Miksiköhän auto on miehelle niin tärkeä ?
Että pitää usein vaihtaa ja ottaa lainaa autoa varten. En naiset edes erota mikä auto on hieno tai kallis..esim joku siisti 7 v vanha saksalainen auto on ihan yhtä hieno kuin upouusi joku japanilainen...nyt esimerkiksi.
Ja yleensä auto on miehen tarpeisiin aivan liian iso tyyliin katumaasturi
Kommentit (37)
"Auton (ennen hevoset) tuoma vapaus liikkua on tosi tärkeä elementti onnelliselle minäkuvalle." Totta
"Monet tykkää lentokoneen lähtökiihdytyksestä ja sellainen omassa arkiautossa on huima ominaisuus." Totta
- nro 20 ja 21, heteronainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma koskee keski-ikäisiä ja vanhempia miehiä. Eihän nykymiehet hanki edes ajokorttia todellakaan siihen tahtiin kuin 30v sitten kun autokouluun mentiin 3kk ennenkuin täytti 18v.
Ja kyllä tuo sen koko korreloi aika paljon kuinka hienon auton mies hankkii..olen pelannut joukkuelajeja 30 vuotta ja näen minkälainen lihapala jalkojen välissä roikkuu ja se on pieni näillä liian hienoilla autoilla ajavilla.
Ja jos olisit mies tai edes fiksu nainen niin tietäisit myös sen, että lepokoko ei korreloi käytännössä yhtään erektiokoon kanssa. En halua tietää sellaista joukkuelajia, joissa pukuhuoneessa tai saunassa istuttaisi peitset tanassa. Ei ole mun juttu.
Tämä on joku ihmeellinen myytti, joka edelleen elää. Miksi joku kompensoisi autolla pientä kalua, eihän se auto siellä makkarissa ole?
No mikä auto sinulla on ja onko sinulla pieni tai keskikokoinen tanassa?
Vierailija kirjoitti:
Että pitää usein vaihtaa ja ottaa lainaa autoa varten. En naiset edes erota mikä auto on hieno tai kallis..esim joku siisti 7 v vanha saksalainen auto on ihan yhtä hieno kuin upouusi joku japanilainen...nyt esimerkiksi.
Fiksumpaa on ottaa auto osamaksullla kuin maksaa se käteisellä, sillä silloin rahoituskulut jakautuvat usealle vuodelle ja sen oman käteisen saa vaikka osakkeisiin tuottamaan.
Muuten kyllä olen samaa mieltä kanssasi. Auton merkillä tai hinnalla ei ole minuun tehdä vaikutusta, arvostan itse sitä että se on luotettava ja vie minut sinne minne olen menossa kohtuullisin kustannuksin.
Itse en huolisi saksalaista tai japsiautoa ja ajan taatusti vuodessa enemmän kuin 99% täällä kirjoittelevista.
Koska muillakin miehillä on. Mitä persoonallisempi ja enemmän heppoja pellin alla, sen miehisempää, miesten mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma koskee keski-ikäisiä ja vanhempia miehiä. Eihän nykymiehet hanki edes ajokorttia todellakaan siihen tahtiin kuin 30v sitten kun autokouluun mentiin 3kk ennenkuin täytti 18v.
Ja kyllä tuo sen koko korreloi aika paljon kuinka hienon auton mies hankkii..olen pelannut joukkuelajeja 30 vuotta ja näen minkälainen lihapala jalkojen välissä roikkuu ja se on pieni näillä liian hienoilla autoilla ajavilla.
Ja jos olisit mies tai edes fiksu nainen niin tietäisit myös sen, että lepokoko ei korreloi käytännössä yhtään erektiokoon kanssa. En halua tietää sellaista joukkuelajia, joissa pukuhuoneessa tai saunassa istuttaisi peitset tanassa. Ei ole mun juttu.
Tämä on joku ihmeellinen myytti, joka edelleen elää. Miksi joku kompensoisi autolla pientä kalua, eihän se auto siellä makkarissa ole?
No mikä auto sinulla on ja onko sinulla pieni tai keskikokoinen tanassa?
Minulla on lepotilassa luokkaa prinssinakki tai teleskooppimalli. Jonkin verran keskiarvoa suurempi, kun on tilanne päällä. Monilla on juuri päinvastoin. Ajan Teslalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksumpaa on ottaa auto osamaksullla kuin maksaa se käteisellä, sillä silloin rahoituskulut jakautuvat usealle vuodelle ja sen oman käteisen saa vaikka osakkeisiin tuottamaan.
Muuten kyllä olen samaa mieltä kanssasi. Auton merkillä tai hinnalla ei ole minuun tehdä vaikutusta, arvostan itse sitä että se on luotettava ja vie minut sinne minne olen menossa kohtuullisin kustannuksin.
Itse en huolisi saksalaista tai japsiautoa ja ajan taatusti vuodessa enemmän kuin 99% täällä kirjoittelevista.
Itse taas en ottaisi korollista lainaa autoa vastaan, joka on kuitenkin kulutushyödyke ja sen arvo laskee. Lainan ottaminen laskevan arvon sijoitukseen ei ole missään määrin järkevää. Ennemmin sitten ymmärrän jonkun leasing-sopimuksen.
