Mitä 11-vuotiaalle tytölle joululahjaksi?
Kommentit (36)
Äitini on onlyfans - opas tyttärelle. Wsoy 2020
Vierailija kirjoitti:
Kivaa ja ihqua 3-5 kg. Of-tili tai Haluan isona kampaajaksi tai seksityöntekijäksi- kirja
Tiedoksesi
Kun laitat kirjaimen Q, ei sinun tarvitse laittaa U kirjainta enää.
Osta hänelle lahjaksi jokin nettikirjapalvelu kuten esimerkiksi Nextory, Bookbeat jne, jos hänellä on mahdollisuus käyttää sellaista. Olin tuossa iässä myös kova lukemaan ja raahasin kirjastosta aina ison kassillisen kirjoja, joten olen siitä asiasta erittäin onnellinen että nykyään on mahdollista lukea kirjoja hyvistä valikoimista. On mm. lastenkirjoja ja tietokirjoja, klassikoita jne jne. Arvelisin että olisi pidetty lahja ja käyttö on helppoa ja voi lukea ja kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa ja ihqua 3-5 kg. Of-tili tai Haluan isona kampaajaksi tai seksityöntekijäksi- kirja
Tiedoksesi
Ihq ja ihqu ovat molemmat vakiintuneita kirjoitusasuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksesi
Ihqa? I.d.i.o.o.t.t.i 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksesi
Ihq ja ihqu ovat molemmat vakiintuneita kirjoitusasuja.
Ei
Söpö dildo,muista ostaa myös paristot jos ei ole pakkauksen mukana.
Mitä ostaa 11v tytölle tässä pari ideaa:
Kosmetiikkaa esim smuuti päivä kirja kyniä pari lahjakorttii kahenkympin arvosta vaik leffa liput kaverille ja hänelle konsertti liput vähä duklaata tai jotain herkua
Ite oon 11 ja tykkään vielä leluista mut en sillee oo lapsi enää kavereitten kaa aina puhutaan et kumpa saisin lahjakortin subille tai H&M ahjakortti mut ite silti toivon schleichejä ja schleichkalenterin saan osittain joululahjana ku maksaa nii paljon et sellasia sen tiiän et jokanen mun ikänen tykkää lahjakorteista et jos ei oo mahollista kysyä mitä toivois nii lahjakortti johonki vaate tai kirjakauppaan
Litran tuubi liukkaria ja hevosdildo.
Ihan niinku keskustelupalstoilla pyäris kaikki hulluimmat ja turhimmat...
Se mikä menee 11v:lle tänävuonna on lastenkamaa ensivuonna. Kulttuuria, pitkä viikonloppu vaikka Wienissä. Jos ei ole rahaa niin joku ikäisilleen sopiva näytelmä kansallisteatterissa.
Lahjakortti Normaliin tai H&M tai johonkin häntä kiinnostavaan liikkeeseen, pääsee shoppailemaan.