oikeasti hyvää seuraa ei voi ostaa rahalla. :)
Niin mutta miksi se tyttö jäi ap:n seuraan jos ei viihtynyt ja olisi saanut paremmat rahat muualta?
Varmaan ihastui noin itsevarmaan neitsyeen, joka mennen tullen veteli joka reikään. Ei sentään herrasmiehenä pyllyyn tuikannut tyttöstä.
No kaipa sinä voitat asiakkaana sen joulupukin näköisen sedän jolla ei ole enää hampaita. Noilla taitaa olla vaikka millaista asiakasta riesanaan, en usko että jäit juuri ihmeemmin hänen mieleen.
Eli siis menit huoriin. Maailman vanhin ja säälittävin tarina, turha yrittää kaunistella sitä miksikään muuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että sinä sait seksiä. Seksi kuuluu vain miehille jotka saavat sitä luontaisesti. Eli osaavat jallittaa naisia.
Minä sain seksiä (ensimmäistä kertaa elämässäni) ja kiertokäynnin kaupungilla, nainen sai seksiä, hyvää seuraa ja opiskelurahaa. Win-win.
Oletko varma, että nainen sai hyvää seuraa?
Mutta joo, mitään väärää ei ole tapahtunut, kiva, että vihdoin sait seksiä.
Kaikesta päätellen kyllä. Hän jatkoi kanssani vaikka olisi ensimmäisen puolen tunnin jälkeen voinut lähteä. Hän nauroi ja hekotti minun jutuille kun oltiin kaupungilla.
Jos kerran voit tarjota naiselle hyvää seuraa ja saat heidät nauramaan jutuillasi niin sinun ei tarvitse maksaa seksistä.
Ihan eri juttu olla naiselle hyvää seuraa kun olla seksuaalisesti haluttu
Vierailija kirjoitti:
Eli siis menit huoriin. Maailman vanhin ja säälittävin tarina, turha yrittää kaunistella sitä miksikään muuksi.
Ainakin ap teki sen tyylillä eikä käynyt jonkun liukuhihnan vastaanotolla jyystämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin ap teki sen tyylillä eikä käynyt jonkun liukuhihnan vastaanotolla jyystämässä.
No ei se asiaa miksikään muuta. Enkä näe tuossa just mitään kovin tyylikästäkään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miksi sä luulet että ketään kiinnostaa sun huorissa käyminen?
Eka katkera ämmä ilmoittautui :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko sanaakaan tarinasta.
Tarinan ainoa tarkoitus taitaa olla yritys ärsyttää ja provosoida naisia raivostumaan h*orissa käymisestä ja vieläpä virolaisissa h*orissa käymisestä. Kummassakaan ei onnistuta, koska tarinan näkee jo kauas keksityksi.
Mutta jos leikitään, että juttu olisi tosi: Kyllähän sitä kuka tahansa rahasta hekottaa ja esittää viihtyvänsä. Itsekin joskus pakon edessä esitän pitäväni ääliö-pomoni juttuja hauskoina, vaikka oikeasti tekisi mieli lähinnä hakata päätä seinään. Oikeasti hyvää seuraa ei voi ostaa rahalla. :)
Niin mutta miksi se tyttö jäi ap:n seuraan jos ei viihtynyt ja olisi saanut paremmat rahat muualta?
Koska kokematon prostituoitu haluaa illuusion, että saa hyväksyntää ihmisenä eikä ole pelkkä kone.
Minä menetin neitsyyteni 21-vuotiaana samanikäiselle miehelleni ja se oli molempien eka kerta. Tapailtiin ensiksi 4 kuukautta tutustuen pikku hiljaa toisiimme. Mulle oli tosi tärkeetä, että se olisi miehellekkin eka kerta.. Mä en ymmärrä varsinkaan tuossa iässä, että miksi se seksi on niin tärkeää, että kokiki tarpeelliseksi tuollaisen toiminnan. Ehkä naisena en ymmärräkkään, kun hyvin jaksoin odottaa 21-vuotiaaksi asti.
Mistä tunnistaa sellaisen ihmisen joka fantasioi huorissakäynnistä, mutta ilman aikomustakaan tai "uskallusta" sitä toteuttaa? Siitä että puhuu asian yhteydessä Tallinnasta, Saksan bordelleista tai Thaimaasta. Eli asia pyritään tekemään monimutkaiseksi rituaaliksi matkoineen kaikkineen, ettei sitä tarvitsisi toteuttaa.
Suomessa on sen verran hyvä tarjonta ettei kukaan aidosti asiasta kiinnostunut lähde kuin korkeintaan naapurikaupunkiin.
Ai jaa? Minun ei ole tarvinnut koskaan naisena maksaa seksistä. Ei kotimaassa eikä ulkomailla. Tarjontaa riittää.
Jos minä olisin 21-vuotias nuori mies, eikä olisi minulla olisi kokemuksia seksistä/naisista, tekisin juurikin noin. Olettaisin, että nyt on helpompi lähestyä/tutustua Suomessa naisiin ja hyvä niin.
En ymmärrä näitä tyrmääjiä, nyrkkiinkö hänen pitäisi loppuelämä vetää?
Terv. Mummo 63v
Käyttäjä1849 kirjoitti:
Minä menetin neitsyyteni 21-vuotiaana samanikäiselle miehelleni ja se oli molempien eka kerta. Tapailtiin ensiksi 4 kuukautta tutustuen pikku hiljaa toisiimme. Mulle oli tosi tärkeetä, että se olisi miehellekkin eka kerta.. Mä en ymmärrä varsinkaan tuossa iässä, että miksi se seksi on niin tärkeää, että kokiki tarpeelliseksi tuollaisen toiminnan. Ehkä naisena en ymmärräkkään, kun hyvin jaksoin odottaa 21-vuotiaaksi asti.
.
Entäs jos sopivaa ehdokasta ei olisi tullut vastaan vaikka 50:ssä vuodessa, sinä olisit vain jatkanut umpeenkasvamista?
"Ei menny tunteisiin ja ei vois vähempää kiinnostaa mut kiinnostaa silti."
- av-mammat
Varo vaan, kohta tämäkin ketju poistetaan kun jotain modea ärsyttää.
Aloitetaan kertomalla naisen saannin vaikeudesta omista piireistä. Lopetetaan kertomalla huorissa käymisestä Tallinnassa. Liittyvät miten toisiinsa...? Ensimmäinen ilmaisu kuulosti siltä kuin halu olisi parisuhteeseen.