Kaikki 20-vuotiaat rakastavat bilettämistä, yökerhoja ja baareja
En tunne yhtään parikymppistä, joka ei halua juhlia lähes joka viikonloppu.
Kommentit (15)
Jännä juttu ku mä en taas tunne yhtään 20- vuotiasta joka haluis olla yökerhossa joka viikonloppu ja olen kuitenkin itse myös parikymppinen
Ikis, nyt vähän särmää näihin aloituksiin! Alkaako ikä painaa? Missä se jämäkkä tatsi?!?
Ikis on vaihtanut ketjujensa aiheet koskemaan 20v naisten elämäntapoja.
Enää ei ole 30v miehiä näissä ketjuissa =P
Kyllä vanhemmatkin rakastavat kimallusta ja yökerhon hämärää tanssisalia. Mielestäni sellaiset nelikymppiset ovat tylsiä jotka nyhjäävät vain kotona villasukat jalassa lasta syöttäen.
hmm.. Olin itse päässyt biletysjakson yli jo 19-vuotiaana. Nyt 24-vuotiaana teen paljon töitä ja päivän jälkeen ei todellakaan kiinnosta lähteä johonkin baariin. Vaikka olisi loputtomasti vapaata niin en silloinkaan menisi.
Ei myöskään kiinnosta juoda rahoja kurkusta alas :)
Täällä yks 20-vuotias, jonka viikonloppu menee kutakuinkin tällä ohjelmalla: Perjantai-iltana urheiluharrastuksen treenit, jonka jälkeen kotiin miehen kanssa katsomaan elokuvaa ja juomaan vissyä. Lauantai-aamuna valmentamaan lapsille treenejä, pyörällä matkaa 10km suuntaansa. Aamulla lähtö 8:15. Tämän jälkeen kouluhommien rästityöt ja kotityöt, mahdollista tenttiin lukemista. Lauantai-iltana lenkille/hiihtämään/kuntosalille ja miehen kanssa jotain tekemistä. Sunnuntaina nukutaan pitkään, lisää kouluhommia ja illalla taas treenataan. Joten tällä keskustelulla ei kai ole mitään järkevää pointtia.
Mä oon tylsä tyyppi. En ole ikinä käynyt yökerhossa enkä bilettämässä. En 20-vuotiaana enkä nyt 45-vuotiaanakaan. Villasukat, lapset, mies, lemmikit ja koti riittää mulle.
Olen 35-vuotias, ja minäkin rakastan baareja ja yökerhoja.
Olet todella huonossa seurassa. Menestyvät kaksikymppiset tekevät töitä, opiskelevat ja harrastavat eivätkä todellakaan ehdi bilettää ja halveksivat niitä, jotka bilettävät. Siinäs pilaatte elämänne.
Vierailija kirjoitti:
Lapseksi jäänyt.
Olen käynyt yökerhossa elämäni aikana ehkä kolme kertaa. Koskaan en ole ollut humalassa, itse asiassa en ole koskaan juonut edes yhtä drinkkiä. Aviomieheni tapasin 20-vuotiaana ja yhdessä ollemme vielä nytkin kun alan lähennellä jo viittäkymmentä.
Joo... kauheat billeet on kun tallilla olen melkein kokoajan. Loppuu se bilettäminen kun on oma hevonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapseksi jäänyt.
Kävitkö sinä lapsena baarissa? Mahtoi olla rankat kotiolot. Toivottavasti voit nykyisin paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Olet todella huonossa seurassa. Menestyvät kaksikymppiset tekevät töitä, opiskelevat ja harrastavat eivätkä todellakaan ehdi bilettää ja halveksivat niitä, jotka bilettävät. Siinäs pilaatte elämänne.
Jos menestys saa halveksimaan ihmisiä, jotka nauttivat elämästä eri tavalla kuin itse nauttii, toivon, etten koskaan ole "menestyjä".
Tervetuloa sitten katsomaan, kuinka parikymppiset viettävät viikonlopun joko kotosalla koirien kanssa, tai kissatalolla vapaaehtoisina. Bilettämässä ei ole käyneet kuin kolmesti täysi-ikäisiksi tultuaan.