Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei yleispuhdistussuihketta tarvitse huuhdella pois?

Vierailija
16.12.2017 |

Näistä ainesosista mitään ymmärtämättömänä, miksei useimpia yleispuhdistussuihkeita tarvitse huuhdella lainkaan pois. Monissa ohjeissa on vain että ei tarvitse huuhdella että pelkkä pois pyyhkiminen riittää. Jääkö suihkeesta jotain haitallisia ainesosia pinnalle, vai haihtuuko kaikki jäljelle jäävä siitä pinnalta pois?

Olen kovin tarkka kemikaaleista jonka vuoksi käsin pestyt astiatkin huuhtelen aina tuplasti huolellisemmin kuin mitä suurin osa ettei siihen vain jää saippuaa joka sitten tulisi syödyksi myöhemmin ruoan seassa. Voiko tuosta yleispuhdistussuihkeen käytöstä jäädä keittiön työtasoille jotain haitallista siten että jos pöytään osuu jokin ruoka, tipahtaa vaikka tomaatinpala, niin voiko sen syödä siitä vielä huoletta? (Olettaen siis että taso on bakteereista puhdas eli niistä ei tarvitse huolia, mutta oon vaan epäluuloinen tuon yleispuhdistussuihkeen ei huuhdeltavien ainesosien kanssa, :D)

Tietääkö joku että jääkö yleispuhdistussuihkeesta (jota ei huuhdella lainkaan pois) tasolle jotain syötynä haitallista kemikaalia?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo sodium laureth sulfate on ainakin myrkkyä. Sitä sisältävät aineet ovat kyllä tehokkaampia lianirrottajia, mutta itse pyrin ainakin välttämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi