Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainoa, jolle on aivan sama, saako kaupasta 4,7 vai 5,5 % olutta?

Vierailija
15.12.2017 |

Lehtiä seuraamalla ihmisillä olevan aika voimakkaat mielipiteet asiasta, mulle ei asialla ole merkitystä. Nelosoluen mausta en tykkää ja en sitä osta. Mitä vaikuttaa yhteiskunnallisesti, ei kiinnosta. Olenko ainut?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. 

Vierailija
2/34 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta, en osta noin laimeita oluita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Evvk. Juon niin vähä et se on yks ja sama mustä ne haen.

Vierailija
4/34 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama. Sen mitä tarviin hommaan ulkomailta halvemmalla.

Vierailija
5/34 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi myös ajatella muita ja erityisesti niitä joilla asiat eivät ole niin hyvin kuin sinulla.

Vierailija
6/34 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama haen virosta vain keppanaa ja viinaa.

Vierailija
7/34 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito lonkerohan se tärkeämpi vääntö oli. Ne nykyiset käymisteitse tehdyt kaupan lonkerot ovat aivan hirveän makuisia.

Vierailija
8/34 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Ainoa mikä ihmetyttää on, että tässäkin asiassa hirttäydytään oluen promilleihin ja viinit pidetään todellisina mörköinä. Mutta hyvin monelle ei tällä ole tuon taivaallista merkitystä. Se kirottu ja ihasteltu "prismaperhe" (tai sen naapuri cittariperhe) ei vain voi ilm. vastaisuudessakaan löydä ja saata ostaa jokaista ruokajuomaansa ja omaa nautintoainettaan samalta tiskillä, jossa maksaa ruokaostoksensa ja valtaosan muista päivittäistavaroistaan, vaan hänen on käväsitävä usein samaisesssa peltomarketissa olevassa erillisessä A-shopissa sitä varten.   

Vierailija
9/34 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei liikuta minua henkilökohtaisesti millään tavalla; juon viikossa ehkä kerran pari olutta - se voi olla vaikkapa alkoholitontakin.

Vierailija
10/34 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt annettiin pikkurilli..

Vierailija
11/34 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lehtiä seuraamalla ihmisillä olevan aika voimakkaat mielipiteet asiasta, mulle ei asialla ole merkitystä. Nelosoluen mausta en tykkää ja en sitä osta. Mitä vaikuttaa yhteiskunnallisesti, ei kiinnosta. Olenko ainut?

Ei sinua taida kiinnostaa mikään mukaan?

Mitä nyt tulee maksamaan satoja miljoonia valtiolle ja tappamaan tuhansia ihmisiä tässä maassa. Mitä väliä?

Vierailija
12/34 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole. Ainoa mikä ihmetyttää on, että tässäkin asiassa hirttäydytään oluen promilleihin ja viinit pidetään todellisina mörköinä. Mutta hyvin monelle ei tällä ole tuon taivaallista merkitystä. Se kirottu ja ihasteltu "prismaperhe" (tai sen naapuri cittariperhe) ei vain voi ilm. vastaisuudessakaan löydä ja saata ostaa jokaista ruokajuomaansa ja omaa nautintoainettaan samalta tiskillä, jossa maksaa ruokaostoksensa ja valtaosan muista päivittäistavaroistaan, vaan hänen on käväsitävä usein samaisesssa peltomarketissa olevassa erillisessä A-shopissa sitä varten.   

Tai sitten se Prisma perhe voi lopettaa sen alkoholin litkimisen ihan kokonaan.

Vierailija
13/34 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkittävä asia, ollaanko kekkoslovakia vai moderni demokratia.

Vierailija
14/34 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika montaa täysraitista ottaa hirveästi päähän että valikoima on laajentumassa.

Miksi rajaa ei voisi nostaa? Miksi sitä ei voisi nostaa enemmänkin?

Suurten ikäluokkien vanhetessa alkoholin kulutus on kääntynyt laskuun. Suomi ja suomalaiset eurooppalaistuu. Odotan sitä että myös viinipullon saa ruokaostostosten yhteydessä. Aluksi voitaisiin tedä marketin nurkkaan erillinen alkoholiosasto, jossa olisi vaikka oma kassakin. Suomalaisia tuntuu olevan mahdoton opettaa kovin nopeasti kansainväilisiin alkoholitapoihin.

Vierailija
15/34 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelosolutta suurmepi asia on se että käymisellä valmistamisen ehto poistuu markettijuomista. Eli jatkossa kaupasta voi ostaa myös saunalonkeronsa. Asia on suuri juuri teille, jotka ette oluesta välitä.

Vierailija
16/34 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole, aivan typerää mökinpä koko homma. Alkoholisti/väärinkäyttäjä juo paljon viinaa oli olut/siideri/lonkero K-kaupassa minkä vahvuista tahansa. Vastuu on yksilöllä.

Vierailija
17/34 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä on mulle ihan sama, mutta periaatteessa kannatan kyllä alkoholikaupan vapauttamista.

Vierailija
18/34 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia ei liikuta minua henkilökohtaisesti millään tavalla; juon viikossa ehkä kerran pari olutta - se voi olla vaikkapa alkoholitontakin.

Olisit sanonut että haet ne mielummin alkosta, sitähän sää tarkoitit.

Vierailija
19/34 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkitys on siinä, että jatkossa kaupasta saa nykyistä selvästi parempia oluita. Valikoimiin saattaa tulla myös sellaisia pienpanimo-oluita, joita ei nykyisin lähimmästä Alkosta saa lainkaan. Ei tämä nyt mikään maailman merkittävin asia toki ole, mutta ihan mukava parannus entiseen nähden kuitenkin.

Vierailija
20/34 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Promilleilla ei ole väliksi. Mielummin niin että ostetaan se verollinen olutlaatikko lähimarketista kuin että veroton kaljakärry laivalta.

Toivoisin että eduskunnassa paneuduttaisiin oikesti tärkeisiin asioihin samalla innolla kuin tähän kalja-asiaan.