Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-palstan suuri Joulupukin toivelistaketju. Minkälaisia toiveita haluat lähettää Joulupukille tänä jouluna?

Suur-Tonttu
17.12.2017 |

Olkaa hyvä! Rohkeasti vaan. Toive on vapaa! 🎅

Mikäli haluatte, voitte laittaa toivelistanne vaikka kirjeen muotoon: "Rakas Joulupukki...".

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas tonttu, toivoisin että kaikki maailman siat jätettäisiin.

Vierailija
2/27 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toivonut jo pitkään uutta Kånken reppua. ... Ai niin, jep, olen ollut hurRrrjjan kiltti. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että tyttärentytär viimein parantuisi, terveyttä toki kaikille muillekin.

Vierailija
4/27 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon naista, ulkonäöllä ei ole väliä kunhan on kaunis naama, sopivat tissit ja tiukka pylly.

Vierailija
5/27 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kauniin, hoikan ja seksikkään naisen petikaveriksi.

Vierailija
6/27 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon vain rauhallista, hyvää joulua jolloin sekä sieluni että kehoni saa levätä ilman turhia vaatimuksia ja että tulevaisuudessa en olisi niin yksinäinen, stressaantunut, ahdistunut, pakko-oireinen ja ennakkoluuloinen kuin tähän asti olen ollut. Toivon myös, että ensi keväänä tai alkukesänä pääsisin muuttamaan asuntoon, johon toivon pääseväni muuttamaan. Mitä tavaraa en toivo, minulla on muutenkin ihan liikaa kaikkea turhaa rojua. Korkeintaan toivon sen verran rahaa, jolla voin ostaa itselleni ehjiä sukkia, t-paitoja, alushousuja ja pari uutta pyjamaa, koska monet sukkani, alushousuni, t-paitani ja pyjamani alkavat olemaan jo rikki.

Vierailija
7/27 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että maamme päättäjien ylle laskeutuisi suuri järjenvalo ja he ymärtäisivät mikä maallemme ja kansallemme on parasta. Toivon vahvaa kauaskatseisuutta ja turvallista tulevaisuutta,

Vierailija
8/27 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas Joulupukki, toivon ainoastaan, että minulle kaikista rakkain ihminen pääsisi jouluksi kotiin.

Vierailija
9/27 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpais käteinen, siis riihikuiva raha. Saa tuoda, niin paljon kuin pukki itse haluaa.

Vierailija
10/27 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas joulupukki, toivoisin, että myös minä saisin tänä jouluna suuseksiä ennen kun työnnät sen valtavan elimesi sykkivään pilluuni takaapäin.

Vierailija
11/27 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivelistan top 5.

- Lomamatka ( ei mikään Tallinnan kämänen risteily)

- Hajuvesi, Lancome- La Vie est Belle

- Mac:n huulipuna

- Mac:n puuteri

- Pehmeä ja ylellinen kylpytakki

Vierailija
12/27 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas Joulupukki. Olen pyrkinyt olemaan kilttinä koko vuoden (muutamaa "väärinkäsitystä" lukuunottamatta, mutta nämä on sinulla varmaan tiedossa). Toivon pehmeitä paketteja, tossut, sukat, jooga-housut ja -paita, sekä Uuden Vuoden juhliin joku seksikäs bilemekko. Kiitos. :DD

Vierailija
13/27 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vetää Joulupukkia parrasta.  😂😂😂

Vierailija
14/27 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpais kotimainen kattaus, HK:n blöötä ja Lapin Kulta mäyris.

Vierailija
15/27 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas Joulupukki, tiedät että olen tilannut itse itselleni aivan liikaa tavaraa tänä vuonna ja en siksi tarvitse mitään. Päinvastoin saat tulla hakemaan ylimääräiset tavarat minulta pois ja viedä ne sellaisille ihmisille, joilla ei ole tarpeeksi tavaroita. Kiitos.

Vierailija
16/27 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti joulupukki. Auta minua olemaan mukava ja unohtamaan tämä kiukku ja katkeruuteni.

Vierailija
17/27 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas Joulupukki. Auta ilkeää trollia muuttuman kiltiksi tontuksi (vaikka puutarhatontuksi). Oon ollu tuhma ja tyhmä koko vuoden.

Hähä! :D

Vierailija
18/27 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas Joulupukki, voisitko tuoda uuden miesystävän? Sellainen kiltti ja huomioiva malli tällä kertaa. Sitä olisi kiva rapsutella ja välillä jopa suukotella.

Vierailija
19/27 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä sit saan sen vuohen taas niinku joka joulu. Kiitti v*****sti.

Vierailija
20/27 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissanpentu olisi mukava yllätys. Olen toivonut lemmikkiä jo pitkään. Olisikohan siellä pukinkontin pohjalla mahdollisesti yksi ylimääräinen karvakerä jäljellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme