Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kenen puolisolle on puhelin iltaisin tärkeämpi

wrwqrq
15.12.2017 |

kumppani?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep.

M40

Vierailija
2/68 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä myös. Puhelimen käyttö hänellä on lävtenyt käsistä. Aina ykkönen.

M36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa. Sattaa tunnin räplätä puhelinta ja sitte ilmoittaa kuinka niin väsyttää, että pakko heti mennä nukkuun.

Vierailija
4/68 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amen

Puhelimella koko ilta. Kerran tein testiksi saman. Valitettiin sitten minulle, että olen ollut puhelimella koko ajan.

Ei itse edes huomaa sitä, että luuri kourassa koko ajan.

M39

Vierailija
5/68 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep! :(

N28

Vierailija
6/68 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans

Mies36

Vierailija
7/68 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelin

tietokone 

telkkari

.

.

.

minä

siinäpä se tärkeysjärjestys. ihan absurdilta tuntuisi kuvitella, että vaimo joskus tulisi ja olisi aloitteellinen mihänkään intiimiin toimintaan.

Vierailija
8/68 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä

M47

Vierailija
9/68 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

puhelin

tietokone 

telkkari

.

.

.

minä

siinäpä se tärkeysjärjestys. ihan absurdilta tuntuisi kuvitella, että vaimo joskus tulisi ja olisi aloitteellinen mihänkään intiimiin toimintaan.

Ihan sama kommentti vaimolla. Autan paljonkin kodin ja lasten kanssa mutta viimeksi kommentoi että apu lasten kanssa kiinnostaa paljon enemmän kun seksi. Olkoon sitten

Vierailija
10/68 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep täällä samoin.

Illalla kun ipanat on saatu unille, niin puhelin löytää tiensä vaimon käsiin ja sitä sitten räplätään koko ilta. Parhaimmillaan jopa sängyssäkin vielä. Jos siinä sitten koittaa jotain lämmittelyä, niin puhelin vie voiton. Mikä ihme siinä facebookissa on niin kiinnostavaa...

Pitää vissiin alkaa itse lähteä salille sitten ilalla niin saa emäntä rauhassa räplätä sitä puhelintaan ja tulla vasta kun muija on unilla.

M38

Vierailija
11/68 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M36

Mä kirjoitin tän. Lisään vielä että sauna taitaa olla ainut paikka missä puhelinta ei ole mukana. Muuten on ihan koko ajan. Muija elää selvästi odottaen että: mitäköhän siihen luuriin seuraavaksi tulee...Jos ei facebook juttuja niin töissä heidän porukalla on whatsapp ryhmä johon joka käänne pitää kertoa...pah. Mä haluaisin huomioida häntä paljonkin ja yritänkin mutta eipä häntä kiinnosta. Mukava huomata huomata etten ole ainoa ongelman kanssa painiva.

Tänään koitan saada. Katsotaan kuinka käy. Täytyy myöntää että välillä tekis mieli heittää muija puhelimineen ovesta ulos. Sohvalle on päätynytkin välillä. Mä en sellasta sängyssä kattele.

M36

Vierailija
12/68 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

Mä kirjoitin tän. Lisään vielä että sauna taitaa olla ainut paikka missä puhelinta ei ole mukana. Muuten on ihan koko ajan. Muija elää selvästi odottaen että: mitäköhän siihen luuriin seuraavaksi tulee...Jos ei facebook juttuja niin töissä heidän porukalla on whatsapp ryhmä johon joka käänne pitää kertoa...pah. Mä haluaisin huomioida häntä paljonkin ja yritänkin mutta eipä häntä kiinnosta. Mukava huomata huomata etten ole ainoa ongelman kanssa painiva.

Tänään koitan saada. Katsotaan kuinka käy. Täytyy myöntää että välillä tekis mieli heittää muija puhelimineen ovesta ulos. Sohvalle on päätynytkin välillä. Mä en sellasta sängyssä kattele.

M36

En saanut. Ilmoitti että väsyttää. Puhelin kulkee koko ajan mukana. Taitaa tulla yksinäinen leffailta. Kurjaa tuntea olevansa yksin parisuhteessa, hävitä puhelimelle.

M36

Vierailija
13/68 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama. Aina läppäri tai puhelin edessä. Lasittunu katse.

Vierailija
14/68 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen muun naisella on vielä sohvalla sellainen kännykkä-asento? Jalat nostetaan sohvalle ja melkein istutaan jalkojen päällä. Vituttaa ja ahdistaa jo se asentokin. Torjuva

Vierailija
15/68 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin on rouvalla nykyään kädessä heti kun lapsi menee nukkumaan. Puhelin on niin mielenkiintoinen ja vie niin voimakkaasti kaiken huomion ettei kuule eikä näe ympärillä mitään muuta. Joskus yöllä saatan käydä hereillä ja on puhelimensa kanssa edelleen. Koska on työtön, voi nukkua puolillepäivin kun minä vielä lapsen tarhaan samalla kun menen töihin. Ei omasta mielestään ole liikaa puhelimensa kanssa eikä koe sitä mitenkään epäterveeksi tai haitalliseksi. Lähinnä tämän johdosta olen hankkinutkin seuraa muualta ja aion ottaa eron tässä jahka jouluhässäkät saa ohi. Ei minun tarvitse olla puhelinsuhteessa kolmantena pyöränä ja maksajana.

Vierailija
16/68 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tunnustautuu myös yksi nainen, jonka mies räpeltää alituiseen kännykkää. Eipä häntä paljoa muu kiinnosta ja ite en enää kohta jaksa..

N37

Vierailija
17/68 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläki ennen valitti minulle puhelimen käytöstä. Ite olen vähentänyt puhelin käytön minimiin niin toinen on sitte alkanu käyttään kokoajan. Töistä ku tulee niin sohvalle lösähtää ja alkaa räpläys joka loppuu vasta kun uni tulee.

Ei siinä jää paljoa toiselle aikaa. Monesti tekis mieli lähettää viesti että herätys! Voisko saada huomiota

Vierailija
18/68 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla kasvanut kännykkä kiinni käteen. En jaksaa enää välittää... aivan vitun sama.

M43

Vierailija
19/68 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puhelin mutta tabletti.

Tuntuu olevan elämää tärkeemåi asia kun käy nukkumaan :(

Vierailija
20/68 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo seurustelee puhelimen välityksellä monen miehen kanssa. Tykkää kun saa miehet käymään kuumina vaikka väittää että ovat vain kavereita. Yhdessä ollaan vain lasten takia, eikä viitti alituiseen tapella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä