Miten joku voi syödä valkoista riisiä?
Kommentit (23)
Se on mössöä vain ap:n keittämänä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normisti haarukalla
Tätä olin itsekin tulossa sanomaan. Haarukkaan riisiä ja suuhun vaan.
Minun täytyy työttömänä ostaa kustannustehokkaasti. Valkoinen riisipaketti 0,75€ vs. tumma riisipaketti 1,99€ Lidlissä.
Hyvän riisin keittäminen on taitolaji
Se pitää tehdä oikein jotta se ei mössöönny. Nam nam. Totta kai tumma riisi on terveellisempää mutta ah sitä valkoisen riisin makua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normisti haarukalla
Tätä olin itsekin tulossa sanomaan. Haarukkaan riisiä ja suuhun vaan.
Minä kylläkin syön lusikalla syvältä lautaselta. Ruokajuomat juodaan sitten mukista.
Siksi laitan riisiin paljon paljon curryä, tykkään syödä keltaista riisiä mielummin.
Tumma riisi ei ole terveellistä. Tumman riisin kuidussa on ''antivitamiini'' mikä vatsassa estää ruuan mineraalein ja vitamiinien imeytymisen kehoon.
Minun mieheni tykkää valkoisesta riisistä kanaruokien ja eksoottisten ruokien kanssa. En voi ymmärtää.u
kysy noin miljardilta kiinalaiselta että kuinka JOKU voi?
Söimme todella herkullista Burgundin pataa tänään Basmatiriisin kanssa.
Jos siihen laittaa voita sekaan ja reilusti suolaa, niin on aika hyvää :)
Lusikalla, haarukalla, puikoilla ja jos ei ole mitään näistä niin sorminkin olen monesti joutunut syömään.
Minä taas en ymmärrä miksi syödä tummaa riisiä, koska vaalea on paljon parempaa. Tumma makaroni ei juurikaan eroa vaaleasta, joten sitä syön mieluusti, mutta se maksaa enemmän, joten ostan vaaleaa. Saan kyllä kuituja riittävästi muualta.
Taitaa olla ylivoimaisesti syödyin ruoka koko maailmassa. Keitetty valkoinen riisi.
Että kyllä sitä aika moni voi syödä.
Jasmiiniriisi, ihanaa. Harvoin kun syö niin ei siihen kuole.