Ihan uteliaisuudesta, mitä autoa sitten et ottaisi, jos Saksa ja Japani on poissuljettuja? Mielestäni auton valmistusmaalla, tai oikeammin merkin pääkonttorin sijaintimaalla, ei ole juurikaan väliä. Kunhan ei ole ranskalainen.
Vierailija kirjoitti:
Voisivatko ihmiset päivittää itsensä 2010-luvulle ja tajuta jo vihdoin, että MYÖS NAISET voivat pitää autoista ja jopa YMMÄRTÄÄ niistä jotain? Minä(kin) tunnistan automerkit, tiedän mikä on spoileri autossa, maavara, maski, mitä tarkoittaa kun on "leimaa jäljellä" jne. ja pääni kääntyy automaattisesti komean auton perään. Aivan tasan tarkasti tunnistan kalliin auton ja erotan sen jostain Toyota Corollasta. Haaveilen omasta autosta päivittäin ja suunnittelen, miten saisin opiskelijana rahoitettua jonkun ihanan auton. Harmi vain, että olen vaativa nainen: pitäisi olla automaattivaihteet, pitäisi olla vain muutaman vuoden vanha kaara, pitäisi olla tyylikäs sisusta, tietynlainen korimalli (sedan)... lista on loputon.
Voisivatko naiset uskaltaa päivittää itsensä, etteivät osta miehensä tai lähipiirinsä ihannoimaa muutaman vuoden vanhaa Audia tai BMW:tä. Kun ne miehet menee niin trendien mukaan. Eivätkä uskalla hankkia haaveilemiaan autojaan Suomen keleihin. Eivät tiedä, että kelit eivät ole este, este on vain kun ei tiedetä. Ei ole kaveritkaan uskaltanut. Komeita ja tyylikkäitä autoja löytyy Euroopan markkinoilta.
Miehen itsetunto on usein kiinni ulkoisista kulisseista, kuten autoista.
Mulle auto on tärkeä ja olen nainen. Auto on jokapäiväinen käyttöväline joten sen pitää olla mukava, tehokas, toimiva ja turvallinen.
Elämä on liian lyhyt hukattavaksi tylsällä autolla ajamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Pienet ovat piirisi. :D Millä itse ajelet? Sulla on varmaan iso meisseli, kuten minullakin "munaa" naisena. Tosin ostin auton, joka varmaan on mielestäsi vaikka mitä. Oli ylimääräistä rahaa, ostin minkä halusin. Sillä on kiva ajella, on kuin toinen koti. Ei ole muuten uusi.
Vierailija kirjoitti:
Mulle auto on tärkeä ja olen nainen. Auto on jokapäiväinen käyttöväline joten sen pitää olla mukava, tehokas, toimiva ja turvallinen.
Lisäisin tähän, että käyttäjäänsä miellyttävä. Persoonallinen ja kauniskin voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Näin minäkin tunnen. Autossa tulee vietettyä kuitenkin ajallisesti suhteessa paljon tuntimääränä viikottain, vuosittain, elämässä ja ne tunnit haluaa nauttia. Se on kuin toinen koti, tai mihin tahansa huonekaluun voisi melkein verrata, että sitä pitää katsella ja sitä pitää käyttää. Auton voi sitäpaitsi sisustaa tyylikkäästi ja persoonallisesti, jos ulkokuori ei ole ihanne.
Kyllä minulle sillä autolla on väliä. Ajoin pakotettuna väkivaltaisen ihmissuhteen aikana taloudellisessa loukussa vuosien ajan vanhoilla paskoilla jotka hajoili
mikä minnekin tienposkeen ja risteyksiin ja sitten niitä taas hinattiin korjaamolle...tämä oli yksi henkisen nujertamisen muoto...ei enää ikinä
OMA auto on nyt varma ja plussana vielä muotoilultaan tyylikäs, en enää paskoilla aja enkä sellaisten kyytiin istu. Kavereiden autot ovat asia erikseen. Arvostan miehiä, jotka pitävät kunnia-asianaan sitä, että vaimolla on luotettava ja tarpeeksi tilava auto alla. N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin minäkin tunnen. Autossa tulee vietettyä kuitenkin ajallisesti suhteessa paljon tuntimääränä viikottain, vuosittain, elämässä ja ne tunnit haluaa nauttia. Se on kuin toinen koti, tai mihin tahansa huonekaluun voisi melkein verrata, että sitä pitää katsella ja sitä pitää käyttää. Auton voi sitäpaitsi sisustaa tyylikkäästi ja persoonallisesti, jos ulkokuori ei ole ihanne.
Muutaman vuoden on ollut avoauto alla.
Ajan sillä talvellakin mutta yhtä juhlaa kun keväällä alkaa aurinko paistaa ja katon saa lasekttua...
Nyt täällä on ihmisillä karannut mopo käsistä. Verrataan 2100 ladaa ja Teslaa...hei haloo onhan noiden välissä 99,5% muitakin autoja. Myös 5v vanha auto voi olla kaunis, tehokas, luotettava, turvallinen joten, samoin kyse oli varmaan siitä että ostetaan tuloihin ja tarpeeseen liian iso ja kallis auto.
Tottakai Nalle Wahlroos saa ajaa Bentleyllä, se on hänelle sopiva peli mutta ei kenellekään mediamarkkinoijalle.
Ja kaiken lisäksi olen hetero ja naisellinen. 20/20