Lue keskustelun säännöt.
Laittakaa lyhyt tiivistelmä, mistä tässä aktiivimallissa on kyse? Olen nähnyt vain paheksunta ja otsikoita
Kommentit (4)
Jos haluatte kattavan, mutta kompaktin vastauksen, haluan 740 euron palkkion asiantuntijuudesta ja konsulttityöstä. Tai tehkää ihan itse oma tiedonhankintanne.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Käykää lukemassa vaikka Saku Timosen blogia, siis Uunipankkopoika. Selittää tämän asian oikein selkeästi ja myös totuudenmukaisesti.
Ja kun olette ymmärtäneet, puhukaa asiasta. Kysykää lehdiltänne, miksi asiaa ei käsitellä. Puhukaa kaikkialla, vaikka aina löytyy niitä, jotka pyrkivät ivailemalla vaientamaan.
nosto, mäkään en tiedä