kenen puolisolle on puhelin iltaisin tärkeämpi
Kommentit (68)
Älypuhelimet varmastikin suurin syy syntyvyyden laskuun.
Vierailija kirjoitti:
Syntyvyyshän noussut!
Rouvalla on aina kännykkä tai tabletti kädessä ja kattoo samaan aikaan jotain skeidaa telkkarista. Tulee kännykän kans sänkyyn kahden jälkeen kun olen itse ollut jo kolme tuntia nukkumassa.
Tiktok, Facebook, Messenger. Kaikki sellaiset henkilöt jotka ei liity päivittäiseen elämään millään tavalla ovat numero ykkösiä. Perheenjäsenellä kriisi? Ei kiinnosta, mutta anna olla jos joku tiktokissa on loukkaantunut. Kylläpä riipaisee.
Ja täällä. Vaimolla on joko puhelin tai tabletti aina esillä
Nippa nappa saunassa käydessä malttaa jättää puhelimen takan päälle.
Illalla sulkeutuu huoneeseensa ettei tarvitse olla nenätysten.
Puhua ei osaa kunnolla kuin puhelimen kautta.
M58
Edellinen vaimo pelas sängyssä kännykkäpelejä. Makas kyljellään naama muhun päin ja piti kännyä siinä meidän välis. Joskus kipiänä ärähdin siitä, en muista alkoiko se sit valvomaan pidempään olkkaris.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syntyvyyshän noussut!
No, hetkellisesti on noussu ku ihmiset ”joutunu” viettään aikaa toistensa kanssa. Vahingossa harrastaneet seksiä kun ei voi kahta vuotta putkeen olla pää kipeänä.
Kyllä sitä joutuu aloittelemaan usein
takaapäin , kun muija räpläilee pöytään
nojaten . Tyyny pöydälle,niin hänen on
mukavampi. Kyllä sitten suostuu sängylle
toisinkin päin. Siinä kielihoitoo ja lähäriä. Jep!
Tunnustan! Mulla on aina puhelin kädessä. Mun mies on alkanut sen tyynesti nappaan kädestä ja jos ei heti onnistu, niin käyttää helliä voimakeinoja. Sit se vie sen makuuhuoneeseen laturiin ja kaataa mut sohvalle. Siinä sitten pussaillaan tai katotaan telkkaria. Toimii.
Minun puoliso on usein niin välinpitämätön seksin suhteen, että saattaa räplätä puhelintaan tai katsella tv:tä koko aktin ajan, samalla kun minä yritän tyhjentää kassini häneen takaapäin. Parempi näin kuin ei ollenkaan, mutta osaa kyllä olla melkoinen jääräpää.
Vierailija kirjoitti:
Minun puoliso on usein niin välinpitämätön seksin suhteen, että saattaa räplätä puhelintaan tai katsella tv:tä koko aktin ajan, samalla kun minä yritän tyhjentää kassini häneen takaapäin. Parempi näin kuin ei ollenkaan, mutta osaa kyllä olla melkoinen jääräpää.[/
Mimä olen aina tykännyt ottaa noin takaa
päin. Kun on kämpässä tilaa, niin hankin
oikein sähkösäätöisen kirjoituspöydän osittain
sitä varten. Vähän maksoi, mutta kerran se
vaan kirpasee. On hyvät näkymät ja saa
nauttia naisen muodoista : silitellä ja kyllähän
sinä tiedät mistä kaikkesta siinä voi nauttia.
Antaa naisen vaan räpläillä Nami mami
Ainakin, jos stondis kestää, niin hyvä alkusoitto
se on edetä sitten petille. Ihme jos ei suostuis
Hep täälläkin. Jos ei puhelin, niin sitten telkkarista jotain realityhöttöä. Kyllästyin ja hen seksini nykyään muualta.
Täällä
En tiedä kauanko jaksan katella. Kännykkä, suoratoisto tai joku muu tekosyy aina menossa. Sohvaan painautunut perseen muotoinen kohta.
Pitäis lähteä menemään mutta en saa aikakseksi. Laiska vaimo on kirous.
Mun mies laittaa mun läppärin kiinni ja nostaa poi, samin laittaa telkkarin kiinni. Musta se on seksikästä ja ihana merkki, että se yh vaan haluaa minua. Ikinä en kieltäydy!
Ilmiannan itseni. Yleensä mies pitää telkkaria varattuna koko illan ja katsoo ajankohtaisia ja uutisia, suomenkielinen puhe haittaa vähän kirjojen lukua niin chattailen kavereille ja pelailen. Katselen telkkarista etukäteen äänittämäni ohjelmat sitten illemmalla kun kaikki perheen pikkuväki, mies mukaan lukien, on nukkumassa.
Olen kyllä myös ruvennut katsomaan läppäristä telkkaa, luurit korvilla. Niin valmistutaan yhtä aikaa. Mutta ei siinä sitten illan aikana jutella - jos haluan kertoa miehelle jotain niin tulee kiukkunen ärähdys kun laittaa ohjelman stopille.
