Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä miehiä vaivaa--deittisivusto

Vierailija
18.12.2017 |

Olen kirjoitellut muutaman kivan miehen kanssa. Yhden kanssa sujui kirjoittelu alussa kivasti, mutta käänsi hyvin pian seksiaiheeseen. Profliilissani oli, etten hae kevyttä seuraa, vaan suhdetta. Tämä mies alkoi eka iltana kysellä seksimieltymyksiäni. Kerroin, etten edelleenkään hae seksiseuraa. Ihmetteli vielä, miksen enää vastaa. Hyi.

Kommentit (246)

Vierailija
61/246 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

86-vuoden jälkeen syntyneillä miehillä on 25% vähemmän testosteronia kuin aikaisemmilla sukupolvilla.

Miehet eivät ole enää miehiä vaan tyttömäisiä itseään kuvaavia olentoja jotka luulevat itsestään liikoja.

Vierailija
62/246 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksimieltymikset ovat täysin kumppanikohtaisia, ei niitä voi etukäteen tiedustella vaan ne täytyy yhdessä kokeilla mikä tuntuu hyvältä. Se mikä on edellisen kanssa tuntunut hyvältä ei välttämättä tunnu uuden kumppanin kanssa yhtään samalta. Kumppanin persoonallisuus vaikuttaa hyvin paljon asiaan. Uuden kanssa kaikki "nollautuu" ja seksimieltymykset kehittyvät ajan kanssa mukautuen uuteen tilanteeseen ja tehden kompromisseja puolin ja toisin. Siksi on täysin naurettavaa kysellä toiselta etukäteen seksimieltymyksiä ja muita idioottimaisuuksia kuten "annatko kakkoseen" ja "nieletkö?" Kaikki on tapauskohtaista. Tuollaisten kyselijöille ei siis tarvitse vastata enää yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/246 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde perustuu seksiin ja sitä on tarkoitus harrastaa heti suhteen alkaessa ja mahdollisimman paljon, ymmärrän, että siitä puhutaan ensimmäiseksi.

Me mieheni kanssa tutustuimme ja tykästyimme toisiimme, mutta seksi oli pettymys. Sinnikkäästi kuitenkin jatkoimme seurustelua ja ajan myötä mieltymyksemme alkoivat käydä yksiin paremmin myös seksin suhteen. Lopulta koimme keskenämme parasta seksiä ikinä. Kun kumpikin on halukas oppimaan ja ottamaan huomioon myös toisen halut eikä urautua omiin mieltymyksiin, voi kompromissi lopulta johtaa johonkin parempaan. Tosin aikaa kuluu...

Vierailija
64/246 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksimieltymikset ovat täysin kumppanikohtaisia, ei niitä voi etukäteen tiedustella vaan ne täytyy yhdessä kokeilla mikä tuntuu hyvältä. Se mikä on edellisen kanssa tuntunut hyvältä ei välttämättä tunnu uuden kumppanin kanssa yhtään samalta. Kumppanin persoonallisuus vaikuttaa hyvin paljon asiaan. Uuden kanssa kaikki "nollautuu" ja seksimieltymykset kehittyvät ajan kanssa mukautuen uuteen tilanteeseen ja tehden kompromisseja puolin ja toisin. Siksi on täysin naurettavaa kysellä toiselta etukäteen seksimieltymyksiä ja muita idioottimaisuuksia kuten "annatko kakkoseen" ja "nieletkö?" Kaikki on tapauskohtaista. Tuollaisten kyselijöille ei siis tarvitse vastata enää yhtään mitään.

Ei tasan ole. Pidän joistakin asioista ja joistakin en pidä. Eikä se kumppani siihen vaikuta mistä pidän ja mistä en.

Vierailija
65/246 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä miehistäkään aina niin tiedä, saako kysyä heti ekassa viestissä, että onko susta mihinkään? Ettei ole minivehje? Osaako sitä käyttääkin? Osaako ottaa naisen huomioon? Riittääkö kunto ja kesto?

Ei sentään, mutta monia isoja puutteita on paljastunut miehissä tässä suhteessa. Minä kun olen naine, joka rakastaa seksiä, mutta lähinnä hyvää seksiä, hyvää ja hauskaa seuraa ja sitä, että jos itsekin jotain saisi... Vastavuoroisesti. Kaikilta urpoilta on turha kyselläkään ja siinä on myös syy, miksen monille vastaisi enkä kellekään heti alkuun. Pointti siis se, että useimmat ei saa ikinä tietää ja vaan urpot kyselee heti alkuun. Mutta liikaa on niitäkin, jotka ei harrasta seksiä lainkaan ja hakee lähinnä kirjeenvaihtoa - liikaa siis mulle, muuten saavat elää, mutta itse hakisin joko koko pakettia tai olen sitten ilman niin kuin olenkin, koska ei ole mitään kivaa tullut vastaan.

On niitä monia, jotka aloittaa seksijutuilla, on jokin erikoisuus mielessä. Eipä siinä tule mieleen, että muukin kiinnostaa kuin vain se, että mies pääsee toteuttamaan tarvettaan. Yksikin kysyi ensimmäiseksi, sopiiko takapuolen nuoleminen, ei kyllä kertonut, kuka nuolee ketä. Ei kyllä väliäkään. Kuvankin lähetti. Tuli se sama tyyppi sitten muissa kuvioissa joskus vastaan, yyyhhh.

Vierailija
66/246 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te ämmät päätä mikä on oikein ja mikä on väärin. Koittakaa nyt sisäistää jo tämä. Turha esitää päiväkodin opettajan ominaisuudessa, että teidän arvonne olisivat oikeita.

Eivät ne ole yhtään sen oikeampia, kuin kenenkään muunkaan. Joten heittäkää opettajan roolinne nurkkaan. Se on lähinnä noloa.

Vierailija
67/246 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tasan ole. Pidän joistakin asioista ja joistakin en pidä. Eikä se kumppani siihen vaikuta mistä pidän ja mistä en.

Nimenomaan. Ei tarve saada tietynlaista seksiä katoa uuden kumppanin ominaisuuksien myötä

Vierailija
68/246 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on sukupuoleen katsomatta totuus, joka kuitenkin kovasti yritetään täällä kieltää.

Vierailija
69/246 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä saattaa tulla sinulle yllätyksenä, mutta miehet eivät ole deittisivustoilla tehdäkseen sinuun vaikutuksen. Miehet etsivät itselleen sopivia treffikumppaneita ihmisistä, jotka vastaavat heidän tarpeitaan. Jos mies saa seksipuheilla pudotettua pois naisen, joka ei ole seksistä kiinnostunut eikä valmis puhumaan siitä avoimesti, hän on onnistunut. Deittaillessa on tärkeää olla tuhlaamatta aikaa ihmisiin, joiden kanssa ei voi kuitenkaan syntyä mitään.

Vierailija
70/246 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä saattaa tulla sinulle yllätyksenä, mutta miehet eivät ole deittisivustoilla tehdäkseen sinuun vaikutuksen. Miehet etsivät itselleen sopivia treffikumppaneita ihmisistä, jotka vastaavat heidän tarpeitaan. Jos mies saa seksipuheilla pudotettua pois naisen, joka ei ole seksistä kiinnostunut eikä valmis puhumaan siitä avoimesti, hän on onnistunut. Deittaillessa on tärkeää olla tuhlaamatta aikaa ihmisiin, joiden kanssa ei voi kuitenkaan syntyä mitään.

On kauhean surullista, että miehet ajattelevat noin. Koska se nainen saattaisi pitää seksistä kovastikin - sitten kun on tutustunut ja ihastunut mieheen. Mutta jos miehen ensimmäinen repliikki on pelkkää törkyä, niin sitä ensivaikutelmaa ei voi korjata enää koskaan.

Vierailija
71/246 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen niin, että nämä seksistä utelevat miehet ovat juuri niitä, jotka eivät ymmärrä naisista mitään, vaan juuri niitä suorituskeskeisiä jyystäjiä.

Pannaan vaan kauheasti sinne ja tänne ja luulevat, että se on sitä hyvää seksiä.

Luulevat itse olevansa hyviä siinä hommassa..

Monet miehet yllättyisivät kuinka mukavaa ja nautittavaa naisen kanssa oleminen olisi jos hiukan syrjäyttäisi sen kauhealla kiireellä reikään pääsyn.

Ja antaisi aikaa naisen tunteiden lämpenemiseen ja sitä kautta moneen muuhun asiaan.

Ja antaisi sijaa myös sille omalle tunteelliselle puolelleen.

Vierailija
72/246 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kauhean surullista, että miehet ajattelevat noin. Koska se nainen saattaisi pitää seksistä kovastikin - sitten kun on tutustunut ja ihastunut mieheen. Mutta jos miehen ensimmäinen repliikki on pelkkää törkyä, niin sitä ensivaikutelmaa ei voi korjata enää koskaan.

Edelleenkin oletat, että mies on miellyttämämässä naista ja ei vain osaa tehdä sitä. Jos mies etsii naista, joka on seksuaalisesti avoin ja rietas, se on eri asia kuin nainen, joka "pitää" seksistä ja on valmis harrastamaan sitä joskus kuusien treffien jälkeen.

Itse en ole edes mitenkään poikkeuksellisen korkealibidoinen, mutta aina kun nainen on halunnut tapailla useita viikkoja ennen seksiä, hänen libidonsa ja mieltymyksensä ovat olleet aivan liian kesyjä minulle. Siksi ymmärrän, miksi jotkut haluavat avata keskustelut seksiaiheilla. Itse en tekisi niin, mutta en pidä heitä hulluina tai tyhminä.

Vierailija
73/246 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ja naiset hakevat vastakkaisessa sukupuolessa eri asioita.

Yhtä lailla minua miehenä harmittaa kun aina kysellään pituudesta, ammatista, koulutuksesta ja siitä millaisia tulevaisuuden suunnitelmia minulla on rahan ja statuksen hankkimiseksi.

Varmaankin naisia harmittaa kun mies kyselee millaisesta seksistä tämä pitää, tai millainen tämän vartalo on.

Naisia kiinnostaa ulkonäkö, raha, status + luonne. Miehiä ulkonäkö, seksimieltymykset + luonne.

Jos ei kelpaa niin aina voi tutustua niihin tylsiin ja epämaskuliinisiin kilttimiehiin jotka ei kostuta pikkareita kun eivät tunnu siltä että rajua ottamista olisi koskaan luvassa.

Vierailija
74/246 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha on mistään seksimieltymyksistä puhua, ennen kuin tiedämme, haluammeko toistemme kanssa seksiä. Minun täytyy nähdä myös livenä, jotta tiedän, onko ajatus seksistä hänen kanssaan mahdollinen. Hyvin harvoin tulee vastaan mies, jota haluan. Luultavasti jokin feromonijuttu kyseessä. Ainoastaan kerran elämässäni olen kohdannut miehen, jota todella himoitsin.

Vierailija
75/246 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies menee autokauppaan, löytää silmää miellyttävän auton, joka on sopivan hintainenkin. Kysyy: "Saiskos vähän teknisiä speksejä? Paljonko kulkee? Onko mitä vikoja? Pääseekö koeajelulle?"

Kauppa 1: "Tottahan toki. Tässä tarkempi esite auton tiedoista ja koeajelulle pääsee vaikka heti, eihän sitä nyt muuten tiedä onko sopiva auto."

Kauppa 2: "No ei sitä nyt heti kaikkea kerrota! Jutellaan nyt ensin ja tutustutaan. Käyt nyt alkuun vaikka kerran viikossa täällä liikkeessä katsomassa ja ihailemassa, niin minä voin joka kerta paljastaa hieman lisää tietoja ja ehkä sitten kuukauden parin päästä pääset koeajelullekin."

Kummasta kaupasta mies ostaa auton? Niinpä.

Osuit asian ytimeen naisen esineellistämisessä.

Vierailija
76/246 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia ovat täällä jotkut miehet, surettaa naiset jotka heidän kanssaan jotain luulevat saavansa.

Siinä muutakin kuin sitä mistä miehillä puute.

Myös tulee tunne, että kamalassa puutteessa jotkut miehet ovat.

Vanha sanonahan on, että siitä puhe mistä puute.

Vierailija
77/246 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

76:lle:Olet nyt ymmärtänyt ihan väärin, ei ole kyse siitä, ollaanko kirjeenvaihdossa kauan, käydään kuusilla treffeillä jne. vaan kyse on siitä, kenen kanssa haluan seksiä.

