Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sisaresi pyytäisi, että joululahjaksi kerryttäisitte heidän matkakassaansa, suostuisitko?

Vierailija
16.12.2017 |

Tänä vuonna heidän olisi tavallista vaikeampi päästä etelän lomamatkalle, kun on ollut monenlaista menoa, niin josko laittaisit koko perheelle suunnittelemasi joululahjat rahana suoraan hänen tililleen...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
2/15 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ehdotus, ei tarvitse miettiä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, pääsis paljon helpommalla, ja saavat sellaisen lahjan kuin halusivatkin. 

Vierailija
4/15 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin laittaa siskon ja sen miehen lahjan (arvo noin 15 e) rahana tilille. Lasten lahjat antaisin paketteina. Toteaisin myös, että eipä tässä itse kullakaan ole varaa joka vuosi ulkomailla käydä.

Vierailija
5/15 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! Miksi ostaa väkisin jotain roinaa jos toinen kerta haluaa mieluummin reissuun?

Vierailija
6/15 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on eurolla tyhjiä pulloja - saa tulla hakemaan ne.

Vierailija
7/15 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sisaresi itse osta siis kellekkään joululahjoja? Samahan se on sopia vain ettette osta mitään lahjoja, jolloin hänen rahansa säästyvät lomamatkaan?

Vierailija
8/15 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laittaisin, mutta eipä sinne menis ku pari kymppiä. Kalliimpia lahjoja en osta ku omille lapsille.

Vierailija
9/15 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai! Miksi ostaa väkisin jotain roinaa jos toinen kerta haluaa mieluummin reissuun?

Meillä sovittiin aikuisten sisarusten kesken jo ajat sitten ettei lahjoja aikuisille, ei siis missään muodossa.

Vierailija
10/15 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Yksi lahja vähemmän mietittävänä.

Vierailija
11/15 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ei. Eihän sinne montaa kymppiä menisi, mutta ei sisko satasia odottaisikaan. Olisihan se pienikin summa eteenpäin.

Vierailija
12/15 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin siitä, millaisena kokisin lahjojen oston heille muuten. Jos haluaisin ostaa hänen lapsilleen jotain, en purematta tuota nielisi, vaan voisin tehdä siskon lahjan osalta niin, laittaa 3 kymppiä matkakassaan. Mutta jos hänellä olisi alle 10-vuotiaita lapsia kyseenalaistaisin, miksi heille maksaisin matkaa, koska se on heidän vanhempiensa tehtävä. He eivät osaa vielä päättää aidosti haluta vaihtaa tavaraa matkaan.

Jos en yleensäkään ostaisi oahjaa kuin siskolle, tuskin silloinkaan laittaisin matkakassaan rahaa "koko perheen" edestä. Vaan kohottaisin kulmiani ja sanoisin, että eikös me vaihdeta lahjoja vain sinä ja minä? Jne.

Vierailija
13/15 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Sanoisin, että ei anneta lahjoja kummatkaan, laita ne meille varatut lahjarahat matkaa varten säästöön niin minä teen teidän lahjarahoilla mitä lystään.

Lapsille laittaisin silti pienet paketit.

Vierailija
14/15 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin pari seteliä nätisti kirjekuoressa kuusen alle, jos yhdessä joulua viettäisimme.

Niin annan rahaa joululahjaksi lapsillnikin. Turha krääsä on turhaa krääsää.

Vierailija
15/15 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lahja pakko aina ostaa? Entä jos aikoo tehdä lahjat itse? Myyköön lahjat kirpparilla ja tallettakoon saamansa rahat.

Jos hän pyytäisi lapsen äkilliseen lääkärikäyntiin rahaa, antaisin heti, mutta en lomamatkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme