Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt näyttää siltä että meillä minä saan seksiä, jos olen siivonnut. Erilaiset siivouskäsitykset ja näköjään halut nousee siivouksen myötä...

Vierailija
17.12.2017 |

En ole mikään Kodin Hengetär, myönnän sen hetimiten. Eli en siivoa joka päivä, en pyyhi pölyjä kun ei mielestäni tarvitse, en lähde erikseen kuljettamaan asitoita olohuoneesta keittiöön, vaan kuljetan ne sinne sitten kun olen sinne päin menossa muutenkin. En luuttua joka perjantai ja pesen pyykkiä korkeintaan viikonloppuisin jos on hyvin aikaa.

Mies haluaa on siistiä, siivottua ja siistiä, kaikki tavarat paikoillaan.

Tässä on nyt ärsytystä ollut ilmassa, mies huokailee, kolistelee siivotessaan ja kyselee että miten kauan meinaat tuota kuppia tuossa seisottaa.
Samalla tuhahdellessa ja huokaillessa on näköjään seksihalut heikentyneet miehellä. Vaikka teen suoran aloitteenkin joskus, niin vaikeaa on ja nihkeetä. Lisäksi selvästi yrittää välttää koko tilaisuutta ja suurinpiirtein menee nukkumaan seiskauutisten jälkeen - "väsyttää":

Mutta jos siivoan: pesen ja pyyhin, kerran jopa innostuin puolityhjän jääkaapin renssaamaan ihan kunnolla. Niin kummasti mies virkustuu iltaa kohden ja seksiä tulee ihan pyytämättä!`?

Niin että miten hemmetissä tämmöinen umpisolmu ja käytösmalli saadaan muutettua? Ei voi olla mahdollista että minä "ostan" seksiä siivoamalla ja mies innostuu vaan silloin ,kun kämpässä tuoksuu mäntysuopa ja vessan kaakelit kiiltää. Ei VOI olla näin.
Ei tällaista oikein osaa ottaa suoraan puheeksikaan , paitsi vihaisena riidan yhteydessä huutaa että munas ei kovetu kun pesuainepullolle.
Kellään muulla tällaista tilannetta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa huomaavainen käytös saa toisen lämpenemään. Ei se nyt maailman ihmeellisin asia ole. Mutta totta kai noin erilaiset siisteyskäsitykset ja molempien kyvyttömyys kompromissiin ovat ongelma.

Vierailija
2/6 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipa huomaavainen käytös saa toisen lämpenemään. Ei se nyt maailman ihmeellisin asia ole. Mutta totta kai noin erilaiset siisteyskäsitykset ja molempien kyvyttömyys kompromissiin ovat ongelma.

Ai niin: vastailen provoihin ihan mielelläni, mutta en kovin pikkutarkasti. Joten jätän varsinaisen kysymyksesi huomiotta, koska siihen olisi ikävystyttävää vastata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tilanne on ratkaistu sillä, että mies on siveysvyössä. Mies pääsee vapaaksi kerran viikossa lauantaisin, jos olen tyytyväinen miehen suorituksiin viikon aikana. Miehen tehtäviin kuuluu mm. siivoaminen ja muita taloustöitä.

Vierailija
4/6 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut meissä saman, mutta toisinpäin. Minä siivoan miehen sotkuja pitkin viikkoa eikä ole haluja kun toisen sotkeminen lähinnä ärsyttää ja siivoton ympäristö ei ole viihtyisä.

Mutta auta armias kun mies innostuu imuroimaan ja tiskaamaan, jotenkin vaan halut syttyy kun toinen on niin ahkera ja huomaavainen ja on hyvä olla siistissä kodissa.

Vierailija
5/6 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuollaisen epäsiistin naisen kanssa myös. Vituttaa aikuisen ihmisen jälkiä korjata joka päivä. Eikä tuollaista sikaa innosta kauheasti alkaa panemaankaan. Perussiisteydestä huolehtimisen luulisi olevan helppoa. Se on huomaavaisuutta ja toisen arvostamista mitä suuremmassa määrin.

Vierailija
6/6 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naisethan on ite just tuollaisia. Seksiä ei tipu ellei mies tee kotitöitä. Nyt kun sama toisinpäin niin hirvee ulina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi