Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen jätti koska olen "tylsä"?

Vierailija
17.12.2017 |

Eli seurustelimme erään naisen kanssa pidemmän aikaa. Hän jätti minut, koska olen kuulemma tylsä.
Olen ihan tavallinen mies enkä omasta mielestäni ollenkaan tylsä. Mulla on aika rankat opinnot meneillään, joten välillä pakko vain "tylsänä" lukea kotona neljän seinän sisällä. Paljon kyllä huomiota olen antanut ja naisen kanssa kaikkea tehnyt, sitä paitsi hän itsekin opiskelee.

Ärsyttää

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen varmaan tarkoitti, ettet ole ihmisenä kiinnostava. Se ei muutu tekemällä asioita.

Miten sitten voi muuttua ihmisenä kiinnostavaksi?

Ei kai kukaan tosissaan tällaista kysy?

Vierailija
22/34 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat niinkuin koiria. Tarvitsevat aktiviteettiä ja viihdydystä. Jos sitä ei tule niin oireilu alkaa. 

Leipää ja sirkushuveja. Ja varsinkin niitä sirkushuveja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kerran jättänyt miehen, koska tämä oli liian "tylsä". Itse olen energinen, menevä ja sellainen hassutteleva persoona. Aluksi tuntui, että tämä rauhallinen ja harkitseva mies tasapainotti mukavasti super energistä elämäntapaani.. mutta lopulta alkoi tuntumaan liian tylsältä. Minä olin aina se joka keksi esimerkiksi mielenkiintoisia keskustelunaiheita, hauskuutusta ja arjen seikkailuita. Alkoi tuntumaan siltä, että olen miehen viihdyttäjä, enkä saa samanlaista energiaa takaisin päin. Nykyään olen kaltaiseni miehen kanssa yhdessä ja olen huomattavasti tyytyväisempi. Exä oli kunnollinen ja hyvä mies, mutta hänelle sopisi paremmin joku rauhallisempi mukava nainen.

Vierailija
24/34 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla oli ap väärä nainen sulle, ja sä väärä sille.

Oliko teillä jotain yhteistä mielenkiinnon kohdetta? Harrastusta?

Vierailija
25/34 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen varmaan tarkoitti, ettet ole ihmisenä kiinnostava. Se ei muutu tekemällä asioita.

Miksei kysyisi? Onko vastaus sitten niin itsestäänselvä? Valaise toki

Vierailija
26/34 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtamalla seuraa.

Vierailija
27/34 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kuin lapsia. Tarvitsevat jatkuvaa huomioimista. Ja miehen tehtävä on heitä viihdyttää.

Vierailija
28/34 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osanotot.

Kyllä näiden naisten on hyvä klaarata se, että ei aina tule niitä yllätysreissuja ym. arjen kevennyksiä.

Se on sen akan häpeä, kun jätti sinut.

En usko että häpeää. Kaikkien miesten kanssa ei tule arjen kevennyksiä. Kannattaa ottaa siis toisenlainen.

Tyhmät prinsessat saa sitä onneaan onkia muualta.

Kuka tuollaisenkin miehen suostuu ottamaan? "Akat", "tyhmät prinsessat"... Tämä palsta saa aina tuntemaan kiitollisuutta siitä, että tuttavapiirissä ei tuollaisia ole. Enää.

Taisi olla suursiivous.

Vierailija
29/34 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on kuin lapsia. Tarvitsevat jatkuvaa huomioimista. Ja miehen tehtävä on heitä viihdyttää.

Nimenomaan. Se on valtapeliä. Jotkut naiset haluaa koulia miehistään nonverbaalisesti viihdyttävän kotiorjan, joka tarjoaa esim. lomamatkoja, jotta suhde elää.

Harva hyväksyy, että aina ei ole luksusta ja sitten erotaan.

Vierailija
30/34 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei kysyisi? Onko vastaus sitten niin itsestäänselvä? Valaise toki

Ihmettelin sitä, että joku yrittäisi muokata persoonaansa ja käytöstään tiettyyn suuntaan miellyttääkseen jotain henkilöä, jota ei ole edes tavannut. Ja kysyy neuvoja siihen täysin satunnaisilta ihmisiltä netissä. Vaikuttaa todella epätoivoiselta.

Vierailija
31/34 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osanotot.

Kyllä näiden naisten on hyvä klaarata se, että ei aina tule niitä yllätysreissuja ym. arjen kevennyksiä.

Se on sen akan häpeä, kun jätti sinut.

En usko että häpeää. Kaikkien miesten kanssa ei tule arjen kevennyksiä. Kannattaa ottaa siis toisenlainen.

Tyhmät prinsessat saa sitä onneaan onkia muualta.

Kuka tuollaisenkin miehen suostuu ottamaan? "Akat", "tyhmät prinsessat"... Tämä palsta saa aina tuntemaan kiitollisuutta siitä, että tuttavapiirissä ei tuollaisia ole. Enää.

Taisi olla suursiivous.

Muutto.

Vierailija
32/34 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se tosiaankin on niin, että lapset, naiset ja miehet tarvistevat jatkuvaa huomioimista rakkailtaan. Olet säälittävä, kun alat pilkata täysin normaalia tarvetta.

Vierailija
33/34 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: Tuo nainen kaipasi viihdyttäjää. Ehkä hän löytää sellaisen muualta. Sinä taas voit keskittyä etsimään fiksua ja mukavaa naista, ja unohtaa jatkuvaa viihdytystä ja seikkailua kaipaavat bimbot.

Tsemppiä sekä opiskeluun että naisen etsintään!

Vierailija
34/34 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että naisen mielestä teiltä vain puuttui kiåinä, joten vaikka mitä matkoja ja temppuja yrittää niin olet hänen mielestään tylsä. Valitettavasti ette vain sopineet toisillenne.