Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me ollaan surkeita sängyssä eikä parannusta ole näkyvissä. :(

Vierailija
12.04.2006 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallatteko antautua tilanteelle?

Vierailija
2/2 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäköhän alkaisin neuvomisen? Meillä oli miehen kanssa eilen aivan mahtavaa seksiä. Kannattaa testata. Eli puolisen tuntia mies ihan hitaasti ja vähän kerrallaan silitti/siveli reittäni. Sillain piinaavan hitaasti niin että kun lopulta pääsi koskettamaan häppäreitä hiukan, niin olin jo täysin valmista kauraa ;D Sitten hän jatkoi sivelemällä rintoja kohti ja suutelemalla vatsaani ja rintojani ja kaulaa. Se oli aivan uskomaton kokemus. Kaikki tapahtui kuin hidastetussa filmissä ja itse aktiin päästiin vasta tunnin " esileikin" jälkeen.

Sitten kannattaa ehdottomasti lainata kirjastosta joku seksikirja. Vaikka se Kamasutra. Luette sitä yhdessä joku ilta ja silittelette ja koskettelette toisianne samalla.

Kannattaa tietenkin kokeilla mahdollisimman monia asentoja. Me testataan lähes aina jotain uutta. Variaatioita tutuista asennoista löytyy niin paljon kuin haluatte. Lähetyssaarnaajaa voi testata niinkin että sinulla on jalat toisissaan kiinni ja kohti kattoa, mies painautuu sitten niitä vasten, tai sitten kiedo jalat miehesi vartalon ympärille. Tai sitten laita omat jalkasi yhteen ja ihan suoriksi. Sitten voit ottaa tyynyjä avuksi ja nousta itse vaikka puoli-istuvaan asentoon tai nostaa lantiota tyynyjen päälle, tai voit mennä silta-asentoon ja mies kannattelee sinua.

Takaapäin voi kokeilla niinkin että olet puolittain kyljelläsi tai kokonaan mahallasi tai mies kannattelee sinua jotenkin....

Sitten voi kokeilla tietenkin maustaa seksiä erilaisilla roolileikeillä ja asusteilla tai erikoisilla paikoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi