Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos Trump vaan lopulta tietääkin asiat vaan hiukan paremmin?

Vierailija
16.12.2017 |

USAn taloudella nyt ainakin viime vuoden aikana on mennyt hyvin. Lähinnä ylikuumenenemisen puolella.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja mitä jos paljastuu että pääsiäispupu on orjakauppias ja sotarikollinen? Kaikki merkit viittaa siihen.

Vierailija
2/42 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja mitä jos paljastuu että pääsiäispupu on orjakauppias ja sotarikollinen? Kaikki merkit viittaa siihen.

Mitä sitte?

Nainen on tunteellinen ja helposti tunteidensa vietävissä. Tunne-elämä ja aistimaailma ohjaa usein naisen käyttäytymistä. Nainen on herkkä ja tarvitsee paljon hellyyttä. Naisessa oleva hellyys on erittäin voimakasta, joka näkyy selvästi äidin ja lapsen välisessä suhteessa. Nainen haluaa huolehtia ja hoivata monia asioita. Nainen käsittelee sisässään monta asiaa kerrallaan, jonka ansiosta nainen kykenee yhtä aikaa kutomaan sukkia ja laittamaan ruokaa sekä hoitamaan lapsiaan. Nainen haluaa miehen osallistuvan kaikkiin perheen yhteisiin asioihin. Nainen haluaa miehen ottavan perheessä sen vastuun, joka kuuluu miehelle. Nainen tarvitsee turvallisen miehen, joka pystyy täyttämään naisen elämässä olevat tarpeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump varmasti tietää ja osaa harhauttaa mediaa niin, että  osa hänen toimistaan jää tutkimatta.

Mutta se , että Suomessakin järkevältä tuntuvat ihmiset ylistävät Trumpia, sitä en ymmärrä.

Vierailija
4/42 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tajua. Jos se näyttää paskalta ja haisee paskalta, kyllä se on paskaa eikä kultaa.

Vierailija
5/42 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä Trump ON Jeesus.

Sinkkumies

Vierailija
6/42 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on kovin trendikästä haukkua Trumpia ja olla häntä vastaan.

Olen ihmetellyt kun juontajat mediassakin kehtaavat sanoa julkisesti lähetyksissään, että "olen tätä ja tätä negatiivista mieltä trumpista".

Mielestäni tästäkin voisi jonkin häshtäg kampanjan laittaa pystyyn. Trumpia on kuitenkin äänestänyt yksi jos toinenkin ihminen, mikä vitun oikeus jollain suomalaisella radiojuontajalla on arvostella heidän päätöstään?!

Vierailija
7/42 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta hämärtyy ja uskovaiset nousevat katakombeista odottamaan maailmanloppua.

Vierailija
8/42 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Israelista annetaan muuten ihmisille ihan väärä kuva. Se on kansa, jonka kautta syntyi Jeesus tähän maailmaan, ja SIKSI sitä kansaa vihataan. Se kansa ON erityinen kansa. Mitään muuta kansaa ei ole niin paljon kansana ahdisteltu, vainottu ja surmattu kuin juutalaisia. Mihinkään muuhun kansaan ei kohdistu niin paljon vihaa kuin juutalaisiin. Miksi? Siksi, että se on kansa, johon Jeesus syntyi. Siinä se syy!

Sille kansalle ei tämä maailma suo omaa maata, vaikka Jumala ne maan rajat on ilmoittanut Raamatussa.

Miten tämä liittyy Trumpiin? Trump ymmärtää tämän, kunnioittaa Jumalaa ja siksi myös Israelia.

Raamattu sanoo, että joka sitä kansaa siunaa, sitä Jumala siunaa. Trump tekee niin! Hän kunnioittaa Jumalaa.

Ajattelepa! Jos Jumala on Trumpin nostanut valtaan, niin MIKÄÄN ei voi häntä siltä paikalta suistaa.

