Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tarvitsisit villasukkia, niin mikä olisi mielestäsi sopiva hinta käsintehdyistä sukkalangasta kudotuista?

Vierailija
17.12.2017 |

kertokaa?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 25€ on jo törkeää rahastusta villasukista. 60€ ja 100€ on jo todella huijari kusettaja törky hinnoittelua täys kusetustusta.

Vierailija
82/85 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjäisissä ole maksanut 20 euroa mutta en siksi että tarvitsin vaan koska rahat meni hyvään tarkoitukseen ja hinta oli sopiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten pitäisi ajatella hinnassa sitä, minkä ajan he itse voittavat kun ostavat valmiina eivätkä tee omin käsin ja hinnoitella tämä aika. Se olisi rehellisesti se mitä kaikkien pitäisi olla valmiita maksamaan. Mitä te haluasitte korvaukseski omasta päivätyöstä?

No käsityöt itselleni on enemmän harrastus enkä ajattele että siitä pitäisi saada tuntipalkkaa. Jos tuntipalkka pitäisi saada niin jäisi kyllä itseltäni sekä ostamatta että tekemättä.

Vierailija
84/85 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti väsää mulle sukat ilmaiseksi.

Vierailija
85/85 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin itse myös sitä, mikä täällä on jo mainittukin. Koska tehdasvalmisteiset sukat ovat riittäviä ja hyviä, pitäisi ns. artesaanisukissa olla jokin juju, jota kaupan sukissa ei ole.

Jos joku taitava kutoja tekisi mulle täsmälleen haluamani sukat, voisin maksaa materiaalit + 20 €. Mutta en juuri enempää, koska voisin itsekin tarttua puikkoihin.

Jos sukissa olisi jokin toisen keksimä juju, johon tykästyisin, olisi max hinta silloinkin vain 30 €  lyhytvartisille sukille. Huonosta materiaalista tehtyjä en ostaisi jujusta huolimatta. Jujun keksijän kannattaisi myydä ideansa todennäköisesti laajempaan tuotantoon. Eli villasukilla ei tekijät juurikaan pääse rikastumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä