Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kovat kohdunkasvukivut

16.12.2017 |

Hei, haluaisin kysellä onko muita joilla ollut kovia kipuja alavatsassa/kohdussa toisen kolmanneksen aikana. Olen itse tällä hetkellä 16+3 ja viikon verran on ollut rasituksessa (normaali kävely) ilkeästi kiristävää alavatsan kipua. Tunne on kuin joku venyttäisi kohtua, ottaa siis tosissaan kipeää, mutta kipu tulee vain liikkeessä ja helpottaa levossa. Kävin päivystyksessä jossa ultran mukaan kaikki ok, pissatestikin normaali. Sisätutkimusta tosin ei tehnyt. Onko muita joilla ollut vastaavanlaisia kipuja?

"A dream is a wish your heart makes." Walt Disney

Kommentit (1)

1/1 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 15+1 ja kivut ovat viime aikoina selvästi yleistyneet ja tuntuvat kovemmilta. En ole ollut huolissani, koska samaan aikaan tuntuu juurikin sellaiselta, että vatsa venyy koko ajan. Näinä viikkoinahan 15-20 vauvan koko keskimäärin kaksinkertaistuu sinne 20cm tienoille, joten minusta ainakin tuntuu kipujen kuuluvan asiaan, varsinkin jos tuntuu noustessa ylös, yskiessä tai aivastaessa.

Uskoisin, että sinulla on kaikki hyvin, jos ultrassa ei näkynyt poikkeavuutta ja pissatestinkin mukaan kaikki olisi normaalisti :) onnea odotukseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla