Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka ihme ostaa 1300 egee maksavan puhelimen?

Vierailija
16.12.2017 |

Siis häh?!?!

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenaelitistit.

Vierailija
2/36 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apple-seurakuntalaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahakas?

Vierailija
4/36 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä. Koska voin :)

Vierailija
5/36 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apple on niin hyvä. Tosin en ihan noin kallista raaski ostaa. Tyydyn vanhaan applemalliin.

Vierailija
6/36 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin ekan älyluurin viime kesänä, vaikka en kokenut tarvitsevani sellaista. Hinta oli 59 rahaa ja laite on kyllä hyvä kaikkine ominaisuuksineen. Mut en ikinä maksaisi noista ominaisuuksista enempää kuin 100 eskuidoo. Ei vaan kiinnosta mokomat härpäkkeet, enemmänkin sisältö joka on aivan sama maksoi luuri euron tai tonnin.

Vierailija
7/36 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän niin paljon puhelinta päivittäin, että kyllä, voisin maksaa.

Vierailija
8/36 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahakas?

Käännös: ostetaan osamaksulla.

Vierailija
9/36 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jolla on siihen varaa.

Vierailija
10/36 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 1200e maksavan Samsung Noten, tykkään 😊

Vierailija
11/36 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin ekan älyluurin viime kesänä, vaikka en kokenut tarvitsevani sellaista. Hinta oli 59 rahaa ja laite on kyllä hyvä kaikkine ominaisuuksineen. Mut en ikinä maksaisi noista ominaisuuksista enempää kuin 100 eskuidoo. Ei vaan kiinnosta mokomat härpäkkeet, enemmänkin sisältö joka on aivan sama maksoi luuri euron tai tonnin.

Mä käytin itse tyytyväisenä 100 e:n älyluuria, kunnes mulle ostettiin lahjaksi 400e älyluuri. Eipä kalliimpaa osaa kaivata, ennen kuin itse käyttää ja näkee, mitä ominaisuuksia sillä saa (tallennustilaa, paremman kameran esimerkiksi).

Nyt tosin en vieläkään halua mahdollisimman kallista luuria, vaan luurin, jossa olisi mahdollisimman paljon kaipaamiani ominaisuuksia sellaisella hinnalla, jonka vielä jaksaisin maksaa.:)

Vierailija
12/36 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Applen huippumalli on herkkä rikkoutumaan, ei kannata ostaa jos haluaa kestävän puhelimen.

Vierailija
13/36 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 7. Tykkään, joten en näe syytä vaihtaa.

Jos olis tarvista uudelle, voisin harkita.

Vierailija
14/36 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AinaApple kirjoitti:

Apple on niin hyvä. Tosin en ihan noin kallista raaski ostaa. Tyydyn vanhaan applemalliin.

Mistähän kohtaa se mahtaa olla hyvä?

Vierailija
15/36 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän itse älypuhelinta tosi vähän muuhun kuin soittamiseen. Käytän paljon mielummin läppäriä. Jollekin älypuhelimen tehokäyttäjälle voi olla perusteltu hankinta.

Vierailija
16/36 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitäis ostaa osamaksulla? Kyllä mä ostan käteisellä. Omppupomppu on mun puhelin aina ja iankaikkisesti, eimen. Ja kaikil raha maas.

Vierailija
17/36 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älyluuri ja eskuido. Ihanan ärsyttäviä sanoja.

Vierailija
18/36 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä älypuhelimen saa 59 eurolla.

Viimeisiä Lumioita?

Vierailija
19/36 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mitään. Asuksella on pelaajille suunnattu ultratehokas läppäri, joka maksaa 7500e. Ja Applella on pöytäkone, joka maksaa parhaalla kokoonpanolla n. 15000e.

Vierailija
20/36 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Bittium Tough Mobile maksaa n. 1200e ja on helv*tin kestävä puhelin ja on tietoturvallinen. Suunniteltu viranomaiskäyttöön mutta kaippa tuota voi käyttää yksityishenkilökin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme