Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut antavat juurikasvun kasvaa vapaasti?

Vierailija
18.12.2017 |

Järkyttävän näköistä. Jos kyllästyy vaaleisiin hiuksiin niin miksi ei värjää niitä uudestaan tummiksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kiusaksesi.

Oikeasti. Mitä väliä?

Vierailija
2/7 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon ollu aina tosi uskollinen värjääjä ja juurikasvu pidettiin pois tiukemmin, kun jehovat ovelta. Silti nyt raskausaikana katos jotenki motivaatio ja inspiraatio mitä näille haluais tehdä, joten onpi nyt jo semmonen n.4-5cm juurta joka oikeen huutaa horroria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poiskasvatus menossa? Kaikki eivät halua värjätä enää sitä "viimeistä" kertaa eli värjättyä osuutta juurikasvun väriseksi.

Vierailija
4/7 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on TYVI. Ei hiuksilla ole mitään juuria.

Vierailija
5/7 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sillä ei ole merkitystä. Ovat tulleet järkiinsä ja kasvattavat omia hiuksiaan takaisin. Värjätty näyttää niin kauhealta. Odottavat, että oma kasvaa.

Vierailija
6/7 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikasvuthan on nyt muotia! Missä peräkylillä tai takahikiöillä asut jos olet välttynyt trendeiltä?

Vierailija
7/7 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse oon ollu aina tosi uskollinen värjääjä ja juurikasvu pidettiin pois tiukemmin, kun jehovat ovelta. Silti nyt raskausaikana katos jotenki motivaatio ja inspiraatio mitä näille haluais tehdä, joten onpi nyt jo semmonen n.4-5cm juurta joka oikeen huutaa horroria.

Fiksu veto.