Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei halua käyttää ruokalautassettiä minkä olen ostanut kun olin exän kanssa yhdessä

Vierailija
17.12.2017 |

Mulla on Lapin saven 2 hengen kahvikuppi/lautassetti jonka ostin ollessani exän kanssa ja nykyinen mies ei suostu käyttämään sitä. Jouluna ajattelin sen aamupala pöytään kattaa kun kaikki muut kupit ja lautaset on eri sarjaa. Enkä ole edes sitä exän kanssa käyttänyt kun se on vielä paketissa (kellarista juuri sen löysin kun etsin joulukoristeita) joten siihen ei liity mitään "ihania aamupala muistoja" exän kanssa, niinkuin mies väitti.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ymmärtää tuon, jos eksäni olisi joskus antanut minulle joululahjaksi kipsivaloksen vulvastaan, mutta sellaista ei ole tapahtunut. Muuten esineet ovat esineitä, eikä niistä kannata vauhkota.

Vierailija
42/52 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän miestäsi. Miten itse suhtautuisit, jos miehesi käyttäisi eksältään lahjaksi saamaansa neuletta, kaulakorua tms.? Lapsellista ehkä, mutta ihan luonnollista.

Jessus! Varmaan lähes kaikki, mitä miesystäväni luona on, on hänen ja ex-vaimonsa hankkimaa, niin astiat, vuodevaatteet kuin ehkä osa hänen vaatteistaankin. Ei ole tullut pieneen mieleenikään että siinä olisi jotain, mistä pitäisi pahoittaa mielensä tai että pitäisi kysyä keneltä hän on jonkin tavaran saanut! Kasva aikuiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin ymmärtää tuon, jos eksäni olisi joskus antanut minulle joululahjaksi kipsivaloksen vulvastaan, mutta sellaista ei ole tapahtunut. Muuten esineet ovat esineitä, eikä niistä kannata vauhkota.

Miksi annatte toisillenne lahjoja, jos ne ovat vain esineitä vailla symbolista arvoa? Miksette vain itse hanki tarvitsemianne esineitä?

Vierailija
44/52 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma että miehen suhtautuminen liittyy exääsi eikä esimerkiksi siihen, että hän pitää lautasia rumina?

Kai nyt aikuinen mies osaa sanoa, että pitää astioita rumina eikä ala loruilla jostain olemattomista aamupalamuistoista?

Vierailija
45/52 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi annatte toisillenne lahjoja, jos ne ovat vain esineitä vailla symbolista arvoa? Miksette vain itse hanki tarvitsemianne esineitä?

Ex osti minulle tuliaisiksi laukkuja, koruja ja vaatteita ulkomaan työreissuiltaan, kuten Italiasta, kun tiesi ja tunsi makuni. Ihania tuliaisia olivat,ja edelleen niitä käytän. No enpä viitsi lähteä niitä Italiaan asti ostamaan. Toki samoja merkkejä Suomestakin löytyy, mutta ei välttämättä samanlaisia malleja.

Vierailija
46/52 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mies raivostuu jos erehdyn käyttämään exän vanhaa paitaa yöpaitana.

No ihan syystäkin... 

Vierailija
47/52 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väliä, itsekin vaihdoin verhot kun muutin miehen kanssa yhteen. 

Vierailija
48/52 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän vaan ole mennyt pesemään paitaa vaan siinä on vielä ihana exän aromi mistä voi kovimpaan ikävään vetästä hatsit.

Vierailija
49/52 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulle ok jos miehesi käyttää exänsä vanhoja vaatteita?

Vierailija
50/52 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin surullista, että entinen elämä pistetään roskiin tavaroita myöten. MInulle exät ovat osa elämääni enkä heidän ostamiaan tavaroita kyllä aio pistää roskiin saatikka myydä. Miksi ihmeessä, jos kyseessä ihan käyttökelpoista ja hyvää tavaraa. 

Vierailija
51/52 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa miten naiset aina ajattelevat nais mies asetelman kannalta. Sitten jos aiheena olisi, että joutuu muuttamaan miehen eksän sisustamaan taloon niin kaikki innoissaan ehdottelisivat kuinka nopeasti sisustus kannattaa muuttaa :D

Sisustus versus yksi astiapari tai neule???

Pitääkö miehen vaihtaa autokin, ettei kuskaa samalla etupenkillä nykyistä ja entistä?

Jos auto on saatu lahjaksi eksältä tai ostettu yhdessä eksän kanssa niin haluaisin, että auto vaihdetaan.

'

Tämä on varmaan vitsi. Ei kukaan noin typerä ole. 

Mä tunnen naisen joka kertoi, että hänen eksä oli rikkonut yhden huonekalun, kun ilmeni että tämän naisen eksä on siinä istuksinut liiton aikana.  Aika hullua minusta. Ei nyt ihan autosta kyse, mutta isosta sohvasta.

Vierailija
52/52 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän miestäsi. Miten itse suhtautuisit, jos miehesi käyttäisi eksältään lahjaksi saamaansa neuletta, kaulakorua tms.? Lapsellista ehkä, mutta ihan luonnollista.

Oletko tosissasi? Olen ostanut ex-miehelleni monta todella kallista ja laadukasta neuletta, ja hän todellakin edelleen käyttää niitä uudesta naisystävästään huolimatta. Nehän on vaan vaatteita, ja miksi ihmeessä jättäisi käyttämättä laadukkaita ja hyviä vaatteita? Lisäksi hänellä on kaksi maalaamaani taulua seinällä. Jätin ne hänelle, kun niistä niin kovasti piti. 

Minullakin on exältä saamat lahjat tallella. Kauniita koruja, miksi ihmeessä jättäisin ne kaapin nurkkaan. Lisäksi olen saanut useita merkkilaukkuja lahjaksi, joita edelleen käytän. En kyllä hyvää tavaraa jätä käyttämättä vaikka kuinka olisivat exältä ja olisi jo uusi miesystävä. 

Uusi kumppani uusi alku. Kyllä mä heitin kaikki exältä saamani jutut uffin laatikkoon ja samoin teki mies. Hankittiin sitten pikkuhiljaa yhdessä uutta tilalle. Miehen exällä oli just sellainen teennäisen hienosteleva maku että ihan hyvä, että niistä kamoista eroon päästiin.

Mulla olisi mennyt sitten kymmenillä tuhansilla tavaraa roskiin. Minulle ne ovat vain koruja ym. Ei ne mitään herkkiä muistoja herätä, mutta asuihin sopivat edelleen.

Mä en todellakaan halunnut pitää mitään exältä saatua. Tietenkin palautin hänelle takaisin häneltä saamani korut-osa niistä kun oli hänen perheessään perintönä kulkeneita. On hänen asiansa mitä niillä tekee. Mies palautti hänelle ostamani jutut ja möin ne eteenpäin. No problems.