Urpojen (kuten sinun)kanssa ei ikinä, mutta jos on muita vaihtoehtoja, niin vaikka saman tien, usein ja paljon ;)

Joskus pitää katsoa paritkin treffit, ettei törmää mihinkään ääliöön tai toisaalta, jos ei ole muuta tiedossa, vähän katsoa, olisko huonolta vaikuttavasta tapauksesta sittenkin tarkemmin tutustuen johonkin. Yleensä sen kyllä tietää heti. mielellään vältän esim. ne treffipalstojen saalistajat, jotka mielellään kävisivät maksullisissa, mutta pihiyttään haluavat päästä halvemmalla samasta hommasta, kun teen töikseni jotain ihan muuta ja haen itsekin vähän jotain parempaa kuin maksullisissa tarpeitaan toteuttavat ja pihit miehet...

Vierailija
78/246 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylmätotuus kirjoitti:

Miehet ja naiset hakevat vastakkaisessa sukupuolessa eri asioita.

Yhtä lailla minua miehenä harmittaa kun aina kysellään pituudesta, ammatista, koulutuksesta ja siitä millaisia tulevaisuuden suunnitelmia minulla on rahan ja statuksen hankkimiseksi.

Varmaankin naisia harmittaa kun mies kyselee millaisesta seksistä tämä pitää, tai millainen tämän vartalo on.

Naisia kiinnostaa ulkonäkö, raha, status + luonne. Miehiä ulkonäkö, seksimieltymykset + luonne.

Jos ei kelpaa niin aina voi tutustua niihin tylsiin ja epämaskuliinisiin kilttimiehiin jotka ei kostuta pikkareita kun eivät tunnu siltä että rajua ottamista olisi koskaan luvassa.

En kysynyt koulutusta, ammattia tai pituutta. Miehet ihan itse niistä kertoivat ja kysyivät myös minulta samoja asioita. Olin profiiliin myös kirjoittanut olevani normaalipainoinen, mutta silti moni tivasi, kuinka paljon minulla on ylipainoa.

Vierailija
79/246 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies menee autokauppaan, löytää silmää miellyttävän auton, joka on sopivan hintainenkin. Kysyy: "Saiskos vähän teknisiä speksejä? Paljonko kulkee? Onko mitä vikoja? Pääseekö koeajelulle?"

Kauppa 1: "Tottahan toki. Tässä tarkempi esite auton tiedoista ja koeajelulle pääsee vaikka heti, eihän sitä nyt muuten tiedä onko sopiva auto."

Kauppa 2: "No ei sitä nyt heti kaikkea kerrota! Jutellaan nyt ensin ja tutustutaan. Käyt nyt alkuun vaikka kerran viikossa täällä liikkeessä katsomassa ja ihailemassa, niin minä voin joka kerta paljastaa hieman lisää tietoja ja ehkä sitten kuukauden parin päästä pääset koeajelullekin."

Jep, naisethan ovat esineitä...

Vierailija
80/246 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei ole esine.

ON.

Ei ole. Tervetuloa vuoteen 2017.

Nimenomaan nykyaikana nainen on entistä enemmän esine. Tai kaikki ihmiset oikeastaan. Tinderit ja muut, netti ylipäätään, helpottavat seuranhakua niin paljon, että se on oikeasti "näyteikkunashoppailua". Varmaan myös naisille jossain määrin, mutta varsinkin miehille, joista valtaosa ei ole koskaan niin kauhean kiinnostunut ollutkaan suhteiden "syvemmästä" puolesta. Heti jos vähänkin tulee naisesta jotain negatiivista ilmi, tai juurikin, ettei hän ole heti innokas edes keskustelemaan seksiasioista, niin on niin ä-lyt-tö-män helppoa vain feidata koko tyyppi ja siirtyä seuraavaan, joita on AINA pitkä jono odottamassa, ainakin siellä netissä.

Ja joku kyseli, että onko seksi miehille suhteessa pääasia. Vastaan omasta kokemuksestani, mikä tietysti on yksi yhteen kaikkien maailman miesten kanssa, että KYLLÄ ON! Se ei toki ole ainoa asia, kyllä suhteessa muutkin jutut ovat merkittäviä ja hienoja, mutta voitte naiset olla tasan varmoja siitä, että jos miehiä ei jatkuvasti panettaisi, niin meillä ei olisi pienintäkään mielenkiintoa edes jutella teidän kanssanne. Kaikki heteromiesten naisia kohtaan osoittama vähänkään suurempi kiinnostus tähtää aina seksiin.

No höpsis. Miksi vanhemmat miehet pysyisivät suhteessa jossa ei käytännössä seksiä enää ole. Kyllä se on se kumppanuus ja perhe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme