Tämänkö takia ihmiset pettävät?
Olen ollut pitkään naimisissa. Mulla on aivan ihana mies. Hauska, fiksu ja komea. Luotettava ja kiltti. Meistä aina sanotaan, että olemme ihan unelmapari. Lapsia meillä on kaksi.
No, minä olen ihastunut varattuun työkaveriini. Rakastunut jopa. Tämä mies on pitkälti samantyyppinen kuin omani (urheilullinen, hauska, älykäs...), paitsi että hän on oikea flirtti ja pelailija. Kaikki tykkäävät hänestä ja minullekin hän alusta asti flirttaili. Hänellä uskomattomat sosiaaliset taidot ja mieletön tilannetaju. Valtava karisma, vaikka hän ei loppujen lopuksi ole sen kummempi kuin kukaan muukaan.
Jotenkin tässä muutamien vuosien aikana olemme löytäneet erilaisen yhteyden. Flirtti on muuttunut huolenpidoksi ja välittämiseksi. Pitkiksi katseiksi ja asioista keskusteluksi. Kun olemme vapaalla, aina jossakin kohtaa ajaudumme yhteen ja hän ottaa minut kainaloon tms. viatonta. Tekee mieli vain hirveästi koskea toista ja aina täytyy miettiä jokin sopiva tilanne, missä se on ok. Työpaikalla emme juurikaan muiden aikana juttele, mutta kahden kesken kyllä. Ja hän hakeutuu minun luo ja keksii tikusta asiaa. Meillä on myös "omia juttuja", joita nauramme. Välillä näen hänet tuijottamassa minua ja molemmat nolostuvat kun jäämme kiinni näistä.
Kerran keskustelimme asiasta ja hän sanoi pitävänsä minusta tosi paljon, mutta ei sen enempää. Minä sanoin hänelle ettei minulla ole häntä kohtaan mitään kummempia tunteita. Tähän liittyy eräs ilta kun olimme jo melko tiiviisti toistemme kanssa.
Mutta niin. Omaa miestäni en ikinä tuollaiseen pelimieheen vaihtaisi, mutta myönnettävä on että olen useasti miettinyt miten upeaa olisi tehdä juurikin sitä hänen kanssaan. Se olisi jotain ihan mieletöntä!
Meillä vain jotenkin loksahtaa tämän miehen kanssa ja seksuaalinen kemia on älytön.
Mutta tämä on ensimmäinen kerta kun edes ajatuksen tasolla mietin mitään näin hirveää. En olisi ikinä uskonut, että voisin edes kuvitella pettäväni omaa miestäni.
Kommentit (12)
Se on yleistä kirjoitti:
Se on vain seksiä, eikä se ole keneltäkään pois! Joten anna mennä vaan, piristäisi varmasti kummankin arkea. Yksittäisistä seksihairahduksista ei jää kiinni, eikä niistä kannata turhaan kertoilla🙂 Sinulla on vain yksi elämä. Kumpaa kadut 10 vuoden päästä enemmän? Sitä että et kokeillut vai sitä että kokeilit?
Samaa mieltä! Aikuisiahan tässä ollaan
No tuo mies kyllä sanoi, ettei tykkää minusta sen kummemmin, joten nämä ajatukset ovat enemmän omassa päässäni.
Mutta sanottiin toki puolin ja toisin näin," eikä ei se "värinä" siitä ole silti muuttunut miksikään.
Olemme molemmat aika rehtiä tyyppiä ja nautimme ihmisten huomiosta. Joten hänellekin on varmaan ollut yllättävää, että joku flirttailunkohde onkin erityyppinen. En tyrkytä itseäni hänelle ja olen alusta asti ollut täysin oma itseni hänen kanssaan. En osaa selittää tätä, mutta tiedän että hän on miettinyt samoja asioita. Ja kuten sanottu, hän ei pysty pitämään näppejään erossa minusta kun ottaa hiukan alkoholia.
Niinhän se on, että ennen kuin omalle kohdalle osuu, on helppo moralisoida. Itsellä se tilanne, että lapset ja asuntolaina tuli hankittua nuoruuden poikaystävän kanssa. En tiedä olinko häneen koskaan varsinaisesti rakastunut. Nyt minulla on vuoden ollut avioliiton ulkopuolinen suhde. Hirveän väärin, tottakai. Rakkauden määrää on vaikea sanoin kuvata. Lasten takia en halua erota aviomiehestäni, mutta tämän toisen miehen sylissä tuntuu luonnolliselta ja oikealta, eikä siltä että pettäisin ketään. No niin, alapeukuttakaa.
Niinpä. Itse tuomitsen edelleen pettämisen, mutta nyt alan ymmärtää miksi niin joskus käy. Mä voin ihan TUNTEA, miltä tuntuisi olla tuon toisen miehen iholla. Ne kerrat kun hän on koskenut minuun...se on samaan aikaan niin varovaista ja kuitenkin määrätietoista.
Ja mä tiedän että kun kerran pääsisimme kunnolla hommiin. Se olisi ihan mieletöntä. Ja miten hän kääntelisi minua puolelta toiselle ja aaaargh.
Oman miehen kanssa seksi on muuten edelleen todella hyvää, olen itse kamalan seksuaalinen ihminen.
Eli puute ei ole syy näihin ajatuksiin.
Ei työkavereiden kanssa vapaa-ajalla yhteen oikeasti ajauduta vaan hakeuduta. Siinä on vissi ero.
Ihastuksen tunteistaan tietoisena on päätös hakeutuuko kohteen kanssa yhteen vai ei. Henkisen pettämisen raja menee helposti rikki.
Muinoin kun kilpaileva mies hakkasi naisen miehen niin hän sai koko perheen itselleen lapsia myöten.
Sellaista oli ennen ja miesten piti puolustaa perheitään. Joskus uusi mies tappoi lapset, koska ei halunut elättää näitä. Sellaista oli ennen.
Toivottavasti miehesi kykenee puolustautumaan hyökkääjää vastaan ettei menetä asemaansa. Ap on valmis ja odottelee kuin prinsessa ritaria, joka tulee ja valloittaa hänen valtakuntansa ja syrjäyttää kuninkaan.
Se on yleistä kirjoitti:
Se on vain seksiä, eikä se ole keneltäkään pois! Joten anna mennä vaan, piristäisi varmasti kummankin arkea. Yksittäisistä seksihairahduksista ei jää kiinni, eikä niistä kannata turhaan kertoilla🙂 Sinulla on vain yksi elämä. Kumpaa kadut 10 vuoden päästä enemmän? Sitä että et kokeillut vai sitä että kokeilit?
Nää on niin näitä "once in a lifetime" tapauksia. Mieti ensin miltä tuntuisi jos oma miehesi ajattelis samoin, pakko saada toista kun se oma ei riitä!?
Sitten itketään kun jäädään kiinni. Oma puoliso jättää, löytää jossain vaiheessa uuden ja alkaa rakentaa uutta elämäänsä ilman pettäjä luuseria.
Sinulle jää käteen vaan toisen miehen kuivat mällit, joka myös todennäköisesti siirtyy uuteen kohteeseen, pelimies kun on. :D
Ihastus toiseen menee myös ohi ajallaan kun tajuaa, että se toinenkin mies on vain ihminen. Paskoo, kusee, syö ja pieree niinkuin kuka tahansa. Ihminen hänkin on.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se on, että ennen kuin omalle kohdalle osuu, on helppo moralisoida. Itsellä se tilanne, että lapset ja asuntolaina tuli hankittua nuoruuden poikaystävän kanssa. En tiedä olinko häneen koskaan varsinaisesti rakastunut. Nyt minulla on vuoden ollut avioliiton ulkopuolinen suhde. Hirveän väärin, tottakai. Rakkauden määrää on vaikea sanoin kuvata. Lasten takia en halua erota aviomiehestäni, mutta tämän toisen miehen sylissä tuntuu luonnolliselta ja oikealta, eikä siltä että pettäisin ketään. No niin, alapeukuttakaa.
Kuinka monta lasta sulla on???
Onko "uusi rakastaja" varattu mies?
Ap, ei kannata leikkiä nyt yhtään tuolla asialla. Usko tämä ihmiseltä joka oppi kovemman kautta. Sille tielle kun lähdet, ei ole enää paluuta. Jos et jää kiinni, se syyllisyys. Jos jäät, teidän suhde ei enää ikinä palaa entiselleen.
Tottakai tuollaisia tuntemuksia on. Mutta siihen reagoidaan niin, että vältellään sellaista tyyppiä, kunnes tuntemukset on hiipuneet. Fantasioi minkä kerkiät, mutta niin kauan kuin tuollaista tuntuu, et edes mene pikkujouluun jos jotain voi tapahtua.
Mitään tekemistä vapaa-ajalla teillä ei pitäisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Ap, ei kannata leikkiä nyt yhtään tuolla asialla. Usko tämä ihmiseltä joka oppi kovemman kautta. Sille tielle kun lähdet, ei ole enää paluuta. Jos et jää kiinni, se syyllisyys. Jos jäät, teidän suhde ei enää ikinä palaa entiselleen.
Tottakai tuollaisia tuntemuksia on. Mutta siihen reagoidaan niin, että vältellään sellaista tyyppiä, kunnes tuntemukset on hiipuneet. Fantasioi minkä kerkiät, mutta niin kauan kuin tuollaista tuntuu, et edes mene pikkujouluun jos jotain voi tapahtua.
Mitään tekemistä vapaa-ajalla teillä ei pitäisi olla.
Tämä. Hienosti kiteytit koko asian!
Ärsyttää vaan niin paljon kun suhteen ulkopuolinen mies/nainen menee oman perheen edelle. Kun se minäminäminä on tärkeämpää kuin vaikka omat lapset.
Että pistää kiukkuiseksi joidenkin myrkyllinen itsekkyys...