Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmisten arkisia tapoja et voi kerta kaikkiaan ymmärtää?

Vierailija
18.12.2017 |

Siinäpä se.

Kommentit (559)

Vierailija
61/559 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omien (tai muiden) henkilökohtaisten asioiden puimista puhelimessa julkisissa kulkuvälineissä O_O

Mua ei tämä ärsytä. On lähinnä viihdyttävää kuunnella tosielämän Kaunareita:)

Vierailija
62/559 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten sanomista muijaksi.

On kuulemma täysin neutraali sana, mutta en vain osaa kuvitella tuon sanan käyttäjän suhtautuvan naisiin arvostavasti. Kuvittelen, että sille ihmiselle naisten vähäpätöisyys on niin itsestään selvää, ettei heidän kutsuminen vähättelevällä sanalla ole vähättelyä vaan ihan osuvaa. Vähän kuin kakan sanominen paskaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/559 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omien (tai muiden) henkilökohtaisten asioiden puimista puhelimessa julkisissa kulkuvälineissä O_O

Mua ei tämä ärsytä. On lähinnä viihdyttävää kuunnella tosielämän Kaunareita:)

Eipä tässä ärsyttämisiä kysyttykään, vaan mitä ei voi kerta kaikkiaan ymmärtää.

Vierailija
64/559 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläintuotteiden käyttö

Vierailija
65/559 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten tapoja, joita en ymmärrä:

- tupakointi/ nuuskan käyttö

- herätyskellon torkuttaminen

- omien lasten huonosti käyttäytymisen hyväksyminen julkisella paikalla (esim. julkisissa huutaminen, kaupassa juoksentelu, lentokoneessa penkkien potkiminen yms.)

- tahallinen roskaaminen (roskapussi nakataan ulos autosta tai roskat heitetään ohi roskiksesta, kun nakataan kauempaa eikä jakseta nostaa, jos ei osukaan)

- kierrättämisen näennäinen yrittäminen, jos ei kertakaikkiaan osaa (eli muovipussit on bioroskiksessa tai pahviastiassa)

- energiajuomien nauttiminen

- tarpeeton ja jatkuva kiroilu

- liikenteessä kaahaaminen päättömästi, turhat ja vaaralliset ohitukset

Vierailija
66/559 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että tiskit laitetaan tiskialtaaseen eikä tiskipöydälle. Tiskialtaassa kipot ja kupit kerää kaiken sen likaveden ja on ihan märkiä ja möhnäsiä, kun niitä poimii koneeseen.

En myöskään siedä rään vetämistä sisään päin. Kamala ääni, mutta joidenkin mielestä tämä on ok esim. luennoilla.

Tosta rään sisäänpäin vetämisestä oli HS kuukausiliitteen artikkeli muutama vuosi sitten. On kuulemma terveellisempää kuin niistäminen. Ei tule poskiontelotulehduksia yms.

Olen aina niistänyt enkä vetänyt räkää sisään. Olen sairastanut elämässäni (40 vuotta) vain yhden poskiontelontulehduksen, joten en usko että se johtuu niistämisestä.

Vierailija
67/559 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylenpalttista silittämistä. Miksi silittää alusvaatteet tai lakanat? Myös alusvaatteiden viikkaaminen on turhaa.

Vierailija
68/559 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etta Suomessa katsotaan keskimaarin 3h tvta per paiva. Jos ihmiset tekisivat a) puoli tuntia kunnon ruuanlaittoon b) 1.5h liikuntaan (matkoineen) c) ja naisivat jaljella olevan ajan olisi meilla terveempi, kilpailukykyisempi ja onnellisempi yhteiskunta.

Vierailija
69/559 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi kerrostalossa se oman huoneiston käytävään johtava ovi täytyy paukauttaa kiinni täysillä. Meidän talossa on näissä ovissa kahvat sekä sisäpuolella että ulkopuolella, joten sen oven saisi kiinni äänettömästikin, jos vain haluaa.

