Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailu loppui kuin seinään

Vierailija
16.12.2017 |

Kun mies sai tietää, että minulla on kaksi lasta 6v ja 4v pojat aiemmista suhteesta turkkilaisen miehen kanssa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tuonut asiaa heti esille? Kyllä itsekin olisin lopettanut tapailun, jos minulle olisi jätetty kertomatta noinkin oleellinen asia, vaikka ihan lapsirakas ihminen olenkin.

Vierailija
2/4 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ne pienet lapset eivät välttämättä lisää naisen jälleenmyyntiarvoa tai kiinnostavuutta ja varsinkin jos mies on itse lapseton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et tuonut asiaa heti esille? Kyllä itsekin olisin lopettanut tapailun, jos minulle olisi jätetty kertomatta noinkin oleellinen asia, vaikka ihan lapsirakas ihminen olenkin.

Hän ei kysynyt sitä aiemmin, joten oletin että se ei olisi mikään ylitsepääsemätön este myöhemmin, taisin olla väärässä.

Vierailija
4/4 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahahahahah!! Toivottavasti tää on totta (no ei tää oo mutta jatketaan silti).

Kaikki te surkeat ällöttävät oksettavat suomalaiset naiset, ketkä teette mulatteja turkkilaisten ja muiden non european -kansalaisten kanssa, saatte juuri sitä mitä tilaatte! 

Toivon pelkkää pahaa teille jokaiselle. Hyi s*atana.. Mutta toisaalta teidän olemassaolo nostattaa mun markkina-arvoa miesten silmissä niin kiitos siitä.

Toivottavasti elämästänne tulee silkkaa kärsimystä, saatanan valkoiset petturit!!!

Sillälailla..

Vaikutat tasapainoiselta ja onnelliselta ihmiseltä, jatka samaan malliin.