Hui, mitä keskusteluja täällä..
En olekaan aiemmin täällä käynyt. Tällainen selibaatissa elämään joutunut mies on ihan ihmeissään, miten näin aktiivisia naisia on olemassa. Kun on tottunut siihen, että kumppani on kiinnostunut ihan muista asioista, tässähän alkaa mieli oikeasti tekemään ja veri alkaa kiertämään. Mistä teitä naisia tänne joensuuhun saataisiin?
Kommentit (9)
Täällä ongelma taas miehen haluttomuus. Ei käy tasan onnen lahjat. Olisin valmis joka päivä, mutta saan pari kertas kuussa jos hyvin menee. N
Voi ei.. ihmeellistä.. pitäisi näköjään tehdä perusteellinen selvitys ennen suhteen aloittamista seksihaluista.. Vaikka kuinka haluaisin viritellä eroottista ilmapiiriä hieronnoilla tai tulemalla alasti suihkun raikkaana sänkyyn tai järjestämällä hotellihuoneen ja aikuisten aikaa, ei tehoa.. Meidän halukkaiden pitäisi lyöttäytyä yhteen :)
Ja minä taas itkisin onnesta, jos mies tekisi edes kerran elämässä aloitteen. Kelpaisi vaikka "Panettaa" tai "Pannaanko?" Siinä ei mitään hierontoja tai aikuisten järjestettyä aikaa tarvittaisi kun joutuu yksin kiimassaan tyydyttämään itseään joka päivä.
Nöyryyttävää kysyä, kiinnostaisiko häntä, ja sitten ilmoittaa, että menen r*nkkaamaan, haluatko tulla katselemaan tai antamaan edes sormea, mutta ei, hän jää katsomaan tv:tä.
Kyllä meitäkin löytyy, naisia, joille seksi on tärkeää ja haaveilemme siitä joka päivä pitkin päivää.
Olen katkera kaikille jotka väittivät, että miehiä kiinnostaa vain se yksi asia. Mitä huijausta. N
Outs! Mikä miessukupolvea vaivaa! Mikä olisi sen kiihottavampaa kun katsella naisen sormeilua ja leikkimistä itsensä kanssa ja sitten liittyä seuraan jatkamaan. Mistä täältä löytyisi nainen, joka ajattelisi erotiikkaa päivittäin ja haluaisi toteuttaa sitä.. Oma kumppani ei sitä tee.. En halua jäädä paitsi kaikesta ihanasta hellyydestä..
Life kirjoitti:
En olekaan aiemmin täällä käynyt. Tällainen selibaatissa elämään joutunut mies on ihan ihmeissään, miten näin aktiivisia naisia on olemassa. Kun on tottunut siihen, että kumppani on kiinnostunut ihan muista asioista, tässähän alkaa mieli oikeasti tekemään ja veri alkaa kiertämään. Mistä teitä naisia tänne joensuuhun saataisiin?
Vai et?
Mikäs kumppanin kanssa, osaathan ja viitsithän toki tyydyttää naisesi? En pysty kuvittelemaan miksi ei olisi innostunut, nämä "vaimo ei anna " ovat ihan mysteeri. Minä antaisin miten, missä ja miten usein vain ja kyselen aina voinko imeä, nuolla (vastaus: ei), mitä haluaisit kokeilla. Jos vain kelpaisi siis.
Tasan ei käy onnen lahjat. Huokaus.
"Ajattelisi erotiikkaa päivittäin" :D .... Minä ainakin ajattelen seksiä niin monta kertaa päivässä, että itseäkin jo nolottaa! Varmana jää miehet toiseksi siinä suhteessa, kun tuntuu, ettei mielessä muuta pyörikään.
Kuule siinä on tuskaa kun ennen niin aktiivinen on yhtäkkiä haluton. Ensin syytin siitä itseäni. Lopulta rohkaistun sen verran että kysyin suoraan. Naista ei vain enää haluttanut, itse väitti että ikä syynä. Ehkä uskon, ehkä en?