Mitä tekisit jos aikuinen lapsesi toisi samaa sukupuolta olevan puolisonsa joulupöytään?
Kommentit (52)
No kyllä olisin nolona! Olen niin surkea kokki, en olisi laittanut mitään joulupöytää. Häpeäisin silmät päästäni. Mutta toivottavasti muut olisivat avarasydämisiä heikkouttani kohtaan. Emme kukaan voi sille mitään, millaisiksi kokeiksi synnymme!
No sittenhän toisi.
Mikäs minä olen määräämään siitä että kuka rakastaa ja ketä.
Meillä on kyllä ruokaa joulupöydässä, joten lasten puolisoita harvemmin tarvitsee syödä. .
En halua yllätysvieraita, joten puolison olemassaolosta ja joulunviettoon tulosta täytyy kertoa etukäteen. Sillä ei ole minulle merkitystä, onko puoliso samaa vai eri sukupuolta.
Jos olisivat miesoletettuja niin antaisin lahjaksi purkin pyllyrasvaa.
Toisin kinkun pöytään ja sanoisin, että ihminen on sitä mitä syö.
Tarjoaisin kaikkea pierettävää ruokaa ja sanoisin että sitä vartenhan se persereikä on olemasssa.
En ilahtuisi yllätysvieraista ylipäänsä, mutta tietysti hyväksyisin lapseni kumppanin joulupöytään.
En ymmärrä näitä täällä kommentoivia vanhempia, jotka hylkäisivät lapsensa homoseksuaalisuuden vuoksi. Vaikka ei sitä hyväksyisi, miten voisi hylätä lapsensa? Ja jos olette sitä mieltä, että homous on opittua eikä biologista, niin eikö teidän silloin pitäisi hävetä itseänne ja huonoa kasvatustanne eikä sitä homoseksuaalia lastanne? Tehän sen olette kasvattaneet!
Vierailija kirjoitti:
En ilahtuisi yllätysvieraista ylipäänsä, mutta tietysti hyväksyisin lapseni kumppanin joulupöytään.
En ymmärrä näitä täällä kommentoivia vanhempia, jotka hylkäisivät lapsensa homoseksuaalisuuden vuoksi. Vaikka ei sitä hyväksyisi, miten voisi hylätä lapsensa? Ja jos olette sitä mieltä, että homous on opittua eikä biologista, niin eikö teidän silloin pitäisi hävetä itseänne ja huonoa kasvatustanne eikä sitä homoseksuaalia lastanne? Tehän sen olette kasvattaneet!
It takes a village to raise a child, eli kyllä syyttäisin myös yhteiskuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Heittäisitkö pihalle vai suvaitsisitko?
Vetäisin turpaan ja heittäisin pihalle.
Olisin iloinen siitä että lapseni on löytänyt rakkaan, jonka kanssa jakaa elämänsä.
Ihmettelisin mukulan käytöstä, pitäishän sen tietää, ettei meillä vietetä joulua.