Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~SYYSKEIJUJEN KE&TO JUTUSTELUT~*~

12.04.2006 |

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ihan oikein olet ymmärtänyt, olen täällä kotona lasten kanssa ja samalla teen töitä. Työtahti vaihtelee, joskus on päiviä, että ehdin hyvin tehdä töitä keskellä päivää ja sitten on taas niitä päiviä, kun on turha yrittääkään. Enemmän saan tehtyä illalla, kun mies on kotona. Joskus myös öisin, jos toimitusajat puskee päälle. Ei tämä mitään helppoa ole ja joskus harmittaa, kun asiakkaat eivät edes yritä ymmärtää mistä olosuhteista työtä tehdään.

Vierailija
22/22 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andoliniskalle tosiaan lohtuhaleja! Lapsen elinikäinen sairaus on aina hankala asia. Mutta diabetes on onneksi suht. hyvin hallittavissa, kunhan lapsi itse vanhempana asian muistaa, että mitä saa suuhunsa pistää ja mitä ei. VOIMIA!

Meitsi lähtee puolen tunnin päästä viettämään pääsiäistä niinkin eksoottiseen paikkaan kuin Pohjanmaalle! Hieman käy kyllä kateeksi (vihertää) teitä Pariisiin ja Roomaan ym. lähtijöitä... Voih, kunpa minäkin pääsisin!

Mutta mies soitti juuri ja sanoi sopineensa nyt autofirman kanssa yksityisleasingauton tilaamisesta! Meille tulee siis upouusi Skoda Octavia Combi! Sai vielä puhuttua tummennetut taka- ja takasivulasit kaupan päälle, yes, eipä tarvi sitten pikkuiselle viritellä mitään verhoja takapenkkien ikkunoihin. Auto menee noiden tummennettujen lasien vuoksi tehdastilaukseksi, joten saamme odotella sitä hyvän aikaa, mutta eipä vielä olekaan kiire. Heinäkuuksi sen tahtoisimme, kun alkaa kesälomat.

Omaa (.): Untamo potkii taas koko päivän samaan paikkaan, ylöspäin navan vierelle. Taitaa olla lempiasento... Välillä kyllä tuntui potku alaskinpäin, harrastaakohan se haara-perushyppelyä? Ens viikolla on meilläkin rakenneultra Kättärillä, saas nähdä, näenkö itse mitään " pallukoita" jalkojen välissä vai en... Olis se kiva tietää. Mutta toisaalta olis myös kiva saada syyskuussa ylläri.

Ootteko te hankkimassa tukivyötä? Mä ajattelin pian hankkia, kun on jo valmiiksi notko selkä. Vastailinkin tuohon ed. ketjuun, että esim. Stockalta niitä saa.

Mutta nyt: " munaisaa" ;) pääsiäistä toivottelevat

Rizzu & Untamo rv 18+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla