Onko outoa? Olen 17v poika enkä pidä muista teini-ikäisistä?
Olin peruskoulussa aina se hiljainen yksin olija ja sain myös kokea lievää kiusaamista ja ilkeilyä.
Nyt olen ammattikoulussa ja luokallamme on paljon ihmisiä jotka ovat minua vamhempia (eli ryhmässä kaiken ikäisiä) niin olen huomannut viihtyväni ja sopivani enemmän vanhempien ihmisten seuraan eli + 20v.
Tälläkin hetkellä olen työssäoppimassa ja ns. Ohjaajani on n. 60v mies, joka on mielestäni oikein hyvä tyyppi ja tulemme hyvin toimeen ja puhelemme kaikkea muutakin töiden ohella.
Jotenkin olen vain huomannut, että nykyään uskallan olla oma itseni ja nautin ihmisten seurasta, kun olen pääsääntöisesti tekemisissä itseäni vanhempien henkilöiden kanssa.
Vanhemmat ihmiset ovat jotenkin paljon mukavempia eivätkä ollenkaan niin tuomitsevia, kuin monet teinit.
Olen rehellisesti sitä mieltä, että viihdyn eniten + 20v -> henkilöiden kanssa, mitään yläikärajaa ei ole :D.
En halua yleistää, mutta omien kokemuksieni mukaan monet ikäiseni ovat erittäin lapsellisia ja heillä on ihan typerät jutut..
Itsellä ei tällä hetkellä ole yhtäkään ikäistäni kaveria enkä tiedä onko sekään hyvä, mutta ei haittaa minua..
Olen varmaankin omituinen :D
Kommentit (10)
Pikkuvanhoja on aina ollut. Ihan tavallista. Yleensä teistä tulee ärsyttäviä pätijöitä, jotka eivät ymmärrä sosiaalisia rakenteita.
Ihan normaalia, olet ehkä vanha sielu?
Ei ole outoa. Olet vain ikäistäsi kypsempi ja siksi koet omat ikätoverisi lapsellisina
Ihan normaalia, meitä ihmisiä on monenlaisia. Teinithän ovat melko julmia toisiaan kohtaan, joten kyllä se varmasti on ihan tottakin, että aikuiset ovat mukavampia.
Aikuisuudessa on se mukava juttu, ettei tarvi enää olla isossa samanikäisten joukossa, vaan työpaikoilla on eri ikäisiä ihmisiä.
Varmaan pärjäät hyvin työelämässä just siksi, että tulet toimeen itseäsi vanhempien kanssa.
No, joskus tavallaan samaistun, mutta en suuremmin. Minusta tietyn ikäryhmän jäsenten niputtaminen keskenään samanlaisiksi kertoo ihmisen lyhytnäköisyydestä ja ennakkoluuloisista asenteista, ei suinkaan mistään erityisestä kypsyydestä. Fiksu ihminen tajuaa, että kaikki tietyn ikäiset ihmiset eivät ole samanlaisia ja nuorista löytyy erilaisia persoonia aivan samoin kuin aikuisistakin. Mitään väärää siis ei ole siinä, että viihdyt vanhemman väen seurassa, mutta minusta on typerää ja ennakkoluuloista puhua muista nuorista jonakin geneerisenä massana.
-n16
Et ole outo. Kun minä olin teini, lähes kaikki teini-ikäiset olivat mielestäni ärsyttäviä.
Häivy! Vauvasivusto on tarkoitettu vain kypsään ikään ehtineille mammoille. Saatat saada täältä liian karua palautetta tulevasta miehen elämästäsi. Nauti vielä kun voit.
En mäkään koskaan tykännyt teini-iässä omanikäisistäni ihmisistä. Tosin ei ne aikuisetkaan loppujenlopuksi niin kauheasti parempia ole.
En minäkään pitänyt. Enkä liiemmin välittänyt muiden seurasta.