Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä, kun ei pysty unohtamaan ihastustaan?

Vierailija
16.12.2017 |

Olen edelleen häneen rakastunut, vaikka sain taannoin pakit. Ikävöin ja kaipaan häntä niin paljon, että sattuu. Hän on mun kaunis enkelini. Maailman ihanin nainen. Kaipaan hänen läheisyyttään, hänen katsettaan ja hymyään sekä hänen älykkäitä, oivaltavia ajatuksiaan ja huumoriaan. Miten selviän tästä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähetä kikkelikuva lämpenee varmasti.

Vierailija
2/13 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ikä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. Kyllä naisia maailmassa riittää. Ei kannata jäädä yhden perään märehtimään. Ei ollut sinua varten, eikä arvoisesi. Joku muu varmasti on.

Helpommin toki sanottu kuin tehty, mutta näin se vaan on. Tsemppiä sinulle!

Vierailija
4/13 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ikä?

40+

Vierailija
5/13 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh. Kyllä naisia maailmassa riittää. Ei kannata jäädä yhden perään märehtimään. Ei ollut sinua varten, eikä arvoisesi. Joku muu varmasti on.

Helpommin toki sanottu kuin tehty, mutta näin se vaan on. Tsemppiä sinulle!

Kiitos tästä. Hän vain on ihaninta, mitä olen koskaan tai missään kohdannut. Kaunis unelmani.

Vierailija
6/13 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku moderaattori tai vakipalstalainen pilailee kustannuksellani.

P.S. Nimi ei todellakaan täsmää

Vierailija
7/13 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi voin edes nukkua ja unelmoida hänestä. Juurikaan muuta iloa elämässäni ei enää ole, enkä usko, että tulee koskaan enää olemaankaan. :( Menetin viimeisen toivon onnesta ja rakkaudesta niiden pakkien myötä. Ilmeisesti ne asiattomasti kommentoivat eivät ymmärrä, miten lohduttomalta ja surulliselta tällainen kohtalo tuntuu. Ei mulla enää tule olemaan koskaan ketään muuta.

Vierailija
8/13 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa ajatella, että loppuelämäni tulee olemaan rakkaudetonta ja harmaata. Ei enää koskaan läheisyyttä, rakkautta, onnellisuutta. Ei mitään kontaktia toiseen ihmiseen. Tiedän, että mun pitäisi löytää sisältö muista asioista (työ, harrastukset jne.). Mutta minkäs teen, kun olen joskus kokenut jotain ihanaa ja sitten tiedän, etten enää ikinä tule kokemaan sitä uudelleen? Olen tässä tehnyt surutyötä jo pitkään, mutta pahalta tämä tuntuu.

Vierailija
9/13 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi perustaa joku "rakkauden hautausmaa", jossa olisi muistomerkki menetetylle rakkaudelle ja sinne voisi mennä paikan päälle muistelemaan asiaa. Ehkä suru konkretisoituisi jotenkin sitä kautta. Ja kun surutyö olisi tehty, paikan voisi luovuttaa pois ja muistomerkin poistaa.

Vierailija
10/13 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka eteen päin kiitollisena kokemuksesta. Ihania naisia tulee uusia vastaan.

Vierailija
11/13 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ei vaan tunteet kohtaa samalla tavalla. Se vaan pitää hyväksyä, eikä jäädä riippumaan menneessä. Meistä moni on kokenut samaa tuntien, ettei selviä. Mutta tässä vaan ollaan ja rämmitty ylös moneen kertaan. Minuun on ihastuttu ja en ole tuntenut samaa ja päinvastoin. Elämä vaan on sellaista. Yhden ihmisen varassa elämä ei koskaan voi olla, tosin itsestä kaikki lähtee. Kun arvostaa ja rakastaa itseään, on enemmän annettavaa muillekin ja toisaalta kestää koettelemuksetkin paremmin.

Vierailija
12/13 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta matoa koukkuun vaan. Jos et löydä uutta ihastusta heti, ala viettelemään ja pamputtamaan random-naisia Tinderistä. Laske vaikka hetkeksi vaatimustasoa, niin itseluottamus kasvaa. Kyllä murheet paremmin taakse jää näin kuin niissä rypemällä.

Vierailija
13/13 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet saanut vain pakit, etkä oikeasti tunne toista ihmistä, niin ihanuus ja täydellisyys on vain pieni osa koko pakettia. Ihan tavallinen hänkin lopulta on, mutta rakastunut mieli... kyllä minä tiedän, ei siinä järkeilyt auta.

On ihan yksilöllistä, kuinka pitkäksi aikaa menetettyä rakkautta jää ikävöimään. Jotkut tekee sitä koko loppuelämänsä, mutta ihmisyyden tuhlaamiselta sellainen tuntuu, jos ei enää kykene ketään muuta ajattelemaan, ei keneenkään enää ihastumaan. Yleensä aika auttaa unohtamaan. Vähitellen.