Poikaystävä ottaa minusta tahallaan kuvia alaviistosta ja sitten vittuilee kaksoisleuasta
Ärsyttävää. Sitten työntää kuvia naamani eteen ja huomauttelee "Kato nyt Suvi mikä leukapussi, hyi hitto" Näyttää niitä vielä kavereilleenkin...
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Ota sinä kuva hänen mulkustaan ja vittuile kuinka pieni hänellä on.
Sun vakio kommentti, olet varmasti todella löysä.
Sanot vaan, että hänen ei kannata koskaan turhaan mennä aivokuviin, sieltä ei kuitenkaan löydy mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavuus = itse aiheutettua. Pieni kaluisuus = ei pysty vaikuttamaan.
Tulos = naisen logiikan mukaan sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun kommentti taas paljastaa että sulla on pieni ja tiedät sen:b
18cm kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tiedät, että ap on lihava? Kaksoisleuka on myös ominaisuus joillakin.
18cm kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa ihmisien monimuotoisuutta havannoineena olen huomannut, että joillakin yksilöllä on vahvempi taipumus kaksoisleukaan kuin toisilla. Eli tietyssä asennossa jopa hoikalla/normaalipainoisella ihmisellä voi näkyä heltta leuan alla. On myös lihavia, joilla rasva ei merkittävästi näytä kertyvän kaksoisleukaan. Näillä yksilöillä ei edes hieman ylipainoisena sellaista ole.
Monet pienikikkeliset miehet ovat myös pulskia, joten laihduttamalla saisivat vähennettyä sitä rasvakudosta johon penis katoaa, ja siten jopa muutaman sentin lisää vartta. Eli omalla toiminnalla voi vaikuttaa.
Mitä tuli aloitukseen, poikaystävä käyttäytyy ikävästi. Onko hänellä useinkin taipumus kiusata ja pilkata? Jos on, niin jätä se. Vaikuttaa aika kakaramaiselta.
Vaikka olisi lihavakin niin joillain on kaksoisleuka ja joillain ei. Joillain ei ole taas leukaa lainkaan. Ei noille rakenneasioille ole fiksua irvailla. Olis hankkinut tyttiksen, jolla ei ole kaksoisleukaa.
Vierailija kirjoitti:
18cm kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tiedät, että ap on lihava? Kaksoisleuka on myös ominaisuus joillakin.
Nimenomaan. Joskus jopa jollain missillä oli, ja voi voi sitä vöyhötystä missin kaksoisleuasta. Ei tasan ollut mikään läskimammuli kyseinen henkilö. Ei sillä, että silloinkaan saisi julkisesti rääppiä, mutta näin vaan tiedoksi mahdollisille jankuttajille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin, kiitos lantionpohjareenin, olen hyvinkin tiukkis ;)
Mitä se ikä tähän asiaan vaikuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa, miten kyseisestä viestistä voi päätellä sen kirjoittaneella henkilöllä olleen pillun, rusina-aivo. Voihan hän olla vaikka negaava isomulkkuinen homomies.
Poikaystävä on keskenkasvuinen k.pää. Lähetä takaisin vanhemmilleen hieman kasvamaan.
Joko poikaystävällä on todella lapsellinen huumorintaju, tai hän tahtoo tietoisesti vähätellä ja latistaa itsetuntoasi. Kokeilepa kertoa ihan tyynenrauhallisesti (ei siinä tilanteessa kivahtamalla), että tuo tuntuu kurjalta etkä tahdo hänen enää jatkavan sitä. Jos siitä huolimatta jatkaa, kyse on jälkimmäisestä, enkä todellakaan suosittele jatkamaan suhdetta sellaisen ihmisen kanssa.
Taas tällainen aloitus. Kuinka monta vastaavaa olet tänne kirjoittanutkaan? Joka ikinen kerta poikaystäväsi naureskelee asiasta kavereidensa kanssa tai sitten kuulet sattumalta kuinka poikaystäväsi juttelee sinusta kaverinsa kanssa tms. Olisiko aika keksiä parempia juonikuvioita? :)
Katselisin tuollaista touhua tasan kaksi kertaa. Ensimmäinen kerta menisi todennäköisesti ihan hämmennyksen piikkiin ja silloin ilmoittaisin, etten halua hänen tekevän noin. Toisella kertaa hän tietäisi tekevänsä sellaista, minkä olen pyytänyt lopettamaan, ja se ettei hän arvostaisi pyyntöäni riittäisi minulle lopettamaan suhteen.