Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LOKAkuisten keskiviikko

12.04.2006 |

Huomenta!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tosiaan avata sanaisen arkkuni, kun menen huomenna maksamaan. Mainitsin aikaisemmin, että jo ilmoittautuessa vastaanotto oli välinpitämätön. Kun menin eilen luukulle, ja sanoin hei, alkoi virkailija minua tervehtimättä auttaa toista virkailijaa tietokoneasioissa. Lopulta siis kääntyi puoleeni, ei sanonut koko aikana mitään, näpytteli vaan. Lopulta murahti huoneennumeron.

Kumpi olisikaan parempi, että menen juuri kyseisen henkilön kassalle ja valitan suoraan hänelle (ei vuoronumerointia) vai se, että menen mielenosoituksellisesti siihen toiseen, ja kerron, että en asioi tuon toisen kanssa. ;)

Vierailija
22/23 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe vihtori!

Kenelläkös teillä jo supistukisa tuntui?

Minä vielä kommentoimaan ja ihmettelemään aikaista ajankohtaa...Noh...tänään kävin uimahallissa uimassa kilsan ja koko uintireissun maha oli kivikovalla...Eilinen ilta jo meni mahaa potiessa...Ja tutut mahan kovettumiset tuli siis tutuksi jo edellisestä raskaudesta..Tosi pelottavaa että jo nyt tuntuu tältä =/

Mutta nyt katsomaan salisten loppu =o)

Muodon vuoksi kuuluu myös mun suosikkeihin...Muuttunut vaan aika pelottavaksi tai sitten mun mieli vaan herkemmäksi ;o)

Illan jatkoja!

Camelot 12+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kai mulla siellä kohdussa istukkakín on vaikkei siitä mitään puhetta ollut ultran aikana;) Kyllä se kätilö oli niin tohkeissaan/välillä pihalla uuden kojeensa kanssa, ettei ihan kaikkea ehkä muistanut mainita.

SUPISTELUJA mulla alkoi esikoisesta tuntua rv 19 aikoihin ja jatkuivat aika kauan. Helpottivat aina kun lepäsin eivätkä koskaan olleet kivuliaita, joten harmittomia sinänsä, mutta epämiellyttäviä ja pelottaviakin. Niitä oikeita suppareita en koskaan sitten kokenutkaan, sillä esikoinen putkahti maailmaan sovitusti sektiolla. Saa nähdä kuinka tällä kertaa käy. Pääsisinköhän johonkin synnytysvalmennuksen kertauskurssille, kun en todellakaan muista mitä siellä 1,5 vuotta sitten kerrottiin enkä koskaan päässyt toteuttamaan oppeja?

Esikoisen odotuksessa mäkin aloin käyttää tosissaan mammahousuja vasta joskus rv 20:n jälkeen, mutta luulenpa, että tällä kertaa ei mennä niin pitkälle. Jos yhtään oikein muistan, niin maha oli tämän kokoinen noin kuukautta myöhemmin, siis rv:issa. Sen mukaan parin viikon päästä pitäis alkaa siirtyä mammiksiin...Onneksi on muitakin housuja, joihin isompikin vatsa mahtuu, mä en erityisesti rakasta mammavaatteita:/ Housuista parhaita on mun mielestä ne, joissa on vyötäröllä leveä resori ja kauheimpia farkut tai muut paksut housut, joissa sama kangas jatkuu melkein kainaloihin saakka. Ensinnäkin iso maha ja siihen vielä ahdistavat housut puristamaan:( Vähempikin riittää, kiitos.

Eipä tässä kai muuta tällä kertaa.

Lillis 13+6