Ymmärrän tämän vaikka olen agnostikko. Olette uskovaiset oikeassa

Vierailija
9/42 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpin valinta oikeasti pelasti maailman. Itse entisenä vasemmistolaisena ja oikeiston halveksijana purin kynsiäni 2 vuotta ennen Trumpin valintaa. Sen verta oli demokraattien johtamat puheet järjettömiä omaan päähän. Harmillista, koska vasemmalla on helppoa olla.

Vierailija
10/42 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi huoh. Ei kait ap voi oikeasti olla tosissaan?

Vierailija
11/42 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko35 kirjoitti:

Olen ihmetellyt kun juontajat mediassakin kehtaavat sanoa julkisesti lähetyksissään, että "olen tätä ja tätä negatiivista mieltä trumpista".

Mielestäni tästäkin voisi jonkin häshtäg kampanjan laittaa pystyyn. Trumpia on kuitenkin äänestänyt yksi jos toinenkin ihminen, mikä vitun oikeus jollain suomalaisella radiojuontajalla on arvostella heidän päätöstään?!

Tämä "vitun oikeus" tunnetaan myös nimellä sananvapaus.

Vierailija
12/42 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko35 kirjoitti:

Ai nytkö on oikeus haukkua ja solvata ihmistä sananvapauden nimiin, koska kyseessä on Trump? Nollatoleranssi vihapuheelle? Sananvastuu?

Vierailija
13/42 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko35 kirjoitti:

Kun joku on jotakin äänestänyt niin sitä ei saa arvostella - miksei?

Vierailija
14/42 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just. 

Täytyy olla päässä vikaa, jos symppaa Trumpia.

Vierailija
15/42 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demokratian halveksujistahan tässä on kyse, jotka haluavat ottaa oman käden oikeuden ja arvostella äänestäjiä. No, emme putoa heidän tasolleen kuitenkaan.

Sinkkumies

Vierailija
16/42 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen noususuhdanne ei ole Trumpin ansiota vaan se alkoi Obaman kaudella. Trump on pelle, mutta suurimmat epäkohdat ovat siinä että hän toteuttaa republikaanien oikeistolaista politiikkaa. Toteuttaa sitä mitä miljardöörit, suuryritykset ja konservatiivit tilaavat.

Vierailija
17/42 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demokratian halveksujistahan tässä on kyse, jotka haluavat ottaa oman käden oikeuden ja arvostella äänestäjiä. No, emme putoa heidän tasolleen kuitenkaan.

Sinkkumies

Trump on harvinaisen epäsuosittu presidentti. Hän ei saanut edes suurinta äänimäärää, vaan jäi selvästi jälkeen Clintonista.

Vierailija
18/42 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump on uskaltanut sanoa joitakin asioita, jotka kaikki muutkin tietävät, mutta suut on tukittu.

Ei kai se mikään paras mahdollinen pressa ole, mutta eihäm kukaan ole, aina kansa jakaantuu vähintään kahteen osaan, paitsi diktatuureissa.

Vierailija
19/42 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko35 kirjoitti:

Ai nytkö on oikeus haukkua ja solvata ihmistä sananvapauden nimiin, koska kyseessä on Trump? Nollatoleranssi vihapuheelle? Sananvastuu?

Ai nytkö ei ole oikeutta haukkua ja solvata ihmistä sananvapauden nimiin, koska kyseessä on Trump? Itselläsi on tasan samat kaksoisstandardit, joista minua syytät.

Toki kun kehtasin olla kanssasi yhdestä asiasta eri mieltä, lokeroit minut automaattisesti sananvapautta vihaavaan suvaitsevaisvasemmistoon. Hienoa!

Vierailija
20/42 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Niin, Trumpin kannattajat eivät toki ole koskaan arvostelleet demokraattisesti valittua Obamaa...

Sitä paitsi ajatus, että poliitikko on kritiikin yläpuolella ei kuulu demokratiaan vaan diktatuuriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän