Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Duunarit! Mitä mieltä kun bloggarit ja tubettattajat tienaa saman kuukaudessa ku te vuodessa?

Blogger
16.12.2017 |

Eikö pistä veetuttamaan? Minua harmittais kyllä.

Duunarit! Mitä mieltä kun bloggarit ja tubettattajat tienaa saman kuukaudessa ku te vuodessa?

Vaihtoehdot

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bloggarimiehenä kuulun marginaaliryhmään, rahaa ei heru mut naisia kyllä. Ill take that.

Maailman eniten tienaava tubettaja on mies (pewdiedie), mutta jos ei osaa tuottaa mielenkiintoista sisältöä, joutuu tietenkin marginaaliin.

Vierailija
22/28 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa ihan sikana. Eivät tiedä oikeista töistä mitään!!!! Eniten kuitenkin vituttaa että minä, paskapalkkaisessa paskatyössä teen saman verran töitä PÄIVÄSSÄ kun työkaverini, vanhat huuskat ja elämäänsä kyllästyneet tekevät jumalauta KUUKAUDESSA!!!!!! Ja palkka on sama, itseasiassa heillä vielä parempi kun mulla kun on kaikenmaailman ikälisät ja kokemuslisät! Vittu mitä paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bloggarimiehenä kuulun marginaaliryhmään, rahaa ei heru mut naisia kyllä. Ill take that.

Maailman eniten tienaava tubettaja on mies (pewdiedie), mutta jos ei osaa tuottaa mielenkiintoista sisältöä, joutuu tietenkin marginaaliin.

Tarkoitti varmaan et naisvaltainen scene toi blogimaailma.

Vierailija
24/28 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita. En ole yhtään rahan perään, en arvosta materiaa millään tasolla. Olen opiskellut media- ja markkinointialaa, ja todennut että ei sovi minulle sitten mitenkään. Olen varastossa duunissa. Työ ei ole elämäni, niinkuin ei duunareille monestikaan.

Vierailija
25/28 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei niitä kaikkien tubettajien törkeitä rahamääriä ole näkynyt ketjussa?

Vierailija
26/28 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ärsytä se, että jotkut tienaavat paljon enemmän kuin minä. Minua ei ärsyttäisi edes se, että koulussa minua kiusannut voittaisi lotossa miljoonan. Joillakin vain on parempi tuuri kuin toisilla.

Mutta minua ärsyttää yleisesti se, että Youtubessa, blogeissa, lotossa ynnä muussa elämän kannalta "turhissa" tai "ylimääräisissä" asioissa pyörii järjettomän suuria rahoja, mutta samaan aikaan minä en esim. saa antaa tukiopetusta oppimisvaikeuksista kärsiville oppilailleni, sillä kunnalla ei ole varaa maksaa ylitöistä. Nyt avun tarpeessa olevat oppilaani menevät toiselle opettajalle tukiopetukseen, mutta siellä on monen muunkin luokan oppilaita samaan aikaan, jolloin tukiopetus menettää tehonsa. :(

Vierailija
27/28 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap on rajannut kysymyksen ainoastaan duunareille? Kyllä moni akateeminen tienaa saman verran kuin duunari. Moni vielä vähemmän...

Vierailija
28/28 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotain ärsyttäisi että joku tienaa enemmän?

Jokainen hoitaa ja vastaa omista tienesteistään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme