Ihmiset, joiden mielestä keski-ikäisten naisten pitäisi leikata hiuksensa, ovat naurettavia. Katsokaa vaikka Anu Saagimia
Hänellä on normaalit hiukset, vaikka hän on jo aika vanha. Menopaussikypärä näyttää aivan kauhealta.
Kommentit (45)
Just katselin näyttelijä/laulaja Arielle Dombaslen kuvia ja kyllä täytyy sanoa, että jos tuokin nuo hiuksensa leikkuuttaisi, niin tätiksi muuttuisi. Nyt kyse siis vain ulkonäöstä, muuten tuntuisi olevan todella teennäinen ja jotenkin tyrkky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä pitkää tukkaa sitten pitää hoitaa myös, jos haluaa sellaista pitää! Eli säännöllinen leikkaus, sävytys,väri, mitä tarvitseekaan. Joillain on tosi hölmö ajatus siitä että pitkä näyttäisi hyvältä ihan vaan sillä että antaa sen kasvaa ja roikkua. Lyhyt taas vaatii sen kampaamoajan säännöllisin ajoin, joten ainakin lyhyt on huollettu.Ja mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän se pitkä tarvitsee kampaajaa.
"Ohjeistuksesi" on täsmälleen päinvastainen kuin pitkätukkafoorumeilla.
Joiden ohjeet muuten toimivat minulla. Olen 38, tukka 2.0 (sytostaattien jälkeinen) on nyt tasattu bcl- eli suomalaisittain persvakomittaan, ja kasvaa edelleen tasaisesti. En koskaan nuorempana saanut sitä edes vyötärölle saakka. (Paheksujat voivat huokaista, sitä ei nähdä auki julkisella paikalla.) Tykkään itse, muiden mielipiteillä ei ole väliä. Mies ei ota kantaa, ellei tukkani ole hänen suussaan.
Keiden mielestä keski-ikäisten naisten PITÄISI leikata tukkansa? Jokainen tehköön mitä huvittaa ja mikä omasta mielestä omaan päähän sopii.
Mä ihan hyvin ymmärrän sen, että hieman vanhempana ei välttämättä enää jaksa tai kiinnosta pitkien hiusten hoito enää niin. Mun äitini oli todella paljon laittautuva ja näyttävän näköinen nainen, kunnes joskus päälle viisikymppisenä kiinnostus omaan ulkonäköön hiipui. Sanoi, ettei enää jaksa tuhlata siihen aikaa eikä rahaa, kun ei se hänen elämäänsä enää tuo mitään ja kiinnostuksenkohteet on muualla. Pitkät hiukset on edelleen, mutta värjäämättömät ja aina kiinni, kiloja tullut ym. Ei kuulemma ole hänen ihmisarvoonsa vaikuttanut millään tavalla, onpahan vaan enempi aikaa muihin asioihin ja vähemmän stressattavaa kun ei jatkuvasti mieti ulkonäköään.
Eri asia toki olisi varmasti jossain edustusammatissa tms. jossa vielä iäkkäämpänä on arvostelevien silmien alla, sitten varmasti enemmän paineita ulkonäön kanssa.
Itse toivon että vielä vanhempanakin jaksan pitää itsestäni huolta (tietysti näin toivoo, koska se on nyt itselle niin tärkeää), toisaalta ajatus siitä, ettei olisi enää niin pinnallinen, myös kiehtoo. Pidän kauniista ihmisistä ja asioista ja itse laittaudun kovasti, mutta en silti arvostele muiden ratkaisuja oman ulkonäkönsä kanssa. Rehellisesti voin sanoa, että tietysti huomioin yleensä ensin ne omaa silmääni miellyttävät, mutta loppujen lopuksi kaverustun niiden kanssa, joiden kanssa kemiat kohtaavat täysin ulkonäöstä huolimatta.
Olen työskennellyt ympäristössä, jossa ihmisiä ei kiinnostanut tippaakaan oma ulkonäkönsä, ja samoja ihmisiä hekin olivat, kiinnostuksenkohteet joissain asioissa vain täysin eri. Ulkonäköni puolesta minuakaan ei eriarvoistettu siellä vaikka siinä ympäristössä laittautuneena yms olinkin "vähemmistöä" ja muutenkaan ihmisiä ei leimattu ulkonäön perusteella. Se oli todella virkistävää, suosittelen kaikille!
Meni vähän ohi aiheen ja saattaa kuulostaa jeesustelulta, mutta aina jaksaa kummastuttaa ihmiset, joille on niin tärkeää se, miltä muut näyttävät!
Anu Saagim ei kai ole mikään roolimalli kenellekään, hän on käyttänyt sukkahousujakin vasta parikymmentä vuotta.
Hymy-lehti
"Anu Saagimin ex-aviomies Carl J. Danhammer avautuu Anu Saagimista Facebook-sivuillaan.
-En haluaisi kommentoida, mutta pakko on. Anu hyvä, lopeta jo nämä jutut. Unodat, että et sinä koskaan ole joutunut kadulle. Kadulta minä sut pelastin, koska ei ollut kämppää ja karkoituspäätös Venäjälle oli takataskussa. Ilman minua olisit joutunut Venäjälle oitis, kun virkavalta olisi saanut sut kiinni – ja pysynyt siellä."
Huomioippa aloittaja seikka, että Anu Saagim on sentään keskivertoa kauniimpi kuin suominainen. Hänelle sopii pitkät hiukset vielä tuon ikäisenäkin, mutta mielestäni ei kyllä Anua rumemmille, soritso vaan kaikki yli viisikymppiset naiset.