Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kunnollinen mies olikin pettäjä

Vierailija
16.12.2017 |

Olen aloittanut tänä vuonna uuden harrastuksen, jonka parissa on sekä miehiä että naisia. Tämän vuoden aikana porukka, joka siinä on ollut mukana on tullut hyvin tutuksi. Harrastukseen liittyy paljon erilaisia keskusteluja, joten olemme päässeet jakamaan paljon myös henkilökohtaisia asioita. Kukaan porukassa ei oikeastaan tuntenut toisiaan ennen tämän harrastuksen aloittamista ja olemmekin kaikki hieman eri puolilta Etelä-Suomea.

Viikonloppuna meillä oli tämän porukan kanssa pikkujoulut. Olimme varanneet koko porukalle hotellihuoneet ja vietimme aikaa ravintolassa ja baarissa. Pilkun jälkeen päädyin sitten yhden näistä miehistä kanssa huoneeseeni ja hauskaa oli.

Mutta jotenkin nyt tuntuu siltä, että usko miehiin sai taas aivan valtavan kolauksen. Tämä mies on kuin herttaisuuden ja hyvyyden perikuva. Koko vuoden ajan kertonut miten kiva perhe hänellä on ja nyt kesällä tuli uui tulokaskin perheeseen. On kehunut vaimoaan ja hänestä on koko ajan saanut sellaisen "kunnollinen mies" -fiiliksen. Ja sitten kun se legendaarinen tilaisuus tulee niin samanlainen pettäjäpaskiainen se näköjään on tämäkin miestyyppi, vaikka en olisi millään voinut uskoa.

Ihan sama mitä mieltä olette minusta, olen sinkku ja en vastuussa tämän miehen päätöksistä. Miten tuolta voi olettaa löytävänsä minkäänlaisen kunnollisen miehen mistään... Pettäjiä kaikki tyynni.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitä uskollisiakin on, sinkkuinakin jopa

M35

Vierailija
2/12 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi ikinä pettää jos olen suhteessa.

t. m31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että suurinosa naisista ei tiedä edes mikä on kunnollinen mies. Oletatte kunnollisen miehen olevan kaunotar ja hirviö lastenelokuvan Gaston vaikka se on oikeasti se hirviö. Enää pitäisi löytää yhtä kunnollisia kiltti_naisia kuin Belle.

Vierailija
4/12 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran tiesit, että mies on naimisissa, niin olet ihan samanlainen pettäjä kuin hänkin.

Vierailija
5/12 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kerran tiesit, että mies on naimisissa, niin olet ihan samanlainen pettäjä kuin hänkin.

Niin ketähän minä tuossa kohtaa petin? Meinaatko että pettämisen edesauttaminen on suoraan verrattavissa itse pettämiseen? Aika olkiukko tää argumentti. 

ap

Vierailija
6/12 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ymmärtänyt, että jokainen mies pettää tilaisuuden tullen.

Vierailija
7/12 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit pitänyt näppisi erossa. Katsos olisi ollut kaikilla parempi mieli.

Vierailija
8/12 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä aika ymmärtäväisiä kommentteja olen parisuhteissa olevilta naisiltakin kuullut, kun olen ihmetellyt jonkun ukkomiehen lähentely-yrityksiä sinkkunaisia kohtaan. "Aattele jos itekkin olisit vuosia saman kanssa ollut". Ilmeisesti näitä kommentteja laukovat naisetkin olisivat valmiita pettämään tostavaan.

Vierailija
9/12 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta myös työkaverimiehestä. Suhteen tultua julki alkoi armoton käsien peseminen asiasta ettei kulkeutuisi tyttöystävän korviin. Viimeksi pariskunnan nähdessäni tyttö mulkoili minua vihaisesti, ilmeisesti mies on kertonut minun raiskanneen hänet.. en edes tiennyt hänen olevan varattu kun touhuilimme.

Vierailija
10/12 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Objection: otoksesi on aivan liian suppea ;)

Vierailija
11/12 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän kertoo vaan siitä miten helppoa naisia on vedättää. Joku muu olisi luultavasti nähnyt millainen niljake tämäkin perheellinen mies oli, ilman sitä ihastuksen ja panetuksen verhoa edessä.

Vierailija
12/12 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi ikinä pettää jos olen suhteessa.

t. m31

Niin minäkin vannoin kun olin kolmekymppinen. Iän karttuessa toisin kävi.

t. m52

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi