Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka feikata luksuselämä somessa?

Vierailija
16.12.2017 |

Vinkit kehiin!

Kommentit (924)

Vierailija
501/924 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi v&@tu tämä palsta on niin täynnä persujuntteja! Itse varastetaan hautausmaalta ja mummon perintökoruja mutta mietippähän vain kun jollain "väärän värisellä" nähdään esim merkkiaurinkolasit (työllä ostetut), niin sitä uhriutumisen ja 'kelagold!!'-huutojen määrää. Olette kaikki niin tekopyhää saastaa ja siitä ette voi feikata eroon! Se itse haisee ja näyttää paremmalta kuin te miljoonan tunnin photoshopin kanssa.

Vierailija
502/924 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi teitä jotka koskevat toisten luksusautoihin tai nojailevat niihin. Jätin ferrarini tarkoituksella kauimmaiseen parkkiruutuun käydessäni kaupassa ja takaisin tullessani joku pissis ISTUI KONEPELLIN PÄÄLLÄ kaverinsa ottaessa kuvia. Naarmuuntuu ja tulee kuvat kalliiksi tytöille. Pointtina että kuvia voi ottaa kyllä, mutta koskea ei missään nimessä saa.

Muutenkin surullista, että luksuselämää pitää feikata. Tehkää enemmän töitä ja ehkä joku päivä elätte oikeaa luksuselämää.

Onko Rosa Meriläinen siirtynyt jo Ferrarien kimppuun?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/201711090135413

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/924 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somea seuraamalla näkee kyllä todellisuudessa hyvin nopeasti, kenellä ei ole oikeasti rahaa, kenelle sitä on vasta tullut ja kenellä sitä on aina ollut.

Etenkin tuo luksuselämän leikkiminen, kuten se, että merkkilaukku on ängetty väkisin kuvaan, ruusu kahvikuppiin tai kuukausia vanha New York Times väärin päin kädessä.

Vierailija
504/924 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tällä hetkellä työtön. Mun mies on surkeapalkkaisessa palkkatukityössä. Kertokaahan vinkkejä, kuinka feikkaisitte tilanteessani elämääni mielenkiintoisemmaksi? Kun elämässä ei ole juurikaan edes mitään mielenkiintoisia harrastuksia tai kavereita. Eli mitä postailisin esim. Insta-tarinoihin, että olisin muka tehnyt kaikkea tai saanut jotain aikaiseksikin :D

Ps. Ei tosikoille!

No työttömänähän se juuri onnistuukin. Voit käydä paikoissa ja räpsiä kuvia valoisaan aikaan jonka keskiluokka kuluttaa pakertamalla töissä.

Ota luontokuvia, harrasta ekotouhuja, korjaa jotain vanhaa, käy ilmaisissa näyttelyissä ja museoissa, bongaile jänniä kohteita ja ota selvää niiden historiasta (hylätyt rakennukset ym). Tee liikuntaohjelma ja ruokavalio. Postaile juttuja henkisyydestä ja new age-jutuista.

Kokemusta on. Omien somepäivitysten taso on romahtanut sen myötä kun sain työpaikan. Aamulla pimeällä auto lähtökuntoon ja kuteet niskaan, töitä töitä töitä ja kotiin kuuden jälkeen kun on pimeää, väsyttää ja v.tuttaa. Someen ei jaksa postata mitään.

Nyt on hienot talvikelit tähän. Kotoilua ja ulkoilua. Olet ihanasti jonkun hirsiladon ovella taljalla tai viltillä istumassa, vanhahtavassa kalastajapuserossa, pipoissa ja lapasissa (kirppis) katsoen talviaurinkoon. Kädessäsi on emalimukissa höyryävää kaakaota. Eväinä on rouheat omaleipomat sämpylät voipaperikääreessä, ehkä korissa ruudullinen keittiöpyyhe tai liina.

Tähän liittyy tietysti kuva pellistä jolla aamuvarhaisella ovat nuo sämpylät siellä liinan alla. Kerrot miten rentouttavaa on kotoilu aina välillä, ja miten zen on kiireetön luonnossa oleilu, eikö kaikilla pitäisi olla aikaa tähän!

Vierailija
505/924 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tullut vastauksia.. kertoo jotain tämän palstan tasosta..

Vierailija
506/924 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on luotu feikki instagram-käyttäjä, kuka löytää eka? 😅

Mä haluan heti seurata sua 😁👍

Vierailija
507/924 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekisi niin mieli tehdä tuollainen hömppätili. Sitä olisi hauska ylläpitää.

Vierailija
508/924 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten hitossa jotkut ottavat nämä tosissaan ja suivaantuvat? Taidatte olla uusia täällä. Tätä pitää lukea Vauva-lasit päässä.

T. JanniCCa Mellum mäestä

Vierailija
509/924 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa kalliita merkkivaatteita, poseeraa niissä ja palauta. Samoin laukkuja kannattaa tilata. Instagramin kautta saa yhteistyökumppaneita, jos sulla on yli 1000 seuraajaa.

Vierailija
510/924 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin surullista, että luksuselämää pitää feikata. Tehkää enemmän töitä ja ehkä joku päivä elätte oikeaa luksuselämää.