Vierailija
70/559 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että tiskit laitetaan tiskialtaaseen eikä tiskipöydälle. Tiskialtaassa kipot ja kupit kerää kaiken sen likaveden ja on ihan märkiä ja möhnäsiä, kun niitä poimii koneeseen.

En myöskään siedä rään vetämistä sisään päin. Kamala ääni, mutta joidenkin mielestä tämä on ok esim. luennoilla.

Tosta rään sisäänpäin vetämisestä oli HS kuukausiliitteen artikkeli muutama vuosi sitten. On kuulemma terveellisempää kuin niistäminen. Ei tule poskiontelotulehduksia yms.

Olen aina niistänyt enkä vetänyt räkää sisään. Olen sairastanut elämässäni (40 vuotta) vain yhden poskiontelontulehduksen, joten en usko että se johtuu niistämisestä.

Minä olen suurimmaksi osaksi vetänyt räkää sisään enkä ole koskaan sairastanut poskiontelontulehdusta

Vierailija
71/559 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätyskellon torkuttaminen.

Vierailija
72/559 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylenpalttista silittämistä. Miksi silittää alusvaatteet tai lakanat? Myös alusvaatteiden viikkaaminen on turhaa.

Minä en silitä mitään ja hyvin pärjään elämässä, en edes omista silitysrautaa.

Vierailija
73/559 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää röökien / röökinnatsojen heittämistä kadulle! Tätä tekevät monet sellaisetkin ihmiset, joiden mielestä roskaaminen on muuten väärin...

Vierailija
74/559 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä niitä vanhempia jotka antavat kakaransa huutaa julkisissa kulkuneuvoissa.

Ei aina kyse ole antamisesta. Miten hiljennät vauvan bussissa? Painamalla lapasen naamalle? Sitä voi yrittää hyssyttää tai antaa tuttia mutta se nyt ei aina auta.

No poistumalla bussista ja kävelemällä vaikka loppumatka, jos ei omaa lastaan sen verran osaa kasvattaa, ettei se huuda niin että muita häiritsee. Äly hoi!

Vauvan kasvatus? Sulla ei ilmeisesti ole omia lapsia.

75/559 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se räkiminen on kyllä outo juttu aikuisilla. Itse tein sitä joskus murrosikäisenä, koska se oli jotenkin ”coolia”, mutta aikuinen ihminen röökillä räkimässä... voiko joku selittää, miksi pitää räkiä samalla? :D Mihin se perustuu??

Ällöttävä tapa...

Vierailija
76/559 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerät ohitukset autolla (yleensä kuitenkin kutakuinkin samaan aikaan muutaman kilometrin päässä).

Just tuo margariinirasioiden folion jättäminen ja sisällön kaivaminen keskeltä.

Wc-renkaan ylösjättäminen (sorry vaan miehet), miksei sitä koko hommaa kansineen voi laskea kun vetää vessan? Bakteerit leijailee varmaan kattoon asti.

Joka paikassa puhelimen tuijotus, jopa pyöräillessä.

Tuubien puristaminen keskeltä. Ja käyttö muutenkin niin että koko tuubi on ihan möhnäinen.

Maiskuttelu, syöminen suu auki

Vierailija
77/559 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herätyskellon torkuttaminen.

Osuva sarjakuva aiheesta:

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/45/08/70/450870149807ee1…

Vierailija
78/559 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni vaihtaa tiskirättejä, tiskiharjoja yms ihan liian harvoin eikä koskaan pese rättejä pesukoneessa. Myös siivousrätit, mopit yms vain huuhtaistaan ja jätetään likaisena kaappiin odottamaan seuraavaa siivousta. Yäk.

Vierailija
79/559 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvin kaataminen keittimeen likaisella kahvipannulla.

Vierailija
80/559 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

luutujen roskii heittäminen käytön jälkee. ne voi olla pariki vuotta hyviä ko pesee aina pyykkikoneessa. ei vie ees paljoa tilaa ettei ees huomaa et yks luutu on enemmän siel lakanoide seassa.