Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkääkö kukaan mies pulleasta vatsasta naisella?

Vierailija
17.12.2017 |

Ei ole koskaan kuullut yhdenkään miehen pitävän vatsakkaasta naisesta. Naisia jotka tykkäävät nallekarhuista tiedän monia.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka moni

Vierailija
2/14 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harva tykkää mahakkaista naisista. Sen sijaan moni mies on sanonut että raskaana nainen on kauneimmillan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miehistä, mutta oon nainen ja tykkään pulleasta vatsasta naisilla, erityisesti jos vielä nimenomaan alavatsa on pullea ja vyötärö kapea. Mutta isompikin pullukka vatsa naisella on seksikäs sinänsä. Miehillä tykkään aika timmistä kropasta; iso maha miehellä on turn-off. Oon siis bi.

Vierailija
4/14 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään siitä pulleasta alamasusta, mitä löytyy erityisesti vanhemmilta naisilta

M44

Vierailija
5/14 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tykkää naisesta joka näyttää jatkuvasti siltä kuin olisi paksuna.

Vierailija
6/14 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku.

Mutta pullea vatsa, siis jos tarkoitat sellaista mahaa kuin miehille voi tulla, ei ole kovin yleinen naisilla ja melkein on kyse poikkeamasta jos sellainen kasvaa.

Sopivampi vertaus olisi siis leveä perse miehellä - jollaista miehelle ei tyypillisesti kehity. Ja sellaisesta naisesta en taas ole kuullut, joka pitäisi leveää persettä miehellä kivana.

Vierailija
7/14 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minulla on pullea/pömpöttävä vatsa kokonaisuudessaan. Kyljissä on näkyvää vyötäröä, mutta vatsassa on rasvaa. Ei siis vain alhaalla vaan koko matkalta. Kukaan mies (3 suhdettani ja 2 lyhyempää tapailua) ei seksin aikana tai muuten koskettele vatsaani. Se on harmi sillä se on yksi herkimpiä kohtiani.

Vierailija
8/14 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muista, mutta minä en pidä lihavista.

Vierailija
9/14 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tykkää pömppiksistä ja raskausmahoista :o varsinkin jälkimmäisen kohdalla olen ihmeissäni, sillä mielestäni semonen pallo on kamala. Ei tykkää "läskimahoista" missä on makkaraa makkaran päällä. Semmonen pieni, pinkeä pömppö, joka voisi olla alkuraskausvatsa on kuulemma todella kuuma.

Vierailija
10/14 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja löytyy varmasti yhtä paljon kuin miehiäkin, eikä tarvitse olla edes mikään läskifetissi. Eipä sitä yleensä tule kysyneeksi, joten en osaa sanoa kuinka moni. En minä ainakaan tiedä exieni naismakua, vain sen että minä olen silloin kelvannut.

Yllätyin kun nykyinen amerikkalainen poikaystäväni ilmoitti ihannevartalokseen "curvyn", joka esimerkkikuvan perusteella oli kylläkin lievästi ylipainoinen, pömppömahalla ja roikkutisseillä. Hänelle se on normaali ja kuulemma siellä mistä hän on kotoisin miehet tykkää rehevämmistä naisista, ja suurinosa naisista sellaisia onkin. No minä olen normaalipainoinen, hoikka ja lauta kuin mikä. Hänen mielestään olen epäterveen laiha, mutta "ei se mitään, ei hän ole niin tarkka". Kannustaa kuitenkin syömään enemmän. Ihan kiva ettei tarvitse stressata painoa, mutta en kuitenkaan viitsisi lihoa +20kg miehen takia kun itse olen tyytyväinen. Kompensoin puuttuvia kiloja persoonallani. :D

N25

Vierailija
11/14 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen mielestä mun pömppiksen pitely on tuhmaa. Mulla on lapsen saamisen jäljiltä sellainen pehmyt pyöreä alavatsa, muutenkin kaikki on aika "curvy".

Vierailija
12/14 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on. Ei kukaan mies kehtaa ainakaan myöntää.

Vierailija
13/14 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😕 eli harvassa ovat.

Vierailija
14/14 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullukoita on mukava paneskella muttei niitä kehtaa missään nåyttää.

M45