No mut mitä luksuselämää se nyt muka on, jos tarvii tehdä jotain töitä?! Paitsi siis tietysti näitä sometus- ja sisällöntuottamistöitä (jotka muuten on tosi rankkaa hommaa, älkää kaiken maailman data-analyytikot yhtään väheksykö siellä) ;) 

Vierailija
511/924 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tällä hetkellä työtön. Mun mies on surkeapalkkaisessa palkkatukityössä. Kertokaahan vinkkejä, kuinka feikkaisitte tilanteessani elämääni mielenkiintoisemmaksi? Kun elämässä ei ole juurikaan edes mitään mielenkiintoisia harrastuksia tai kavereita. Eli mitä postailisin esim. Insta-tarinoihin, että olisin muka tehnyt kaikkea tai saanut jotain aikaiseksikin :D

Ps. Ei tosikoille!

Nyt pyllistät rohkeasti..#perse #persu #belfie #pieru #prööt #anaaliin

saat noin 200 tykkäystä tunnissa

seuraan heti

Vierailija
512/924 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa tullut vastauksia.. kertoo jotain tämän palstan tasosta..

Me tasottomat palstalaiset kuitenkin.. ymmärsimme tämän olevan huumoriketju.. toisin kuin eräät.. voisit muuten opetella.. kirjoittamaan..

Vierailija
513/924 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies 29+3 vuotta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ps. Ei tosikoille!

seuraan heti

Vierailija
514/924 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies 29+3 vuotta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ps. Ei tosikoille!

seuraan heti

voit myös näyttää tissit: #boobs #hinkit #hinkerot #tissiväli #tissiväliin #glamourmodel

Vierailija
515/924 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyri siivoojaksi hotelliin. Työ on hyvin itsenäistä, joten jos siivoat reippaasti huoneita pois aamupäivän, voit iltapäivällä lukittautua parhaaseen sviittiin kuvailemaan itseäsi eri asukokonaisuuksilla, eikä pomo kysele perääsi. 

Hotellin voit valita melko vapaasti kansainvälisistä ketjuista, tägäät vain kuvan  Hilton Strandista Hilton Paris Operaan ja varot ottamasta kuvia huoneista, joiden ikkunoista näkyy Merihaka. Toki jos taitoa löytyy, voit muokata ikkunänäkymän mieleseksesi. Mihinkään Sokos-hotelliin ei kannata pestautua,.

Siivoojana voit myös kasuaalisti pyörähtää hotellin aamiaisella räpsimässä kuvia ja pääset yleisavaimillasi todennäköisesti myös hotellin salille ja uima-altaalle kuvailemaan. Varakkaat venäläisten turistien jäljiltä hotelliuoneet ovat myös usein täynnä luksusputiikkien paperikasseja ja pahvirasioita sekä tyhjiä shamppanjapulloja, jotka sinun kannattaa kerätä mukaasi kotiin kuvausrekvisiitaksi. Sviitteihin toimitetaan usein myös leikkokukkia, jotka ovat parinkin päivän jälkeen vielä siinä kunnossa, että voit viedä ne mennessäsi.

Vähän hienompien hotellivieraiden tavaroista voi myös löytyä Chanelin hajuvesiä tai arvokkaita koruja, joista voit napata kuvia, ole kuitenkin varovainen, ettet jää kiinni.

Vierailija
516/924 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy gallerioissa ja kuvaa itseäsi siellä.

Ei maksa mitään.

Vierailija
517/924 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa, facebook täyteen kuvia timanteista ja rahasta ja blogi kertomuksia täyteen, miten tyhjänpäiväistä elämä on kun on liikaa rahaa.

Vierailija
518/924 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tehdä taustatyö huolellisesti, jos ei halua jäädä kiinni. Finnairilla ei nimittäin ole ykkösluokkaa. Muuten hyvä.

Tämä ykkösluokan puute on tietenkin jatkuva valituksen aihe. Erityisesti miten raskaita pitkät matkat on, kun ei voi nukkua oikeassa sängyssä, niinkuin kunnon lentoyhtiöissä.

Vierailija
519/924 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö, miten näyttelijä kaikkein uskottavimmin esittää humalaista? Hän esittää känniläistä, joka yrittää esittää selvää.

Esitä siis upporikasta, joka yrittää näyttää tavikselta. Postailet juttuja vaatimattomasta mökkilomasta, mutta ig:ssä "vahingossa" näkyy taustalla ökyluksushuvila (kuvan voit oikeasti ottaa vaikka asuntoesittelyssä).

Vierailija
520/924 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille vinkki: laita HK:n blöö kalsareihin ja nappaa kuva. Naiset hihkuu ja repii sulta kohta kalsarit jalasta.

HK blöö pilaantuu nopeasti. Haiseva lerssi ei kiinnosta. Parempi vaihtoehto kurkku ja koko vaihtoehtoja löytyy suolakurkusta kasvihuonekurkkuun.

Entisenä tavallisena maalaisflikkana, mutta Pariisissa nuoruuteni vuosina aikaa viettäneenä "haute coture" näyteikkunoita silmäilleenä... ilman kateuden häivääkään, pakko kommentoida.

Sain aamukahvilla palstaa lukiessani ehkäpä elämäni parhaat naurut, kun lueskelin näitä kommentteja...nenä- ja korvaontelot kofeiinissa. Kiitos tästä. On siis niin hienoa, että saa  nauraa sydämen kyllyydestä ja kyyneleet silmissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme