Kuinka feikata luksuselämä somessa?
Kommentit (924)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin rajatut jalat ainaki.. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Nyt-roihahti-Joalin-Loukamaa-21-pamautti-…
???
No kato tarkemmin kuvia.
Ei kannata, joku oikeasti varakas kuitenkin tajuaa fuulauksen.
Löysin tän vanhan ketjun!
Somen kiiltokuvameininki tuntuu menevän vuosi vuodelta hullummaksi.
Kuinka feikataan luksuselämää vuonna 2023?
Lisää kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Mikset oikeasti ala elää luxuselämää?
Niin mikä on kenellekkin luxuselämää. Sen kukin määrittelee itse.
Mulle luxuxelämä on tälläistä mitä elän eli mulla on paljon vapaa-aikaa, voin käydä omassa saunassa niin paljon kuin haluan, katsella leffoja ja pelata videopelejä melkein milloin haluan,ei tarvi aamulla herätä mihinkään (käyn osa-aikatyössä mutta aikaisin työvuoro alkaaa klo. 16.00), saan olla yksin rauhassa ilman muita ihmisiä, nautin itse tekemästäni hyvästä ruuasta,saan ostettua kaiken mitä haluan ym. :) T:eri
Mitä Lontoon pro-feikkajalle kuuluu?
No okei mä kerron sulle miten se tehään. Iha ekaks sun kandee opetella puhumaa ja kirzaa ylimielist hesaa jota skriivaat someen. Seuraavax tulee someen uploadattavat ylimageet kuvat otat vaik kuvii kengänkärjist mut ei mist tahans kengist vaan cooleimmist. Kolmannex voit vaik ottaa kuvii överikalliide luxusmerkkie purkeist ja duunaa sillee et muka ite oisit ostanu ja käyttäny niit. Näil pääset alkuu täydellisest!
Helppo homma. Muutaman kerran vuodessa jos postaa kalliiden ulkomaankohteiden kalliista hotelleista selfien muka huvikseen ja harvakseltaan jonkun Facebook-postauksen, niin voi antaa vaikutelman että se on todellisuudessa jokapäiväistä.
Lentokoneen bisnesluokasta silloin tällöin, sen kalliista shampanjasta myös, ikään kuin siitä olisi vielä tarvinnut maksaa lisähintaa. Perheen ykkösautosta vain silloin kun se on pesty ulkoa ja sisältä.
Uusi iPhone uppoaa myös, ihmiset pitävät sitä kalliina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita vanhan nokialumiasi sähköpostiohjelman oletussignatureksi "Sent from my iPhone X"
Tajusin juuri tarvitsevani kipeästi kalliimman iPhonen
Onko iPhone joku luksuspuhelin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin rajatut jalat ainaki.. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Nyt-roihahti-Joalin-Loukamaa-21-pamautti-…
???
Emmäkään tajuu. Joku pikkutyttö puettu tosi sopimattomasti ja stailattu Brittney Spearsin pikkusiskoksi? Joku roihahti ja joku pamahti... Toiko sitä luksusta sit on?
Missä ne hyvin rajatut jalat on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
???
Emmäkään tajuu. Joku pikkutyttö puettu tosi sopimattomasti ja stailattu Brittney Spearsin pikkusiskoksi? Joku roihahti ja joku pamahti... Toiko sitä luksusta sit on?
Missä ne hyvin rajatut jalat on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita vanhan nokialumiasi sähköpostiohjelman oletussignatureksi "Sent from my iPhone X"
Mitä?? Etkö tiedä!?
Onhan noita jotakin esimerkkejä julkisuudesta, mutta voiko tässä nimetä ketään ?
esim M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä?? Etkö tiedä!?
iPhone On luksus puhelin.
Vierailija kirjoitti:
Monelle salille pääsee yhden kerran ilmaiseksi testaamaan. Tilaa nettikaupasta kalleimmat kuteet ja ota kaikki irti kuvaussessiosta. Vaihda välillä vaatteita, tai kerrospukeudu ja riisu vaatteita välillä ja avaa ponnari/laita lippis jne vaihtele! Näin saat runsaasti kuvia joita voit käyttää eri kertoina. Sitten palautat vaatteet ja etsit seuraavan salin.
Ai tämäkö se onkin näiden aktiivisten saliposeerauksien salaisuus? Nyt kun luin tän niin tajusin että just. Näinhän ne tekee.
Tää on hauska ketju! Mitäköhän Lontoon semipro-feikkaajalle kuuluu?
Mä olen vahingossa feikannut luksuselämän IRL. Tajusin tämän jokin aika sitten kun huomasin kollegoideni kuvittelevan että olen rikkaissa naimisissa ja tulen itsekin varakkaasta suvusta ja käyn töissä vaan harrastuksen vuoksi. En ole korjannut heidän harhaluuloaan.
Mikään yllämainitusta ei ole totta, mutta olen luontaisesti ladylike, joten pukeudun ja käyttäydyn elegantisti. Asun kalliissa kaupunginosassa, en avaudu yksityisasioistani työkavereille, harrastan kulttuuria, ruokaa ja viinejä, en kaipaa erityistä urakehitystä vaan olen tyytyväinen rooliini.
Todellisuus:
Vaatteni ovat laadukkaita mutta usein ostettu käytettynä, peritty äidiltä tai hankittu pitkän harkinnan ja säästämisen päätteeksi alennusmyynistä. Puolisoni on pienituloinen yrittäjä, joten minä pääasiassa elätän perheen. Meidän ihana (mutta todella pieni koti) on ostettu pommikuntoisena juuri ennen putkiremppaa ja remontoitu itse hitaasti ja hartaudella.
Lasten vaatteet on pitkälti peritty serkuilta, mutta lapset eivät esim pukeudu verkkareihin kuin urheillessa tai kotona ja heillä on tosi hyvät käytöstavat.
Lomaillaan joka kesä isolla kaveriporukalla joten saadaan vuokrattua hienoja villoja ja tuodaan aina autolastillinen paikallisia viinejä kotiinpalatessa.
Kannattaa ajaa Fiat Uno Kondekan ostarin parkkipaikalle ja ottaa selfie kuinka on shoppailemassa.
Tekoälyllä generoit kaikkia kivoja luksuskuvia
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät halua tuoda varakkuuttaan julki. Ainoa asia mikä ikävä kyllä paljastaa, on auto työpaikan parkkipaikalla.
Ei todellakaan paljasta. Ollaan miehen kanssa molemmat hyvätuloisia, mutta auto on ihan perus japanilainen. Mies on välillä miettinyt jonkun Audin tai Bemarin hankintaa, mutta olen ehdottomasti kieltänyt, koska ne ovat mielestäni noloja enkä kehtaisi ajaa sellaisella (assosion ne uusrikkaisiin ja amisjonneihin). Näin myös suurella osalla tuttavapiiristä, verokoneesta löytyvät sukulaiset ja kaverit ajavat Skodalla tai korkeintaan Volvolla.
Mutta tosi hauska ketju, vaikken selkeästi ole kohderyhmää 😄
Ei tarvi feikata. Tosin en elämääni somessa esittele. Elän jo luksuselämää. Aamulla ei tarvi herätä mihinkään. Kotona olen ja nautin siitä kun saan olla yksin, leffoista, pelaamisesta ps5:lla, hyvästä ruosta ja saunomisesta :)