Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valtion tuet tulisi lakkauttaa kokonaan

Vierailija
15.12.2017 |

"Hyvinvointivaltio" tekee kansalaisista riippuvaisia valtiosta ja kykenemättömiä elättämään itse itsensä omalla työllään. Samaan aikaan valtio saa yhä lisää valtaa koska ihmiset luopuvat vapauksistaan äänestämällä vasemmiston vallanhimoisia sosiopaatteja, jotka lupaavat mielin määrin vastikkeetonta rahaa.

Joku vassari tulee vikisemään, että köyhät ryhtyvät rikollisiksi jos eivät saa valtiolta vastikkeetonta rahaa. Kyse on siis KIRISTYKSESTÄ eli käytännössä minä veronmaksajana maksan lunnaita ihmisille, jotta he eivät uhkaisi minun omaisuuttani tai minua itseäni väkivallalla. Sairasta.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs töitä Ap:lla oli tarjota vaikka ensi-alkuun työttömille? 

Vierailija
2/40 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tulisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut jälleen kerran täysin totta.

Vietkö minultakin tuet? Olen syöpähoitojen vuoksi sairauslomalla. Toisaalta minulla on erittäin huono ennuste.

Minä elätin yhteiskuntaa yksityisellä puolella 25 vuotta. Entä sinä?

Vierailija
4/40 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Ilmainen peruskoulu ja halpa terveydenhuolto joutavat myös pois. Tietullit kaikille isoille teille ja joukkoliikenteen tukeminen veks.

Vierailija
5/40 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta työhakemusta olet tänään lähettänyt?

Jos minä olisin työtön, hakisin kymmeniä työpaikkoja päivittäin. Se olisi vähintä, mitä voisin tehdä edesauttaakseni omaa tilannettani.

Vierailija
6/40 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Verotus olisi niin keveää että väkisin pienilläkin tuloilla tulisi toimeen. Asuminen ja ruoka tulisi kuitenkin jollain tavalla taata esim. ruokalat vähävaraisille.

Vierailija
7/40 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaisi ikävä tukia tulla jos sairastuisit tai vaikka läheisesi sairastuisi vakavasti eikä olisi varaa maksaa hoitoja.

Oletan AP että olet kouluttautunut 3.asteella eli AMK/yliopisto tms. Kuka sinun opiskelusi kaikkine kuluineen koulua myöten maksoi? No et ainakaan sinä tai sinun vanhempasi.

Hyvinvointivaltio on muutakin kuin sossun avustusta. Hyvinvointivaltiossa taataan jokaiselle perustoimeentulo sekä annetaan mahdollisuus jokaiselle kouluttautua miksikä itse haluaa. Mietitäänpäs taas kahdesti näitä asioita ennen kuin aloitetaan valitus. Kukaan ei estä ketään lähtemistä ulkomaille töihin. Sinne vaan jos ei hyvinvointivaltio kelpaa.

Vierailija
8/40 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavasti tehottomia tukia voisi lakkauttaa, mutta en ekana olisi sosiaalitukia lakkauttamassa, ainakaan kokonaan. Sosiaalitukiakin voisi yksinkertaistaa ja leikata tosin, lähinnä niin että byrokratia niiden ympärillä vähenisi.

Vierailija
9/40 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minä olisin työtön, hakisin kymmeniä työpaikkoja päivittäin. Se olisi vähintä, mitä voisin tehdä edesauttaakseni omaa tilannettani.

Eiköhän jokainen järkevä ihminen tee noin työttömänä? Huomaa ettet ole työtön, et todellakaan ole tietoinen siitä että niitä työhakemuksia ei voi laittaa kymmeniä joka päivä kun niitä työpaikkoja ei ole tarjolla kymmeniä päivittäin kaikille. Koulutustasosi mukaan niitä työpaikkoja on. Vaikka kuinka hakisit kaikkiin mahdollisiin työpaikkoihin, ei se tradenomin paperi sinua lääkärin viraan päästä.

Vierailija
10/40 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä aloitetaan? Teollisuuden tuista?

Vierailija
11/40 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain järjenjättiläisellä on taas...