Vierailija kirjoitti:
Meilläki ennen valitti minulle puhelimen käytöstä. Ite olen vähentänyt puhelin käytön minimiin niin toinen on sitte alkanu käyttään kokoajan. Töistä ku tulee niin sohvalle lösähtää ja alkaa räpläys joka loppuu vasta kun uni tulee.
Ei siinä jää paljoa toiselle aikaa. Monesti tekis mieli lähettää viesti että herätys! Voisko saada huomiota
Tämä olisi varmaan toimiva taktiikka.
Jos omalla vaimolla olisi tuollainen toimintatapa, alkaisin lähetellä hänelle viestejä, joissa koettaisin kertoa, että haluaisin viettää aikaa hänen kanssaan ilman puhelinta.
Jos mikään muu ei auttaisi, laittaisin kuvakaappauksen avioerohakemuslomakkeesta ja katsoisin, mikä olisi reaktio.
Surullista luettavaa täälläkin, kuinka koukussa ihmiset nykyään on noihin hemmetin luureihin. Jos meillä ois ketjussa mainittua meininkiä niin en kattelis kyllä kovin pitkään..
Vanha keskustelu jo mutta nostetaan.
Mitä se haittaa jos tunnin illalla on puhelimellaan netissä yms. Jumalauta repeilin kun luin nuita asioita alusta saakka. Eihän yksi tunti ole mitään jos esim: tutkii ja etsii tietoa jostain kiinnostavasta asiasta.
Mielestäni ongelma alkaa olla siinä vaiheessa, jos puhelinta ladataan jatkuvasti sen takia että käyttää puhelintaan koko ajan esim: Facebook. Naiset selaa ja selaa niitä kirppis ryhmiä,naisten huoneita yms.
Jos pitää laturissa ollessaankin räplätä tai odottaa kuin kuuta nousevaa että akku taas täysi että pääsee lukemaan somettamaan niin kyllä ongelma on.
Minä myönnän että itsekkin olin välillä ihan uponnut nettiin ja se täytti päivät. Kunnes tajusin että ei tämä elämä voi näin mennä että, tietoa janoaa niin paljon että aika kaikki sellainen menee siihen.
Nykyään omistan huipputeknisen puhelimen , josta pidän hyvää huolta, silti minulla kestää akku sen kaksi vuorokautta ainakin. En minä puhelinta käytä koko ajan. Yöksi sammutan aina, lisäksi latauksen ajaksi täten en kuluta puhelinta pilalle.
Laitteet on tehty tiedonhakuun kirjoittamiseen yms.
Siihen uppoaa helposti aikaa.
Mutta kuten aiemmat kommentit että TUNTI olisi liikaa niin kyllä on mielenköyhä mies. Jos oikeasti haittaa että nainen on illalla tunnin puhelimella
Eikä esim koskettele penistäsi tai ota sinulta suihin 24/7 niin huh huh. Silloin sinulla on seksiriippuvuus.
Minua vituttaa sellaiset miehet mitkä ei pidä siitä että nainen käyttää puhelintaan, parhaillaan asentavat niihin seurantaa yms laittavat rajoittamia ettei saisi kauan käyttää esim tuntia illalla.
Kyllä minä olen tyytyväinen että oma naiseni on välillä puhelimella yms ja minullekin välillä kertoo innostuneesti kun löytää jotain kivaa ja mielenkiintoista, sitten yleensä alan itsekkin lukemaan sitä yms. Yhdessä olemme vierekkäin iltaisin eikä meitä haittaa jos olemme puhelimilla. Välillä laitamme ne pois, ja olemme lähekkäin , yms.
Minä en rajoita puolisoni käyttöä todellakaan , halusikin hyvän puhelimen että saa kuvia yms tarvittaessa, olisi siis typerää että rajoittaisin sellaista mistä on maksettu että käyttää.
Rakastan puolisoani vaikka olisi toisinaan pidempäänkin puhelimellaan, minä en niin katkera sentään ole että alkaisin hänen käyttöä sättiä. Ei.
Älylaitteet on tätä päivää, siihen menee aikaa koska se on todellakin älylaite. Tiedon etsintä netistä käytännössä rajatonta. Jotain jos ei löydy voi etsiä netistä tai kirjoittaa asiasta aiheen.
Joo sama täällä. Vaimolla kun työt loppuu, niin loppuilta menee kännykän kanssa. Kai siellä on jotain todella mielenkiintoista.
https://seura.fi/terveys/hyvinvointi/puoliso-on-kannykkariippuvainen/
Mikä vttu täs nykymenos on? Kaikki ( lähes) naisii em päätellen jotka pakenee kännyköihin. Kaatus netti stana vuodeks niin eukkoki tulis viereen joskus kännykältä