Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mutjutin?
17.12.2017 |
Onko kellään käytössä? Onko toimiva vai pelkkä rekule?
T: Epätietoinen kivulias
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On toimiva kapistus! Penikoiden lisäksi olen saanut apua käsien jumituksiin. Iltaisin rapsuttelen jalat ja kädet niin on aina seuraavana päivänä tosi helppo olla töissä. Siivoustöitä teen.
Melkosta huuhaata kyllä koko kiekko. Jos on parkkikiekko niin käytä sitä jos on jotain pakko käyttää. Muovin pala, ei sen enempää.
Toimii. Saa paremmin "muljauteltua" kuin omin sormin.
Todella hyvä! Faskioita kun käy läpi, niin sormet väsyvät helposti. Mutjuttimella huomattavasti kevyempää ja sen vuoksi lihashuoltoa tulee tehtyä huomattavasti enemmän.
Alue: Aihe vapaa
Itse olen kärsinyt penikoiden kipeytymisestä asfaltilla juostessa, mutta mutjuttimella olen saanut apua.