..'vakavaa poliittista asiaa ja painavaa yhteiskunnallista sanottavaa'

(täällä av:llä... )

Vierailija
12/40 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä mikään veronmaksaja ole. Luuleeko joku oikeasti että ovat jotain ylivertaisia yrittäjiä jotka tässä maailmassa toimivat tyhjiössä ja ovat täysin omavaraisesti kavunneet jonnekin vuoren huipulle josta sitten joutuvat jonkun mystisen valtion takia elättämään henkilökohtaisesti jokaista työtöntä sossupummia? Jos minua joku tässä maailmassa hieman häiritsee niin se on kapitalistihenkisten "menestyjien" turhanpäiväiset luulot omasta ylivertaisuudestaan.

Vierailija
13/40 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessahan maksetaan tukia vaikka ruokakunnan tulot olisivat miljoonia, tästä olisi hyvä aloittaa tukien karsiminen.

Vierailija
14/40 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki työttömät lentäisivät heti pois asunnoistaan kun ei olisi varaa maksaa vuokraa. Kaduilla olisi suuri joukko ihmisiä, joilla ei olisi kotia eikä rahaa ruokaan. Eivät nämä ihmiset kykenisi mitään työhakemuksia täyttelemään ja omaa elämäänsä parantamaan. Heidän aiknsa menisi sen miettimiseen mistä he saavat sen päivän ruoan ja missä nukkuvat yönsä.

Vierailija
15/40 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"minä veronmaksajana"

Tätä kuulee nykyään aina välillä. Kyse on naurettavasta itsensä korottamisesta. Mulle tulee aina mieleen tuosta, että "Minä asioiden mahdollistaja/ Minä teidän elämänne mahdollistaja". Kuitenkaan et yksinäsi mahdollista yhtään mitään, eivätkä edes kaikki veroja maksavat, koska kaikki ihmiset maailmassa ovat riippuvaisia toisista. Ja jos veronmaksua ei ole, niin silti tässä maailmassa on edellen samat raaka-aineet, työvoima ja muut resurssit käytettävissä, kuin tälläkin hetkellä. Ne ei katoa yhtään mihinkään, jos raha ,sisältäen verot, katoaa. Myös työttömät maksavat veroa, ja elleivät hekin kuluttaisi joka ikistä penniään, niin yrityksillä olisi vastaavasti vähemmän kysyntää, joka puolestaan aiheuttaisi työttömyyttä lisää. 

Vierailija
16/40 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nostaa rahan/ talouden ykköseksi maailmassa. Ap taitaa olla vähän yksinkertainen, kun noin mustavalkoisesti asiat näkee. Ihmisyys ja muut arvot katoaa rahan tieltä, kun ap päästetään ajattelemaan.

Vierailija
17/40 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painoarvo sanalle jos.

Jos minulla olisi rahaa kuin roskaa loisin sellaisia yrityksiä, jotka työllistäisivät tuhansia suomalaisia, nostaisivat Suomen viennin huippuunsa ja sivussa ratkaisisivat kaikki maailman ongelmat.

Vierailija
18/40 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki työttömät lentäisivät heti pois asunnoistaan kun ei olisi varaa maksaa vuokraa. Kaduilla olisi suuri joukko ihmisiä, joilla ei olisi kotia eikä rahaa ruokaan. Eivät nämä ihmiset kykenisi mitään työhakemuksia täyttelemään ja omaa elämäänsä parantamaan. Heidän aiknsa menisi sen miettimiseen mistä he saavat sen päivän ruoan ja missä nukkuvat yönsä.

Tuollainen tilannehan  olisi kuin suoraan jostain  pahimmasta yhteiskunnallisesta  painajaisunesta ja siis : aivan kestämätön.

Siis kun kymmenet-, ehkä sadattuhannet suomalaiset ihmiset joutuisivat käytännöllisesti katsoen ulos suomalaisesta yhteiskunnasta tyhjän päälle, vailla työtä ja toimeentuloa kokonaan  heitteille ja samaan aikaan pakolaisille  maksettaisiin asumis- kotouttamis-, koulutus- ym.maahan integroitumistukia ?

Mitä saat tästä yhtälöstä ?

Miellyttävää yhteiseloa kaduilla ja julkisilla paikoilla , vaiko polttopulloja, konetuliasein varustettuja poliiseja, mellakkaesteitä ja hiekkasäkkejä pysyvästi  kauppojen ikkunoiden edessä ?

Vierailija
19/40 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskeehan tämä nyt _kaikkea_ mitä valtio rahoittaa, eikä vain työttömien tukia? 😉

Vierailija
20/40 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei taidakaan tietää mitä kaikkea valtio tukee mitä itsekin käyttää... Tulis pupu pöksyyn jos ensin ottaisi asioista selvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän