Miksi jotkut antavat juurikasvun kasvaa vapaasti?
Järkyttävän näköistä. Jos kyllästyy vaaleisiin hiuksiin niin miksi ei värjää niitä uudestaan tummiksi?
Kommentit (7)
Itse oon ollu aina tosi uskollinen värjääjä ja juurikasvu pidettiin pois tiukemmin, kun jehovat ovelta. Silti nyt raskausaikana katos jotenki motivaatio ja inspiraatio mitä näille haluais tehdä, joten onpi nyt jo semmonen n.4-5cm juurta joka oikeen huutaa horroria.
Poiskasvatus menossa? Kaikki eivät halua värjätä enää sitä "viimeistä" kertaa eli värjättyä osuutta juurikasvun väriseksi.
Se on TYVI. Ei hiuksilla ole mitään juuria.
Koska sillä ei ole merkitystä. Ovat tulleet järkiinsä ja kasvattavat omia hiuksiaan takaisin. Värjätty näyttää niin kauhealta. Odottavat, että oma kasvaa.
Juurikasvuthan on nyt muotia! Missä peräkylillä tai takahikiöillä asut jos olet välttynyt trendeiltä?
Vierailija kirjoitti:
Itse oon ollu aina tosi uskollinen värjääjä ja juurikasvu pidettiin pois tiukemmin, kun jehovat ovelta. Silti nyt raskausaikana katos jotenki motivaatio ja inspiraatio mitä näille haluais tehdä, joten onpi nyt jo semmonen n.4-5cm juurta joka oikeen huutaa horroria.
Fiksu veto.
Sinun kiusaksesi.
Oikeasti. Mitä väliä?