Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Enkö koskaan saa miestä?

Vierailija
11.04.2006 |

Olen jo 30 enkä ikinä ole seurustellut.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota, ehkä vikaa voisi analysoida itsestään, jos noin käy. Jos rima on niin korkealla, ettei sitä kukaan ylitä, ei tule mitään. Toisaalta liian matalan riman valloittavat ensimmäisenä juopot, vaimonpettäjät ja mammapojat.

Eli kannattaa miettiä, oletko oma itsesi, luomu on in, myös miesten mielestä naista haettaessa. Paskaiset puheet ja jutut, räävitön tupakointi, huonot käytöstavat, kontrolloimaton viinankäyttö ja minä-keskeiset keskustelut, ei niitä kukaan mies jaksa katsella. Omat asenteet ensin kuriin ja rauha omalle sielulle, niin minä sain itseni raiteille ja sen jälkeen onni potkaisi kunnolla.

Vierailija
2/3 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletko että sinussa on jotain vikaa, vai oletko ujo, vai eikö kukaan kelpaa sinulle?

Voin kertoa että kyllä jokaiselle " on ottaja" , joten jos kyse on jostain tyyliin ulkonäköasiasta niin varmasti saat miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asti kimpassa ja menee tosi hyvin. On vaatinut vähän harjoittelua, mutta kannatti.

Ystävä tapasi reilu vuosi sitten miehensä, oli 29 v eikä koskaan seurustellut. Lapsi syntyy ens kuussa ja ovat onnensa kukkuloilla.