Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana rv 28 ja mies moittii kun en psty esim. kantamaan painavaa tai avaamaan ja sulkemaan autotallin ovea

Vierailija
17.12.2017 |

Olen kuulemma laiska paska ja raskaus on vaan tekosyy. En voi myöskään kumarrella koska on helvetinmoiset liitoskivut. Silti mies olettaa että pystyn tuosta vaan poimimaan lattialta pudottamani esineet. Kaupassa ei auta minua kurottamaan ylähyllyltä tavaroita vaan joudun pyytämään myyjiltä/vierailta ihmisiltä.

Joudun käymään pissalla jatkuvasti ja tästäkin mies valittaa, että olen kusivikainen ja pahempi kuin hänen isomummunsa.

Kuulemma hänen "kaikkien kavereidensa" vaimot ovat pärjänneet raskauden ajan samalla tavalla kuin normaalistikin mutta minä teeskentelen avutonta. En tiedä mikä pointti tällä kirjoituksella oli, vituttaa niin että oli pakko avautua.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni oli aluksi kusipää kun tulin raskaaksi. Jotenki sitä niin otti päähän. Olin varma että hän jättää minut.. Kun maha alkoi kasvamaa, niin hän muuttui täysin. Teki kaiken et on hyvä olla. Lapsi kun syntyin, niin hän on seonnut täysin. Touhuilee kaikenlaista lapsen kanssa ja on täysin eri mies. Alkanut sanomaan säännöllisesti että rakastaa minua  ja ennen raskautta ei sanonut ikinä.

Vierailija
22/35 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

usko tai älä se liikuntaa autaa myös kipuihin.

Et ilmeisesti ole koskaan kokenut kunnon liitoskipuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta ainakin meidän marketissa esim. Vichy-vedet ovat niin korkealla etten niihin yletä jos eivät ole ihan hyllyn ulkoreunalla. t. 154cm

Surullista että näin lyhyitä naisia on olemassa. T. Nainen 180cm

Surullista, että näin idiootteja ihmisiä on olemassa.

T. Toinen 180 cm nainen

Vierailija
24/35 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rv 38 ja tein tänään lumityöt ja vaihdoin olohuoneen järjestyksen (siirsin yksin sohvan ja kirjahyllyn). Liitoskivut ja kaikki muutkin normaalit raskauskrempat ovat minulle tuntemattomia. Odotan kauhulla, että maksan synnytyksessä naurettavan helpon raskausaikani korkojen kera.

On pakko kommentoida tähän. Hienoa että vointi on pysynyt hyvänä, mutta mun mielestä tuollainen on älytöntä. Siirrellä raskaita tavaroita ja vielä leuhkia sillä. Eipä sillä, itse olin samanlainen. Tein rv 39 siivousta ja siirsin sänkyä. Jalka lipesi ja maha osui sänkyyn, josta aiheutui istukan repeytyminen.

Vierailija
25/35 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta ainakin meidän marketissa esim. Vichy-vedet ovat niin korkealla etten niihin yletä jos eivät ole ihan hyllyn ulkoreunalla. t. 154cm

Eihän tuollaista amazonia voi edes naiseksi kutsua.

Vierailija
26/35 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen rv 38 ja tein tänään lumityöt ja vaihdoin olohuoneen järjestyksen (siirsin yksin sohvan ja kirjahyllyn). Liitoskivut ja kaikki muutkin normaalit raskauskrempat ovat minulle tuntemattomia. Odotan kauhulla, että maksan synnytyksessä naurettavan helpon raskausaikani korkojen kera.

On pakko kommentoida tähän. Hienoa että vointi on pysynyt hyvänä, mutta mun mielestä tuollainen on älytöntä. Siirrellä raskaita tavaroita ja vielä leuhkia sillä. Eipä sillä, itse olin samanlainen. Tein rv 39 siivousta ja siirsin sänkyä. Jalka lipesi ja maha osui sänkyyn, josta aiheutui istukan repeytyminen.

Oho, miten vauvalle kävi? Mäkin olen nyt +39 viikolla ja kyllähän tässä vähän on tullut siivoiltua, mutta mulla on myös tuo, että pelkään hieman noita haavereita, kun on jo niin iso ja pinkeä vatsa ja esikoinen häärimässä koko ajan jaloissa.

Vierailija
27/35 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuollaista idioottia voi mieheksi kutsua.

Vierailija
28/35 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti ap, ei puolison, jonka olettaisi rakastavan sinua, pitäisi tuolla tavalla käyttäytyä, ja se että hän tekee sen silloin kun oman henkesi ja terveytesi kaupalla teet hänelle perillistä oman kroppasi sisällä, on täysin anteeksiantamatonta. Mikään selitys ei tuossa nyt kelpaa. Minä en sietäsi tuollaista kertaakaan.

Ihan oikeasti, lähde pois, nyt heti. Pakkaa kamasi ja mene jonkun sukulaisen luo. Varmaan mies suuttuu ja hävittää sun omaisuutes tai jotain kun on noin kusipää, mutta senkin riskillä, sun pitää päästä siitä eroon.

Vierailija
29/35 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä "kannusti" mua kehumalla, että hänen mummonsa meni synnytyksen jälkeisenä aamuna navettaan lypsylle. Heidän suvussaan kaikki naiset ovat hevosenpuolikkaita, minä olin pieni ja siro, siitä tuli ongelmia raskaudessakin, kun vauva oli niin iso. Siitä se ajatus sitten lähti, ero-ajatus.

Vierailija
30/35 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 17 raskausviikosta eteenpäin niin kovia supistuksia, että kauppareissullakin jouduin monta kertaa pysähtymään ja välillä en tiennyt, pääsenkö edes kotiin. Saikkua koko raskausaika, lääkäri vähän kokeili vatsaa ja heti oli panssari ympärillä.

Harmi että miehesi on noin idiootti.

Kysy häneltä, haluaako hän elävän lapsen?

Kipu on varoitus ja äiti toimii vaistonsa mukaan.

Olen ollut keskolassa töissä ja ne alle kiloiset sairastelee ja saavat komplikaatioita usein. Huolehdit nyt vain vauvasta ja itsestäsi ja jätä juntin kommentit omaan arvoonsa...

Vierailija
31/35 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, miten vauvalle kävi? Mäkin olen nyt +39 viikolla ja kyllähän tässä vähän on tullut siivoiltua, mutta mulla on myös tuo, että pelkään hieman noita haavereita, kun on jo niin iso ja pinkeä vatsa ja esikoinen häärimässä koko ajan jaloissa.

Ei onneksi mitään. Aloin vuotamaan verta, ambulanssilla sairaalaan ja parin tunnin jälkeen synnytys käynnistettiin koska vauvan sykkeet oli todella korkeat. Ei onneksi revennyt kokonaan.

Vierailija
32/35 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos ei. Naisena olisi tosi ikävää, jos luultaisiin mieheksi.

Vierailija
33/35 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos ei. Naisena olisi tosi ikävää, jos luultaisiin mieheksi.

Tuskin olet nainen tai sitten olet hyvin kummallinen.

Vierailija
34/35 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tollaisen helmen kanssa oli pakko päästä lisääntymään. Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.

Vierailija
35/35 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on täydellinen mulkvisti äijä kun tuollai sinua kohtelee. Hakata tuollanen pitäisi. T. Yx mies