Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan joulua yli kaiken!!!

Vierailija
17.12.2017 |

Joka vi#un joulu sama fiilis. Pitäiskö ruveta ihan vaan sen takia jehovan todistajaksi niin ei tarttis viettää tätä tuskanjuhlaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika, ahdistaa. :(

Vierailija
2/17 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

metoo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinut pakottaa joulua viettämään? Äänet pääsi sisälläkö?

Vierailija
4/17 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi inhoat joulua?

Vierailija
5/17 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi inhoat joulua?

Velvollisuudet!! Jos en vietä niin olen pa#ka ihminen.

Vierailija
6/17 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestejä avaruudesta kirjoitti:

Aina tää näsäviisas kysymys. Perheen velvoitteet tietysti. Jos en viettäis niin tuskin katsottais kovinkaan hyvällä.

Vierailija
7/17 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla joulun inhoaminen loppui siihen kun lopetin sen viettämisen. Enää vituttaa se hirveä jouluhässäkkä, mitä kaikki muut ympärillä pyörittävät ja kaupoissa tuputetaan. Ja se, että kaikki paikat on kiinni jouluna, mukaan lukien työpaikka. Voisin ihan hyvin olla jouluna töissä, mutta kun se ei käy.

Meni siinä kyllä muutama joulu, että sain lähipiirin tajuamaan, että minulle ei tarvitse kelkkoa mitään jouluista lahjusta, eikä kannata mieltään pahoittaa siitä, että minulta ei tule mitään jouluista lahjusta takaisin. Mutta kyllä pahimmatkin mielensäpahoittajat ovat jo jotenkin oppineet ymmärtämään.

Vierailija
8/17 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina tää näsäviisas kysymys. Perheen velvoitteet tietysti. Jos en viettäis niin tuskin katsottais kovinkaan hyvällä.

Sanot sitten puolisollesi, että jos haluaa lasten kanssa joulua viettää, niin tehkööt sen itse.

Vierailija
9/17 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin inhosin jouluja siihen asti kunnes päätin viettää jouluni niin kuin itse haluan.

Sukujoulut, kaikki se häsääminen lahjojen ja jouluruokien kanssa, kaikki tämä loppui. Ja vapaus koitti! Ja huom. olen perheellinen.

Vierailija
10/17 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää elää toisten odotusten ja toiveiden mukaan?

Vierailija
11/17 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot sitten puolisollesi, että jos haluaa lasten kanssa joulua viettää, niin tehkööt sen itse.

Ei ole omia lapsia, eikä toistenkaan. Tarkoitan tätä lahjoilla koreilua, kuka saikaan taas kalleimmat lahjat jne... ja teennäistä hössötystä jouluaattona. Sellaisia ihmisiä ympärillä joiden kanssa ei haluaisi jutella mistään. Joulunviettoa vaan sen takia että naapureillekin pitää näyttää kuinka hienot juhlat taas oli. Kauheeta teennäistä painajaispa#kaa.

Vierailija
12/17 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää elää toisten odotusten ja toiveiden mukaan?

Haukutaan oudoksi ja sanotaan itsekeskeiseksi.

Vierailija
13/17 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole omia lapsia, eikä toistenkaan. Tarkoitan tätä lahjoilla koreilua, kuka saikaan taas kalleimmat lahjat jne... ja teennäistä hössötystä jouluaattona. Sellaisia ihmisiä ympärillä joiden kanssa ei haluaisi jutella mistään. Joulunviettoa vaan sen takia että naapureillekin pitää näyttää kuinka hienot juhlat taas oli. Kauheeta teennäistä painajaispa#kaa.

Eli joulua pitää siis viettää, että voi näyttää naapureille? No sitten on parempi vaan lähteä leikkiin mukaan. 😂

Vierailija
14/17 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko aikuisella enää turhempaa inhon aihetta olla.

Vierailija
15/17 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei joulua ole pakko  viettää, senkun vaan jättää viettämättä. Meilläkin jo n:s jouluton vapaa ilman stressiä. Toimii!

Vierailija
16/17 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka urpo viettää joulua naapureiden takia? Saanko  kuolla nauruun?????

Vierailija
17/17 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ihminen pysty paria päivää vuodesta joustamaan joulun takia jos se muille läheisille merkitsee paljon, niin on kyllä itsekäs omaan napaansa tuijottaja. Joskus kannattaa ajatella muitakin kuin itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä