Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana rv 28 ja mies moittii kun en psty esim. kantamaan painavaa tai avaamaan ja sulkemaan autotallin ovea

Vierailija
17.12.2017 |

Olen kuulemma laiska paska ja raskaus on vaan tekosyy. En voi myöskään kumarrella koska on helvetinmoiset liitoskivut. Silti mies olettaa että pystyn tuosta vaan poimimaan lattialta pudottamani esineet. Kaupassa ei auta minua kurottamaan ylähyllyltä tavaroita vaan joudun pyytämään myyjiltä/vierailta ihmisiltä.

Joudun käymään pissalla jatkuvasti ja tästäkin mies valittaa, että olen kusivikainen ja pahempi kuin hänen isomummunsa.

Kuulemma hänen "kaikkien kavereidensa" vaimot ovat pärjänneet raskauden ajan samalla tavalla kuin normaalistikin mutta minä teeskentelen avutonta. En tiedä mikä pointti tällä kirjoituksella oli, vituttaa niin että oli pakko avautua.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lyhyt oikein olet, jos et saa kaupassa tavaraa ylähyllyltä? Oikein piti miettiä, mitä ihmettä sieltä ylähyllyltä on edes pakko kurotella niin usein..

Miestäsi voisit toki valaista siitä, mitä tapahtuu jos vaikka istukka repeää tai irtoaa. Ehkä hän ei ymmärrä raskauteen liittyviä turvallisuusriskejä.

Vierailija
2/35 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa kun sulla on noin paska mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tuollainen luuseri ennenkuin lapsi edes syntyy.

Vierailija
4/35 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on helppo huudella kun tietää ettei koskaan joudu kokemaan. Mun mieheni on ihan vakuuttunut, että mä olen maailman ainoa nainen jonka kroppa ei palautunut ennalleen viikko synnytyksestä. Joopa joo.

Vierailija
5/35 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta ainakin meidän marketissa esim. Vichy-vedet ovat niin korkealla etten niihin yletä jos eivät ole ihan hyllyn ulkoreunalla. t. 154cm

Vierailija
6/35 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta ainakin meidän marketissa esim. Vichy-vedet ovat niin korkealla etten niihin yletä jos eivät ole ihan hyllyn ulkoreunalla. t. 154cm

Surullista että näin lyhyitä naisia on olemassa. T. Nainen 180cm

Vierailija
7/35 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkuminen tekee hyvää myös raskaana ollessa. Kysy neuvolasta onko jotain jumppa-ryhmää menossa mihin voisit osallistua tai pyydä kotiin ohjeita, ja ota mies mukaan sinne neuvolaan, että saa kulla asiantuntijan mielipiteen siitä, että käytöksesi on normaalia.

Vierailija
8/35 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mielummin lyhyt kuin pitkä, helpompi löytää itseäni pidempi mies. Itse en voi olla lyhyemmän miehen kanssa.

T. 160cm

Vierailija
9/35 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs mies puhuu sulle rumasti. Ei hyvä. Itse en antaisi kenenkään puhua minulle noin. Yksinkertaisesti pistäisin välit poikki. Olen kyllä pahoillani puolestasi, vaikuttaa siltä että mies ei sinua kunnioita.

Vierailija
10/35 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

liikkuminen tekee hyvää myös raskaana ollessa. Kysy neuvolasta onko jotain jumppa-ryhmää menossa mihin voisit osallistua tai pyydä kotiin ohjeita, ja ota mies mukaan sinne neuvolaan, että saa kulla asiantuntijan mielipiteen siitä, että käytöksesi on normaalia.

Jos on kamalat liitoskivut, niin ei sitä noin vain liikuta kun sattuu hirveästi. Itsellä vasta rv10 ja lonkat niin kipeät, että jos kävelen kauppaan 1km, niin takaisin tulen kyynelet silmissä kun sattuu. Aiemmissa ei ole näin pahoja kipuja ollut edes lopussa.

Vierailija
11/35 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mielummin lyhyt kuin pitkä, helpompi löytää itseäni pidempi mies. Itse en voi olla lyhyemmän miehen kanssa.

T. 160cm

Mua ei haittaa itseäni lyhyempi mies lainkaan.

Vierailija
12/35 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko tai älä se liikuntaa autaa myös kipuihin.

Vierailija
13/35 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei persoonaa muuteta enä tuossa vaiheessa. Eroa, huono mies.

Vierailija
14/35 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rv 38 ja tein tänään lumityöt ja vaihdoin olohuoneen järjestyksen (siirsin yksin sohvan ja kirjahyllyn). Liitoskivut ja kaikki muutkin normaalit raskauskrempat ovat minulle tuntemattomia. Odotan kauhulla, että maksan synnytyksessä naurettavan helpon raskausaikani korkojen kera.

Vierailija
15/35 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se tuosta paremmaksi muuttuu. Mies tuntuu olevan aika huonosti huomioiva. Kavereiden raskaanaolevat vaimot, hän varmaan näkee harvoin ja silloin kun he istuvat 

kylässä sohvalla. Ja jos kaverit auttavat vaimojaan, niin vaimokin jaksaa paremmin. Aika kauheaa jos miestä rasittaa autotallin oven käyttöongelmat. Mitähän kaikkea lasten pitää osata ja pystyä tekemään? En koskaan ehdota eroa, mutta jos mies painostaa eikä pysty tajuamaan toisten tarpeita, niin silloin kyllä kaikki eli lapset kasvaa terveemmiksi eroperheessä kuin ydinperheessä. No ehkä hän vain on hidas tajuamaan ja kiukuttelee sopeutumisvaiheessa.

Vierailija
16/35 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 160cm

Miten ihmeessä noin pieni asia voi olla kriteeri kumppanille. Ei ihme jos ihmiset eroavat, jos pituus on se mikä ratkaiseen.

Vierailija
17/35 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 160cm

Miten ihmeessä noin pieni asia voi olla kriteeri kumppanille. Ei ihme jos ihmiset eroavat, jos pituus on se mikä ratkaiseen.

Ööh, tuskin nyt kukaan eroaa jo valittuaan kumppanin tietoisena siitä että tämä ei siitä enää kasva/kutistu pituutta. Varmaankin tarkoitus mainita että ei ylipäätään ala seurustelemaan ihmisen kanssa jonka kokee fyysisesti ei-viehättäväksi.

Vierailija
18/35 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP!

Vierailija
19/35 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, menen heittäytymääm sillalta ja toivon että olen seuraavassa elämässä hujoppi.

T. Sairauden takia lyhyt

Vierailija
20/35 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rv 38 ja tein tänään lumityöt ja vaihdoin olohuoneen järjestyksen (siirsin yksin sohvan ja kirjahyllyn). Liitoskivut ja kaikki muutkin normaalit raskauskrempat ovat minulle tuntemattomia. Odotan kauhulla, että maksan synnytyksessä naurettavan helpon raskausaikani korkojen kera.

Mulle kävi juuri näin ekassa raskaudessa! Synnytyksen jälkeen kesti myös tosi kauan toipua. Toka raskaus olikin sitten tosi hankala, vaivainen ja kivulias, mutta synnytys helppo ja palautuminen parissa päivässä reippaasti yli nelikiloisen lapsen synnytyksestä. Jännä nähä miten tää kolmas raskaus ja synnytys menee 😀

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän