Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettajille palkan alennus jos eivät hoida kiusaamistapauksia kunnolla vaan ummistavat silmänsä...

Vierailija
17.12.2017 |

Ne opet jotka eivät hoida hommasnsa niin palkka-ale heti.

Ihan lässytystä se, että myös kiusattu on syyllinen. Ja, että vaikea selvittää. Vaihtakaa sitten alaa jos ette kykene töihinme. Ettekä osaa käyttäytyä kuin vastuullinen aikuinen.

Meidän koulussa Tampereella naisrehtori suojeli koulukiusaajaa...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajana voin kertoa, että antaisin nykyisessä työpaikassani paljon kovemmat rangaistukset kiusaamisesta kuin mitä rehtori, johtoryhmä ja oppilashuolto minulle mahdollistavat. Edellisissä työpaikoissani olen hoitanut kiusaamiskeissejä hyvinkin menestyksekkäästi, mutta nykyinen rehtori on sellainen tissiposki, että ei onnistu. Kyllä, olen sanonut hänelle asiasta ja ottanut sen johtoryhmässäkin esiin. Silti, aina jos yritän määrätä tiukempia rankkuja kiusaamisesta, huoltajat uhkaavat rehtoria joka, ilmeisesti oman esimiehensä pelossa, saattaa hyvinkin sanoa, että 60 min jälkkä muuttuu nyt vaikka välitunnin mittaiseksi, koska voivoi IloOnniMatiasIhanaista, jota harmittaa kovasti. Lisäksi opettajana joudun pyytämään anteeksi sekä oppilailta että huoltajilta.

Vierailija
22/26 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on niin, että niin kauan kun vanhemmat eivät välit' mitä oma pentu tekee ja eivät sano että lopeta kiusaaminen, niin ei se lopu. Vähättelevät aina koko asiaa. Eihän meidän pertsa, sehän on vaan sellaista leikkiä.. No ei ole. Minua kiusattiin 8 luokalla, kun vaihdoin koulua. Ketään ei kiinnosta. kiusaajien vanhemmat vähätteli koko juttua. 9 luokalle kun menin, niin tein lopun siitä ite. Mätkin mailalla niitä ja silloin se alkoi kiinnostamaan. Mutta se kiinnostus oli sitä, että minut leimattiin silti, vaikka pidin puoliani. Mutta kiusaaminen loppui siihen. Aikuisiällä olen ollut tyähaastattelijana yhelle heistä. Leikki ettei ollut tuntevinaan aluksi. En ottanut töihin ja se syy oli lapsuudesta. Sille en kertonut tietenkään, mutta luulen että kyllä sisimmässään tiesi miksi päässyt töihin meidän firmaan. Ja oli erittäin pätevä hakija papereiden mukaan,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua ole koulutettu hoitamaan kiusaamistapauksia vaan opettamaan

Järkyttävää välinpitämättömyyttä. 

Sanoa ääneen fakta? Minulla on maisterin tutkinto fysiikasta, ja sen päälle vuoden harjoittelu ja siihen liittyvät kasvatustieteen opinnot. Sen enempää fysiikan laitos kuin kasvatustiedekään ei opettanut kiusaamisen käsittelyä.

T toinen opettaja.

Miten te uskallatte ottaa vastaan opettajan työn, jos ette pärjää lasten kanssa? Mitä jos sattuu jotain vakavaa, ja te olette ainoa täysi-ikäinen tilanteessa?

Vierailija
24/26 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona lapset oppivat kiusaamaan muita, ei koulussa.

Vierailija
25/26 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja on opettaja, rikosilmoitus tulee tehdä poliisille. Kantelut opettajasta voi tehdä rehtorille, palkan määrää virkaehtosopimus. Tämä tarkennuksena näihin vaatimuksiin.

Vierailija
26/26 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmilta lapsilisät pois, jos eivät osaa kasvattaa lapsiaan niin, että eivät kiusaa.  Myös toimeentulotuen lapsikorotus tms. pois, jos ei saavu koululle selvittelemään lapsensa tekosia ja ole yhteisyökykyinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi